Het gaat er niet om dat het buitenspel was (dat was het wel) maar die huilie huilie reactie "bedankt KNVB voor het verneuken van ons kampioenschap" je hebt nog 11 wedstrijden om die twee punten in te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is al jaren een regel dat als het zicht ontnomen wordt van de keeper het buitenspel is, alle 36 commentatoren zijn het met me eens maar hier op Fok weet men het natuurlijk beter
Dost stond geen buitenspel.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is al jaren een regel dat als het zicht ontnomen wordt van de keeper het buitenspel is, alle 36 commentatoren zijn het met me eens maar hier op Fok weet men het natuurlijk beter
Dat is voetbal, ga maar volleyballen als je er niet mee kan leven dat de arbitrage door mensen wordt gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
2 punten achterstand, wat? Voor dit weekend gedeeld eerste?
Oh ja alle commentatoren zijn goden en weten alles natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
2 punten achterstand, wat? Voor dit weekend gedeeld eerste?
Mja, maar het was wel buitenspel natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oh ja alle commentatoren zijn goden en weten alles natuurlijk.
Ajax - Roda JCquote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Aguero het volgende:
Wat is het programma van volgende week?
za 3 mrt, 18:45 ADO Den Haag SC Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Aguero het volgende:
Wat is het programma van volgende week?
En het gaat mij om de mensen hier (zie reacties onder je) die stug blijven volhouden dat het geen buitenspel was omdat ze de regels niet kennenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het buitenspel was (dat was het wel) maar die huilie huilie reactie "bedankt KNVB voor het verneuken van ons kampioenschap" je hebt nog 11 wedstrijden om die twee punten in te halen.
Dank.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
za 3 mrt, 18:45 ADO Den Haag SC Heerenveen
za 3 mrt, 19:45 VVV Venlo NAC Breda
za 3 mrt, 19:45 RKC Waalwijk Excelsior
za 3 mrt, 20:45 AZ Heracles Almelo
zo 4 mrt, 12:30 Vitesse De Graafschap
zo 4 mrt, 14:30 Ajax Roda JC Kerkrade
zo 4 mrt, 14:30 FC Utrecht NEC
zo 4 mrt, 14:30 Feyenoord FC Groningen
zo 4 mrt, 16:30 PSV FC Twente
je bent wel snel thuisquote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef Thas het volgende:
Bedankt KNVB door buitenspeldoelpunt 1-1 toe te kennen, daar gaat t kampioenschap
Loop niet zo te zeuren en te happen. Als dat het niet was geweest dan had je de 1 na laatste wedstrijd als argument gebruikt, als die positief uitgevallen was.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef Thas het volgende:
[..]
En het gaat mij om de mensen hier (zie reacties onder je) die stug blijven volhouden dat het geen buitenspel was omdat ze de regels niet kennen
jawel. Dude moet niet huilen met zijn bedankt knvb...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij beseft blijkbaar niet in het Live Eredivisieverslagen topic te zitten
En dat Mertens en Rutten zichzelf al schijnbaar tot kampioen gekroond hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Waarom denken zoveel mensen er niet aan dat Twente nog een wedstrijd te goed heeft. Net ook op studio sport "12 competitie wedstrijden te gaan".. Neem, 13 voor Fct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |