O, dat vind ik een prima idee!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:59 schreef Bombvis het volgende:
Laat AZ maar winnen, GJV moet kampioen worden
Ik zit vast in het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Valt zeker niks te trollen bij deze wedstrijd omdat het zo stil is?
Jij trollt niet zoveelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit vast in het Feijenoordtopic.
Met goede resultaten komen onredelijke en gefrustreerde supporters bij verlies. Het is een fase die elk beginnend topploeg binnen een land in het begin moet doormaken.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getrolled op Fok
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik wou altijd nog eens vragen hoe of dat ging..?
Bij een blessure of 20.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:14 schreef Oidipous het volgende:
Wanneer wordt Viergever opgeroepen voor het Nederlands elftal?
Trollen, vissen: verwarrend allemaal.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:14 schreef Oidipous het volgende:
Wanneer wordt Viergever opgeroepen voor het Nederlands elftal?
Aldus de commentator, afgelopen donderdag op De Belg.quote:"Ze hebben Viergever nummer vier gegeven."
echt dom dat ze het tegen utrecht laten liggen maar tegen een van de zwaartste tegenstanders als heereveneen winnen ze gewoon. ze houden het spannend zeg ,maar,quote:
Dat doen ze allemaal.. PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Twente..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef Eenskijken het volgende:
e
[..]
echt dom dat ze het tegen utrecht laten liggen maar tegen een van de zwaartste tegenstanders als heereveneen winnen ze gewoon. ze houden het spannend zeg ,maar,
Zonder te geinen vind ik dat hij al wedstrijden lang de boventoon voert bij AZ. Een heerlijke solide verdediger en dat voor zijn leeftijd.quote:
Twente liet het niet liggen tegen Utreg, en won eerder met 5-1 in Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal.. PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Twente..
Maar verneukte het wel thuis tegen Heracles.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente liet het niet liggen tegen Utreg, en won eerder met 5-1 in Heerenveen
Tsja, individuele fout van een domme verdediger tegen Utrecht, dat heb je wel eens in een seizoen. Ik vind dat we maar in 2 wedstrijden het gewoon echt compleet hebben laten liggen zonder excuus, Roda uit en Heerenveen uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef Eenskijken het volgende:
e
[..]
echt dom dat ze het tegen utrecht laten liggen maar tegen een van de zwaartste tegenstanders als heereveneen winnen ze gewoon. ze houden het spannend zeg ,maar,
Dat dan weer welquote:Op zondag 26 februari 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar verneukte het wel thuis tegen Heracles.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat niet? er staat toch nog de oude stand
Raakt dost de bal dan aan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:43 schreef Thas het volgende:
Hij blokkeert toch gewoon het zicht van Esteban, dat is gewoon buitenspel, rot toch op man, faalscheids weer, lekker dit KNVB![]()
Niet relevant, als je het zicht van de keeper blokkeert is het buitenspel, of je de bal raakt of nietquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Eenskijken het volgende:
ah kut, ik dacht dat az al gewonnen had
jongen toen ik het vroeg zei iemand nog 7 minuten.. ik zie die wedstrijd toch niet Live..quote:
Is daar een regel van dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Niet relevant, als je het zicht van de keeper blokkeert is het buitenspel, of je de bal raakt of niet
Yep, die is erquote:
Dat was voor de eerste helft, mafkeesquote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jongen toen ik het vroeg zei iemand nog 7 minuten.. ik zie die wedstrijd toch niet Live..
Toevallig stond Dost daar, Kon hij niets aan doen, En Djuricic moet ook goed verdedigd worden.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Yep, die is er
Anders krijg je dat bij een vrije trap een speler voor de keeper gaat staan om z'n zicht te blokkeren en dan zou hij niet buitenspel staan, dat zou gare situaties opleveren.
Maakt het niet minder buitenspelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig stond Dost daar, Kon hij niets aan doen
Oh, dan is het geen buitenspel idd.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig stond Dost daar, Kon hij niets aan doen
1-1 Djuricic, 2-1 Jozyquote:Op zondag 26 februari 2012 17:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh, 2-1 alweer... wie maakte de 1-1 en wie 2-1?
Ja, dat noem je hinderlijk buitenspel en dan sta je idd buitenspelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is het dan buitenspel, omdat dost toevallig het gezichtsveld belemmert? Flauwe kul.
Is z'n 2e van de dag al hčquote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat Jozy nu ook al doelpunten maken..
'Toevallig' doet er niet toe. Hij belemmert idd het gezichtsveld en heeft dus invloed op het spel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom is het dan buitenspel, omdat dost toevallig het gezichtsveld belemmert? Flauwe kul.
Als hij dat deed, dan is het buitenspel ja.. (heb het wel gemist).quote:Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo een heeft hij er wel eens een gemaakt dit seizoen.quote:
quote:
Loopt zo het veld af .. let maar op.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:04 schreef Oidipous het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de reactie van Gertjan.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godver Verdorie waar is mn stream
Anders loopt AZ uit, en worden jullie geen kampioen meerquote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Bombvis het volgende:
Kom op AZ, winnen, anders loopt Heerenveen uit..
Alsof we dat al werdenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders loopt AZ uit, en worden jullie geen kampioen meer
JAAA BITSJES!quote:
Gelijkspelquote:Op zondag 26 februari 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
WTF.. rot op AZHeerenveen moet winnen.
? Komt dat bij jou thuis vaak voor?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou maar 10 minuten wezen rukken op de pot .
Het kan nogquote:Op zondag 26 februari 2012 16:29 schreef detulp050 het volgende:
Ben ik nou voor Heerenveen (zodat AZ geen kampioen wordt) of ben ik nou voor AZ (omdat Heerenveen). Hmm. Dan maar een 4-4 gelijkspel. Wel spektakel, geen pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke wedstrijd ben jij aan het bekijken?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:12 schreef tochweerhenk het volgende:
STA JE DE HELE WEDSTRIJD VOOR MAKEN ZE IN DE LAATSTE MINUTEN GELIJK
ditte......ik ging mn volgende aankoop al bedenken na de 3-2quote:Op zondag 26 februari 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Heerenveen @ 4.9 ofso must have
Dost to score @ 3.1 & Gelijkspel @ 4.3quote:Op zondag 26 februari 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Heerenveen @ 4.9 ofso must have
troll wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Welke wedstrijd ben jij aan het bekijken?
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Sibon is echt helemaal niet meer haha
Anders kunnen ze niet snel weg en moeten ze wachten bij de auto en en en... Ja, het zijn gestoordenquote:
Dat zijn van die casual kijkers. Die gaan weg voordat de wedstrijd is afgelopen omdat ze snel thuis willen zijn want anders kunnen ze minder tv kijken.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef ThomasKuiper het volgende:
ik teken voor de 3-3, alleen jammer dat het gunstig voor ajax is:(
Precies ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Anders kunnen ze niet snel weg en moeten ze wachten bij de auto en en en... Ja, het zijn gestoorden
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Thas het volgende:
Bedankt KNVB door buitenspeldoelpunt 1-1 toe te kennen, daar gaat t kampioenschap
Je hebt wel veel vertrouwen in je eigen ploeg he?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Thas het volgende:
Bedankt KNVB door buitenspeldoelpunt 1-1 toe te kennen, daar gaat t kampioenschap
Speelronde 23, 2 punten achterstand, met een wedstrijd tegen PSV nog op het programma.quote:
Het is al jaren een regel dat als het zicht ontnomen wordt van de keeper het buitenspel is, alle 36 commentatoren zijn het met me eens maar hier op Fok weet men het natuurlijk beterquote:
2 punten achterstand, wat? Voor dit weekend gedeeld eerste?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Speelronde 23, 2 punten achterstand, met een wedstrijd tegen PSV nog op het programma.
Sorry je hebt geen gelijk.
Ik zeg niet dat het geen buitenspel was.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is al jaren een regel dat als het zicht ontnomen wordt van de keeper het buitenspel is, alle commentatoren zijn het met me eens maar hier op Fok weet men het natuurlijk beter
Anderen mensen wel, maar ik had jou idd niet moeten quoten, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen buitenspel was.
Het gaat er niet om dat het buitenspel was (dat was het wel) maar die huilie huilie reactie "bedankt KNVB voor het verneuken van ons kampioenschap" je hebt nog 11 wedstrijden om die twee punten in te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is al jaren een regel dat als het zicht ontnomen wordt van de keeper het buitenspel is, alle 36 commentatoren zijn het met me eens maar hier op Fok weet men het natuurlijk beter
Dost stond geen buitenspel.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is al jaren een regel dat als het zicht ontnomen wordt van de keeper het buitenspel is, alle 36 commentatoren zijn het met me eens maar hier op Fok weet men het natuurlijk beter
Dat is voetbal, ga maar volleyballen als je er niet mee kan leven dat de arbitrage door mensen wordt gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
2 punten achterstand, wat? Voor dit weekend gedeeld eerste?
Oh ja alle commentatoren zijn goden en weten alles natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
2 punten achterstand, wat? Voor dit weekend gedeeld eerste?
Mja, maar het was wel buitenspel natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oh ja alle commentatoren zijn goden en weten alles natuurlijk.
Ajax - Roda JCquote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Aguero het volgende:
Wat is het programma van volgende week?
za 3 mrt, 18:45 ADO Den Haag SC Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Aguero het volgende:
Wat is het programma van volgende week?
En het gaat mij om de mensen hier (zie reacties onder je) die stug blijven volhouden dat het geen buitenspel was omdat ze de regels niet kennenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het buitenspel was (dat was het wel) maar die huilie huilie reactie "bedankt KNVB voor het verneuken van ons kampioenschap" je hebt nog 11 wedstrijden om die twee punten in te halen.
Dank.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
za 3 mrt, 18:45 ADO Den Haag SC Heerenveen
za 3 mrt, 19:45 VVV Venlo NAC Breda
za 3 mrt, 19:45 RKC Waalwijk Excelsior
za 3 mrt, 20:45 AZ Heracles Almelo
zo 4 mrt, 12:30 Vitesse De Graafschap
zo 4 mrt, 14:30 Ajax Roda JC Kerkrade
zo 4 mrt, 14:30 FC Utrecht NEC
zo 4 mrt, 14:30 Feyenoord FC Groningen
zo 4 mrt, 16:30 PSV FC Twente
je bent wel snel thuisquote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Thas het volgende:
Loop niet zo te zeuren en te happen. Als dat het niet was geweest dan had je de 1 na laatste wedstrijd als argument gebruikt, als die positief uitgevallen was.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef Thas het volgende:
[..]
En het gaat mij om de mensen hier (zie reacties onder je) die stug blijven volhouden dat het geen buitenspel was omdat ze de regels niet kennen
jawel. Dude moet niet huilen met zijn bedankt knvb...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij beseft blijkbaar niet in het Live Eredivisieverslagen topic te zitten
En dat Mertens en Rutten zichzelf al schijnbaar tot kampioen gekroond hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom denken zoveel mensen er niet aan dat Twente nog een wedstrijd te goed heeft. Net ook op studio sport "12 competitie wedstrijden te gaan".. Neem, 13 voor Fct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Schenkeveld, geen idee waarom niet.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:28:18Opstelling Excelsior: De Ruiter; Scheimann, Nieveld, Van Steensel, Mattheij; Broerse, Alberg, Jansen; Vincken, Janga, Maatsen. #rkcexc reageer retweet
Jammer. Vind ik een leuke speler om te zien voetballen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
Geen Schenkeveld, geen idee waarom niet.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:28:18Opstelling Excelsior: De Ruiter; Scheimann, Nieveld, Van Steensel, Mattheij; Broerse, Alberg, Jansen; Vincken, Janga, Maatsen. #rkcexc reageer retweet
ik ben er ja. Samen kijken samen lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Stil in dit topiqueof kijken er zo weinig naar Ado - Heerenveen?
okquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Happel het volgende:
Bespreek de wedstrijd hier. Post anders gewoon in SC.
ben je blind?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Happel het volgende:
Bespreek de wedstrijd hier. Post anders gewoon in SC.
gewoon kappen graagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Half way into a joke ga je niet afkappenhij mag het van mij zo weg modden.
eigen schuldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik denk even controleren, ja hoor een note.. lol. Die was makkelijk
..
Beide creëren weinig kansen..
Die grap moesten we even afmaken. Nu weer over tot de orde van de dag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef Happel het volgende:
Ik heb geen notes gegeven. Maar ga gewoon over de wedstrijd praten of zoek lekker heil in ONZ of VBL SC. Ga het niet nog een keer zeggen.
Ach, misschien komt Oussama er zo inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zo gaan ze niet winnen nee.. maak die kansen eens af
Dat zou de bom zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, misschien komt Oussama er zo in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opstellingen RKC en Excelsior
Omdat ik op Heerenveen heb gewed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom zijn mensen hier aan 't rooten voor Heerenveen trouwens? Zijn toch vooral supporters van de concurrentie ook hier?
1: ADOquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom zijn mensen hier aan 't rooten voor Heerenveen trouwens? Zijn toch vooral supporters van de concurrentie ook hier?
Fair enough, maar ik vind het al spannend genoeg zonder Heerenveen in de top 6quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik op Heerenveen heb gewed.
Plus.. het is wel leuk voor de competitie om het zolang mogelijk spannend te houden
In punt 1 kan ik me wel vinden, maar toch vind ik directe concurrentie zien verliezen nog iets fijner.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1: ADO![]()
2: Na Ajax mag van mij Heerenveen kampioen worden
3: Heerenveen
Met alles minder dan 4-0 ben ik tevredenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Breukers en Quansah
Flinke aderlatingen
neh. Goaltje van Dost wil ik zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO moet even SCH terug op aarde zetten
2 graag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neh. Goaltje van Dost wil ik zien
Zal ook geen 4-0 worden. AZ houdt het altijd wel beperktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met alles minder dan 4-0 ben ik tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |