quote:
Спасибо вам, братья или опасности.quote:

Нет, спасибо, товарищ.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Спасибо вам, братья или опасности.

Грозный пива и животные в приюте являются жалкими и не смешно, лучше Зенит.quote:

На самом деле, да. Но как вы можете быть так уверены?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Грозный пива и животные в приюте являются жалкими и не смешно, лучше Зенит.

Что делает этот человек?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie ophouden met die taal?
Ik spreek alleen Utrechts en een beetje Nederlands

Мы будем думать об этом, тем не менее, еще раз Хенк?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie ophouden met die taal?
Ik spreek alleen Utrechts en een beetje Nederlands

Ты русский тренер, как вы тренируете свою собственную команду, если вы говорите на другом языке?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:30 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Мы будем думать об этом, тем не менее, еще раз Хенк?

quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Я также слышал, что гей Йоханнеса Вермеера.

Hee, leef jij ook nog!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu nog de werkwoorden goed schrijven...

Je moet ook geen google translate gebruiken. Ga eerst op een Cursus Russisch jij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu nog de werkwoorden goed schrijven...

ahum... ik kom uit Rusland.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet ook geen google translate gebruiken. Ga eerst op een Cursus Russisch jij.

quote:

CSKA B met 5-0 vernederd.

Ja hehe, als ik Met Barcelona tegen Barcelona B ga spelen met een 0-2-9 opstelling (jaja zonder keeper) win ik ook nog met 12-0quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:14 schreef Zenit- het volgende:
Van wat ik tot nu toe zie, lijkt het erop dat mijn zelfgemaakte tactiek werkt!

Dat is waar, maar dit is de eerste wedstrijd met deze tactiek, dus moeten de spelers er nog aan wennen. Dan vind ik dit een bemoedigend resultaat, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja hehe, als ik Met Barcelona tegen Barcelona B ga spelen met een 0-2-9 opstelling (jaja zonder keeper) win ik ook nog met 12-0
Oftewel de moraal van het verhaal: Je kan wel een nieuwe opstelling maken, dan moet je eerst tegen een gelijkwaardig team spelen om te kijken of je verder kan met die opstelling/of die opstelling goed is.

baske nijam= baske nijam sufkop.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef tochweerhenk het volgende:
шинные кабели baske nijam почвы
Gooi deze Russische zin maar eens in google translate, je zal het niet begrijpen.

trololololoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef PunkAap het volgende:
[..]
baske nijam= baske nijam sufkop.
bus kabels baske nijam bodem
Edit: het is Bing.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |