SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79 (auto)
- Tombolafan (auto)
- Cat (rijdt met Takaiki mee)
- Takaiki (auto)
- Tha_Erik (rijdt met Takaiki mee)
- Steve (rijdt met Takaiki mee)
- Goodbye (rijdt met HPKW mee)
- HenkPietKlaasWim (auto)
- Amsel (rijdt met HPKW mee)
- Peter (rijdt met BrandX mee)
- BrandX (auto)
- Maes (rijdt met BrandX mee)
- Greys (rijdt met BrandX mee)
- Dirkh (auto)
- Paddestoeltje (rijdt met Dirkh mee)
- yvonne (auto)
- Brechtje (rijdt met yvonne mee)
- Ole (trein)
- miss_dynastie (auto?)
- mister_dynastie (rijdt met MD mee?)
- Cosmo2.0 (trein)
- iBenny (trein)
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- MissBliss
- JJdJ1984I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik ga ookquote:
Ja Oognip, tussen 15.45 en 16.00 uur bij de Mac in Meppel.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Goodbye het volgende:
Oognip, ga gezellig mee. Ik heb ook een keer bij Ing in de auto gezeten, niks engs aan!
Je zult er toch een keer aan moeten gelovenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Oognip het volgende:
Lief aangeboden Ingetjehoe graag ik ook zou willen ik durf echt niet
dus ik wens jullie veel plezier
Je moet het gewoon doen eigenlijk hoor, Ingetje is sowieso een schatje en ik ben veel enger en mij heb je ook overleefdquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Oognip het volgende:
Ik begin nog te twijfelen ookquote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja Oognip, tussen 15.45 en 16.00 uur bij de Mac in Meppel.
Be there
We zijn echt niet eng hoor! Echt nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef Oognip het volgende:
Over een kwartiertje.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik begin nog te twijfelen ook
Hoe laat vertrek je?
Die laatste ja, dacht ik. Maar muis zegt wat anders. Was haar vorige nick toch makkelijker!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken trouwens (buiten mister_d dan toch) alleen HenkPietKlaasWim? HenkKlaasPietWim? Ik ben ff de nick kwijt
Nee toch?quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef Oognip het volgende:
Maar ik heb niks rood/wit/blauw/oranje of zo. Das wel erg hè?
Ik denk dat je niet de enige bentquote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef Oognip het volgende:
Jamaar Grees heb je naakt gezien, dat haalt de druk vd ketel af.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Echt Oognip, ik ken ook de helft niet. En dat ik de andere helft wel ken maakt het wel anders natuurlijk, dat snap ik. Maar die heb ik ook allemaal een keer voor het eerst moeten ontmoeten!
Misschien heb jij daar wel helemaal geen zin inquote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over een kwartiertje.
Ga nou gewoon mee, echt!
Het gaat je zo vreselijk meevallen, dat garandeer ik je persoonlijk![]()
En mij ken je dan al.....dus heb je iig iemand om aan te blijven hangen!
JE MOET MEE
Ik ben in een spijkerbroek en donkergroen shirt, en je krijgt daar vlaggetjesquote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef Oognip het volgende:
Nee dan juist nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Grees heb je naakt gezien, dat haalt de druk vd ketel af.
Nip, als Grees naakt gaat, durf je dan?
Dan droop ik nu wel stilletjes afquote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien heb jij daar wel helemaal geen zin in
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn onderweg en al een keer fout gereden! Hoezee!
Whehequote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan droop ik nu wel stilletjes af
Goed dat jullie een ruim schema aanhoudenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ing heeft niks te willen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien heb jij daar wel helemaal geen zin in
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, tandjes poetsen en richting Mac.quote:
Ik dacht dat Greys een heuse mevrouw was (quote:Op zondag 26 februari 2012 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
I-hing, vertel nou even over die bloemen![]()
Neem Oognip d'r numemr mee om haar op te kunnen pikkenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Greys een heuse mevrouw was (![]()
![]()
) en nam een bos bloemen voor haar mee.
Viel een beetje tegen![]()
Maar goed, Nip gaat mee, dus ik stap in de auto, moet nog ff langs Meppel![]()
quote:
Ah dat vind ik liefquote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Greys een heuse mevrouw was (![]()
![]()
) en nam een bos bloemen voor haar mee.
Viel een beetje tegen![]()
quote:Maar goed, Nip gaat mee, dus ik stap in de auto, moet nog ff langs Meppel![]()
Niet te vals zingen he? Dan hoor je straks niets meerquote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is nu al een meezingfeest. Apres toiiiiiiii
Nah, het is maar goed dat Henk je ophaalt danquote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Amsel het volgende:
Ik begin de kriebels te krijgen, straks herken ik jullie allemaal niet meer
Ik kan het niet beter zeggenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef grazz het volgende:
Mensen, ik wens jullie een leuke, gezellige avond toeHeel veel plezier en stem op de beste hé
Dito!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef grazz het volgende:
Mensen, ik wens jullie een leuke, gezellige avond toeHeel veel plezier en stem op de beste hé
We gaan bijna!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Ole het volgende:
* Ole voelt zich alsof ze op schoolreis gaat
Top.quote:
Waar ben je dan?quote:
Ja met staanplaatsen, want zitten kan je er niet. We zitten nu buiten.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:22 schreef Goodbye het volgende:
Zijn jullie al bij de la place? Ik zit nog thuis!![]()
Is het die schattige cottage la place trouwens?
Omgquote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja met staanplaatsen, want zitten kan je er niet. We zitten nu buiten.
Vijf uur was de afspraak!quote:
Ja. Mooi op tijdquote:
Oognip zit je al in de auto bij Ingetje of ben je gevluchtquote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef Oognip het volgende:
Ik wacht op Ingetje bij de Mac
Maar niemand heeft nog toegezegd dat ik zijn/haar kaartje mocht hebbenik heb muis maar weer gedmt.
Ik had niet anders verwacht van de Takketaxiquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Onze buschauffeur is vermist, we wachten op een.
Dit, denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 17:34 schreef indaha het volgende:
Shit even zien of dat terug te vinden is
20.20uquote:Op zondag 26 februari 2012 18:15 schreef lezzer het volgende:
Hoe laat begint het meest hilarische spektakel van het jaar vandaag?
Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 18:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het al spannend om te volgen of iedereen op tijf bij La place aankomt
hebben ze wel genoeg kortingsbonnen?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen met de rekening?
net zoals er pas vanmiddag besloten was om de volgorde te veranderen zeker?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef tombolafan het volgende:
Wtf en gewoon net besloten hè
Fanvak zonder vlaggetjes
dat weet niemandquote:
Lief, maar tis toch anders zoquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Trek straks gewoon je shirt/jurk uit en ga daarmee wapperen!
we moeten het met ons lichaam doen zegt een meneerquote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Trek straks gewoon je shirt/jurk uit en ga daarmee wapperen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
we moeten het met ons lichaam doen zegt een meneer
iBenny de lucht in dan maar!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou doe je bestquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok. Nou trek dan die broeken ook maar meteen uitquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik mn spullen niet terug krijg ga ik rellenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef lezzer het volgende:
eej, trosfakkers, dit wisten jullie toch al lang dat de Fokkers die vlaggetjes mee zouden nemen?![]()
Zeg dat dan even van te voren!
*schadeclaim aan voelt komen
Na de show een voor een terug langsgaan en je vlag terugeisen, bij elk vlaggetje volhouden dat dát het vlaggetje van iemand anders is en dat je alleen genoegen neemt met je eigen vlag.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik mn spullen niet terug krijg ga ik rellen
Volgend jaar doen we de vlag boypainten op ons lichaam, dan krijgen we zeker aandacht en het is gemakkelijk spotten voor de thuisblijversquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
*maakt mental note om het vlaggetje volgend jaar te verstoppen*
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na de show een voor een terug langsgaan en je vlag terugeisen, bij elk vlaggetje volhouden dat dát het vlaggetje van iemand anders is en dat je alleen genoegen neemt met je eigen vlag.
en moeilijk in beslag te nemenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgend jaar doen we de vlag boypainten op ons lichaam, dan krijgen we zeker aandacht en het is gemakkelijk spotten voor de thuisblijvers
Daar mogen ze wel met vlaggetjes staan.quote:
Dat klinkt wel een beetje dubbelzinnigquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, daar moeten ze met vlaggetjes staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel met vlaggetjes staan.
twitter:MichielTV twitterde op zondag 26-02-2012 om 18:46:31Ed nijpels is officieel uit de kast! Hij is gesignaleerd in studio 24 bij het #nationaalSongfestival reageer retweet
Hij was er vorig jaar in Duitsland ook al bij volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie Ed Raket al gespot?twitter:MichielTV twitterde op zondag 26-02-2012 om 18:46:31Ed nijpels is officieel uit de kast! Hij is gesignaleerd in studio 24 bij het #nationaalSongfestival reageer retweet
Nou ga ik helemáál kijken dusquote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik mn spullen niet terug krijg ga ik rellen
vlaggetjesfobiequote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Yv, we vroegen het nog na, maar de tros dames zeiden dat het van de tros wel mocht (vlaggetjes) maar van John de Mol pertinent niet
Van mij mocht het wel wat rommeliger, maar ik ben blij met de uitslagquote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
vlaggetjesfobie
Al denk ik dat dit valt onder "de perfecte show willen neerzetten"
Die lelijke voordringende manquote:
Wat een lulquote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Yv, we vroegen het nog na, maar de tros dames zeiden dat het van de tros wel mocht (vlaggetjes) maar van John de Mol pertinent niet
Yvonne.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een lul
Maar het was leuk
Leuk jullie allemaal gezien te hebben
was toch RTV Noord?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Yvonne.. Vergeet je interview bij RTV Emmen niet
.
Die was er ook nietquote:
ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik alleen even niet wie nou naast me zat.. (Niet Steve, maar andere kant)
Ik ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:
Maar ik heb besloten dat ik toch zeker weer van plan ben om volgend jaar weer mee te gaan
Leuk dat je er bij wasquote:Op maandag 27 februari 2012 00:24 schreef iBenny het volgende:
Maar ik heb besloten dat ik toch zeker weer van plan ben om volgend jaar weer mee te gaan
Steeds meerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat je er bij was
En dat je het leuk hebt gehad!
Volgend jaar met zijn vijftigen denk ik
Ohoh confession time.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef BrandX het volgende:
Ben al weer ffies thuis
Ik had lekker nog wel mijn vlaggetje![]()
![]()
Bij de laatste uitvoering van Joan kan je me zien zwaaien
Dat hele vak wordt nog eens van onsquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat je er bij was
moeten we dan in twee keer bestellen straks krijgen we ze nietquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat je er bij was
Haha, boefjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef BrandX het volgende:
Ben al weer ffies thuis
Ik had lekker nog wel mijn vlaggetje![]()
![]()
Bij de laatste uitvoering van Joan kan je me zien zwaaien
quote:
Ja nee, zo bedoel ik het nietquote:
Nouuuuuu, het kwam ook een beetje doordat wij 'vlag, Vlag, VLAG!!!!!!!!!!!!!!!' riepen toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:
Maar echt, die vallegtjes, we wilden het eerst niet geloven
Dat ze een geintje maakte.
"het is net besloten'
wtf?
In de zaal: de opwarm-meneer aan Greys:hoedat ze het vond enzo
Ja kut dat ze onze vlaggetjes afgepakt hebben
( maar dan netter hè, Greys zegt geen 'kut')
Een mevrouw aan de andere kant van de zaal had een vlaggetje meegesmokkeld en ging ermee zwaaien, kwam meteen beveiliging het afpakken
Ja kloptquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Van de 3 jongetjes was jij toch die oranje?
Jongetjesquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die was er nietquote:
Jongetjes? Welke vallen daar onderquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nouuuuuu, het kwam ook een beetje doordat wij 'vlag, Vlag, VLAG!!!!!!!!!!!!!!!' riepen toch?
Dat wist ikquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef yvonne het volgende:
Maar echt, die vallegtjes, we wilden het eerst niet geloven
Dat ze een geintje maakte.
"het is net besloten'
wtf?
In de zaal: de opwarm-meneer aan Greys:hoedat ze het vond enzo
Ja kut dat ze onze vlaggetjes afgepakt hebben
( maar dan netter hè, Greys zegt geen 'kut')
Een mevrouw aan de andere kant van de zaal had een vlaggetje meegesmokkeld en ging ermee zwaaien, kwam meteen beveiliging het afpakken
Zo kinderachtig zijn wij nietquote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nouuuuuu, het kwam ook een beetje doordat wij 'vlag, Vlag, VLAG!!!!!!!!!!!!!!!' riepen toch?
Nee inderdaad, we wezen er ook bij!quote:
We deden meer "ah, AH, AH!!!!!! *wijs*quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee inderdaad, we wezen er ook bij!
Ja het was echt enorm leukquote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef Steve het volgende:
Ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad..
Ik wil hier nog antwoord op zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jongetjes? Welke vallen daar onder?
Dan heb ik de goede voor me....en Cosma was het andere jongetje....en dan hadden we er nog eentje.quote:
OOOOOOOOH!!!!! DAAARRRRRRR!!!!! VLAG! VLAG VLAG!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stevequote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb ik de goede voor me....en Cosma was het andere jongetje....en dan hadden we er nog eentje.
Wie was dat dan?![]()
Erik en Peter vallen in een andere categorie
Jij bent toch Gamescrew geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 00:42 schreef Steve het volgende:
Ik was nog een van de jongens.. Midden van de rij.
CosmOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan heb ik de goede voor me....en Cosma was het andere jongetje....en dan hadden we er nog eentje.
Wie was dat dan?![]()
Erik en Peter vallen in een andere categorie
Oh jaaaaaaaquote:
Wie was Cosmaaaaaa dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
CosmOOOOOOOOOOOOO
En ik had ook oranje aan..
Oh, dat was ook een Steve, crew worden dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog nooit crew geweest.
Erik is een teddybeertjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:46 schreef yvonne het volgende:
Erik heeft van die lieve knijpwangetjes, een volgende keer...
Doe maar filmcrew, daar missen we nog mensen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een Steve, crew worden dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een Steve, crew worden dan?
Tot volgende weekquote:
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef Steve het volgende:
Ik heb echt zo gelachen om die vuurdingen die ze niet uit kregen steeds..
.
Ik dacht dat die vent in de fik zou vliegenquote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef Steve het volgende:
Ik heb echt zo gelachen om die vuurdingen die ze niet uit kregen steeds..
.
cosmo is ok. En lievvquote:
Dittesquote:Op maandag 27 februari 2012 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Eindconclusie: hoop leuke FOK!kers ontmoet en een leuke avond gehad..
Al die jongetjes waren lievvquote:
Op kosten van wie?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want het mag weer!![]()
Vlaggetjes afpakkerij.![]()
Fok!kers![]()
![]()
![]()
IndianaJoan![]()
(toen ze de toegift gaf speelde ze speciaal een stukkie naar ons toe, zagen jullie het?
)
Het was weer zooooo ontzettend gezellig.Wie gaat er mee naar Baku?
Kan makkelijk als we de schadevergoeding van Johnnie hebben gecashed.quote:
Zelfs dat niet.quote:
Oh ja, er zat iemand in m'n rug te porren dat we niet mochten meeklappen. Wanouweer?!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:19 schreef yvonne het volgende:
Een hoop nieuwe mensen ontmoet,
een leuke avond gehad, en nu ter bedde.
Een FOK!ster heeft gewonnen, puh!
Dat dusquote:Op maandag 27 februari 2012 01:19 schreef yvonne het volgende:
Een hoop nieuwe mensen ontmoet,
een leuke avond gehad, en nu ter bedde.
Een FOK!ster heeft gewonnen, puh!
Haters gaan hatenquote:
Duh, zie mijn sig.quote:
Forum Opties | |
---|---|