Geen Schenkeveld, geen idee waarom niet.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:28:18Opstelling Excelsior: De Ruiter; Scheimann, Nieveld, Van Steensel, Mattheij; Broerse, Alberg, Jansen; Vincken, Janga, Maatsen. #rkcexc reageer retweet
Jammer. Vind ik een leuke speler om te zien voetballen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
Geen Schenkeveld, geen idee waarom niet.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:28:18Opstelling Excelsior: De Ruiter; Scheimann, Nieveld, Van Steensel, Mattheij; Broerse, Alberg, Jansen; Vincken, Janga, Maatsen. #rkcexc reageer retweet
ik ben er ja. Samen kijken samen lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Stil in dit topiqueof kijken er zo weinig naar Ado - Heerenveen?
okquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Happel het volgende:
Bespreek de wedstrijd hier. Post anders gewoon in SC.
ben je blind?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Happel het volgende:
Bespreek de wedstrijd hier. Post anders gewoon in SC.
gewoon kappen graagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Half way into a joke ga je niet afkappenhij mag het van mij zo weg modden.
eigen schuldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik denk even controleren, ja hoor een note.. lol. Die was makkelijk
..
Beide creëren weinig kansen..
Die grap moesten we even afmaken. Nu weer over tot de orde van de dag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef Happel het volgende:
Ik heb geen notes gegeven. Maar ga gewoon over de wedstrijd praten of zoek lekker heil in ONZ of VBL SC. Ga het niet nog een keer zeggen.
Ach, misschien komt Oussama er zo inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zo gaan ze niet winnen nee.. maak die kansen eens af
Dat zou de bom zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, misschien komt Oussama er zo in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opstellingen RKC en Excelsior
Omdat ik op Heerenveen heb gewed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom zijn mensen hier aan 't rooten voor Heerenveen trouwens? Zijn toch vooral supporters van de concurrentie ook hier?
1: ADOquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom zijn mensen hier aan 't rooten voor Heerenveen trouwens? Zijn toch vooral supporters van de concurrentie ook hier?
Fair enough, maar ik vind het al spannend genoeg zonder Heerenveen in de top 6quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik op Heerenveen heb gewed.
Plus.. het is wel leuk voor de competitie om het zolang mogelijk spannend te houden
In punt 1 kan ik me wel vinden, maar toch vind ik directe concurrentie zien verliezen nog iets fijner.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1: ADO![]()
2: Na Ajax mag van mij Heerenveen kampioen worden
3: Heerenveen
Met alles minder dan 4-0 ben ik tevredenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Breukers en Quansah
Flinke aderlatingen
neh. Goaltje van Dost wil ik zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO moet even SCH terug op aarde zetten
2 graag.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neh. Goaltje van Dost wil ik zien
Zal ook geen 4-0 worden. AZ houdt het altijd wel beperktquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met alles minder dan 4-0 ben ik tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |