O, dat vind ik een prima idee!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:59 schreef Bombvis het volgende:
Laat AZ maar winnen, GJV moet kampioen worden
Ik zit vast in het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Valt zeker niks te trollen bij deze wedstrijd omdat het zo stil is?
Jij trollt niet zoveelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit vast in het Feijenoordtopic.
Met goede resultaten komen onredelijke en gefrustreerde supporters bij verlies. Het is een fase die elk beginnend topploeg binnen een land in het begin moet doormaken.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getrolled op Fok
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik wou altijd nog eens vragen hoe of dat ging..?
Bij een blessure of 20.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:14 schreef Oidipous het volgende:
Wanneer wordt Viergever opgeroepen voor het Nederlands elftal?
Trollen, vissen: verwarrend allemaal.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:14 schreef Oidipous het volgende:
Wanneer wordt Viergever opgeroepen voor het Nederlands elftal?
Aldus de commentator, afgelopen donderdag op De Belg.quote:"Ze hebben Viergever nummer vier gegeven."
echt dom dat ze het tegen utrecht laten liggen maar tegen een van de zwaartste tegenstanders als heereveneen winnen ze gewoon. ze houden het spannend zeg ,maar,quote:
Dat doen ze allemaal.. PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Twente..quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef Eenskijken het volgende:
e
[..]
echt dom dat ze het tegen utrecht laten liggen maar tegen een van de zwaartste tegenstanders als heereveneen winnen ze gewoon. ze houden het spannend zeg ,maar,
Zonder te geinen vind ik dat hij al wedstrijden lang de boventoon voert bij AZ. Een heerlijke solide verdediger en dat voor zijn leeftijd.quote:
Twente liet het niet liggen tegen Utreg, en won eerder met 5-1 in Heerenveenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal.. PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Twente..
Maar verneukte het wel thuis tegen Heracles.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente liet het niet liggen tegen Utreg, en won eerder met 5-1 in Heerenveen
Tsja, individuele fout van een domme verdediger tegen Utrecht, dat heb je wel eens in een seizoen. Ik vind dat we maar in 2 wedstrijden het gewoon echt compleet hebben laten liggen zonder excuus, Roda uit en Heerenveen uit.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:17 schreef Eenskijken het volgende:
e
[..]
echt dom dat ze het tegen utrecht laten liggen maar tegen een van de zwaartste tegenstanders als heereveneen winnen ze gewoon. ze houden het spannend zeg ,maar,
Dat dan weer welquote:Op zondag 26 februari 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar verneukte het wel thuis tegen Heracles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |