Geen Schenkeveld, geen idee waarom niet.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:28:18Opstelling Excelsior: De Ruiter; Scheimann, Nieveld, Van Steensel, Mattheij; Broerse, Alberg, Jansen; Vincken, Janga, Maatsen. #rkcexc reageer retweet
Jammer. Vind ik een leuke speler om te zien voetballen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
Geen Schenkeveld, geen idee waarom niet.twitter:excelsiorrdam twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 18:28:18Opstelling Excelsior: De Ruiter; Scheimann, Nieveld, Van Steensel, Mattheij; Broerse, Alberg, Jansen; Vincken, Janga, Maatsen. #rkcexc reageer retweet
ik ben er ja. Samen kijken samen lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Stil in dit topiqueof kijken er zo weinig naar Ado - Heerenveen?
okquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Happel het volgende:
Bespreek de wedstrijd hier. Post anders gewoon in SC.
ben je blind?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:04 schreef Happel het volgende:
Bespreek de wedstrijd hier. Post anders gewoon in SC.
gewoon kappen graagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Half way into a joke ga je niet afkappenhij mag het van mij zo weg modden.
eigen schuldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik denk even controleren, ja hoor een note.. lol. Die was makkelijk
..
Beide creëren weinig kansen..
Die grap moesten we even afmaken. Nu weer over tot de orde van de dag!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:10 schreef Happel het volgende:
Ik heb geen notes gegeven. Maar ga gewoon over de wedstrijd praten of zoek lekker heil in ONZ of VBL SC. Ga het niet nog een keer zeggen.
Ach, misschien komt Oussama er zo inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zo gaan ze niet winnen nee.. maak die kansen eens af
Dat zou de bom zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, misschien komt Oussama er zo in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |