we moeten het met ons lichaam doen zegt een meneerquote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Trek straks gewoon je shirt/jurk uit en ga daarmee wapperen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
we moeten het met ons lichaam doen zegt een meneer
iBenny de lucht in dan maar!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou doe je bestquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ok. Nou trek dan die broeken ook maar meteen uitquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik mn spullen niet terug krijg ga ik rellenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef lezzer het volgende:
eej, trosfakkers, dit wisten jullie toch al lang dat de Fokkers die vlaggetjes mee zouden nemen?![]()
Zeg dat dan even van te voren!
*schadeclaim aan voelt komen
Na de show een voor een terug langsgaan en je vlag terugeisen, bij elk vlaggetje volhouden dat dát het vlaggetje van iemand anders is en dat je alleen genoegen neemt met je eigen vlag.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik mn spullen niet terug krijg ga ik rellen
Volgend jaar doen we de vlag boypainten op ons lichaam, dan krijgen we zeker aandacht en het is gemakkelijk spotten voor de thuisblijversquote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
*maakt mental note om het vlaggetje volgend jaar te verstoppen*
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Na de show een voor een terug langsgaan en je vlag terugeisen, bij elk vlaggetje volhouden dat dát het vlaggetje van iemand anders is en dat je alleen genoegen neemt met je eigen vlag.
en moeilijk in beslag te nemenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgend jaar doen we de vlag boypainten op ons lichaam, dan krijgen we zeker aandacht en het is gemakkelijk spotten voor de thuisblijvers
Daar mogen ze wel met vlaggetjes staan.quote:
Dat klinkt wel een beetje dubbelzinnigquote:Op zondag 26 februari 2012 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterker nog, daar moeten ze met vlaggetjes staan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar mogen ze wel met vlaggetjes staan.
twitter:MichielTV twitterde op zondag 26-02-2012 om 18:46:31Ed nijpels is officieel uit de kast! Hij is gesignaleerd in studio 24 bij het #nationaalSongfestival reageer retweet
Hij was er vorig jaar in Duitsland ook al bij volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie Ed Raket al gespot?twitter:MichielTV twitterde op zondag 26-02-2012 om 18:46:31Ed nijpels is officieel uit de kast! Hij is gesignaleerd in studio 24 bij het #nationaalSongfestival reageer retweet
Nou ga ik helemáál kijken dusquote:Op zondag 26 februari 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als ik mn spullen niet terug krijg ga ik rellen
vlaggetjesfobiequote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Yv, we vroegen het nog na, maar de tros dames zeiden dat het van de tros wel mocht (vlaggetjes) maar van John de Mol pertinent niet
Van mij mocht het wel wat rommeliger, maar ik ben blij met de uitslagquote:Op zondag 26 februari 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
vlaggetjesfobie
Al denk ik dat dit valt onder "de perfecte show willen neerzetten"
Die lelijke voordringende manquote:
Wat een lulquote:Op zondag 26 februari 2012 23:14 schreef Greys het volgende:
Yv, we vroegen het nog na, maar de tros dames zeiden dat het van de tros wel mocht (vlaggetjes) maar van John de Mol pertinent niet
Yvonne.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een lul
Maar het was leuk
Leuk jullie allemaal gezien te hebben
was toch RTV Noord?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Yvonne.. Vergeet je interview bij RTV Emmen niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |