Wel in de buurt ja, de 21e. Weet je wel hoelang dat duurtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooie fiets BE!
En supermooie kitchenaid Kim!da's nog eens een verjaarskado! Je bent als ik het goed onthouden heb gelijk jarig met onze jomgste toch? Of daar ergens in de buurt. De 17e?
dat scheelt zéker!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dat lukt mij écht niet. zelfs als ik alle extra's weg zou laten en het allergoedkoopste brood zou kopen zou dat niet lukken.
Maar goed, hier eten er ook twee inmiddels als volwassenen. ik denk dat dát wel scheelt. dat maakt natuurlijk ook wel uit, hoe je gezin er op dit moment uitziet.
ik ben wel benieuwd wat je nog te zeggen hebtquote:Op zondag 26 februari 2012 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, ik zie nog weer toevoegingen waar ik weer op zou willen reageren.![]()
Doe het maar even niet.
Maar ik ga wel aan de slag met de boodschappen, want ik moet toch ergens een keer startkapitaal op gaan bouwen als ik ooit mijn huidige baan op wil gaan zeggen.
Mijn vakantie zou ik zo laten schieten, maar idd is dat nu makkelijker dan dat ze het bij wijze van spreken gewend zouden zijn en dan ineens niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat scheelt zéker!
Een vriend van me at (eet wsl) een brood per dag en hij dronk een pak melk op een dag zo'n 2 literunit en nog wat van die dingen. Ja dat wil wel
zn moeder hield ineens ruim geld over toen ie uit huis ging
moet ik wel zeggen dat dat dus een hele grote factor is geweest in onze beslissing; kleine kinderen, kleine kosten was onze redenatie. Ik voel me er minder rot over om mn 2 tot 5 jarige niet mee op vakantie te nemen dan een 7 tot 11 jarige, bij wijze van. Maar das een persoonlijke afweging natuurlijk. Sommigen vinden allebei niet kunnen![]()
ik wilde ook nog ff reageren maar ik laat het nu ook maar voor wat het isquote:Op zondag 26 februari 2012 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, ik zie nog weer toevoegingen waar ik weer op zou willen reageren.![]()
Doe het maar even niet.
Maar ik ga wel aan de slag met de boodschappen, want ik moet toch ergens een keer startkapitaal op gaan bouwen als ik ooit mijn huidige baan op wil gaan zeggen.
ja je hebt gelijk ook, dat had ik wsl ook gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vakantie zou ik zo laten schieten, maar idd is dat nu makkelijker dan dat ze het bij wijze van spreken gewend zouden zijn en dan ineens niet meer.
En ja, we zouden nu kunnen kiezen om niet op vakantie te gaan en dat geld te sparen ja, maar wetend dat mijn droom de eerste jaren toch niet gerealiseerd kan worden kiezen we er idd nu voor om wel 2 weken te gaan kamperen.
Ja, dat overweeg ik zeker. Maar omdat het een 24/7 baan is die niet half zo goed betaald als wat ik nu verdien moeten we dan sws eerst de financien anders inrichten (be it een andere baan of F een flinke stap omhoog) en er is me afgeraden het nu te doen nu de kinderen klein zijn. Het is geen baan waarin part time makkelijk geaccepteerd wordt, itt tot bijvoorbeeld verloskundigen (ik vroeg me af hoe die het doen met kleine kinderen) die met diensten werken willen de meeste werkgevers (en ik denk ook wel nabestaanden) het liefst dat degene die de uitvaart aanneemt ook die 5-6-7 dagen beschikbaar is voor de nabestaanden.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat je nog te zeggen hebt![]()
![]()
ik vind trouwens dat je het heel netjes doet hoor! qua boodschappen. Ik denk dat als ik nergens op hoefde te letten verder en gewoon 'normaal' gebruik van aanbiedingen enzo zou maken dat ik dan ook op zoiets zou uitkomen. Kwaliteit van leven enzo is ook wat waard. 'lekker leven' zeg maar.
Overweeg je nog om ooit te gaan beginnen als undertaker?
ja, ik volg je redenatie helemaal! en je kan natuurlijk ook nog best andere dingen doen. stel nou dat je een week in iemands huis gaat die op vakantie is?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat scheelt zéker!
Een vriend van me at (eet wsl) een brood per dag en hij dronk een pak melk op een dag zo'n 2 literunit en nog wat van die dingen. Ja dat wil wel
zn moeder hield ineens ruim geld over toen ie uit huis ging
moet ik wel zeggen dat dat dus een hele grote factor is geweest in onze beslissing; kleine kinderen, kleine kosten was onze redenatie. Ik voel me er minder rot over om mn 2 tot 5 jarige niet mee op vakantie te nemen dan een 7 tot 11 jarige, bij wijze van. Maar das een persoonlijke afweging natuurlijk. Sommigen vinden allebei niet kunnen![]()
haha, lief stelde dat vorig jaar grappend aan zijn ouders voor, of wij niet in hun huis konden als zij op fietsvakantie waren in België, maar toen wilde mn schoonmoeder gelijk de plannen omgooien en dan huizenruil doen en twee weken in ons huis bivakkeren.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik volg je redenatie helemaal! en je kan natuurlijk ook nog best andere dingen doen. stel nou dat je een week in iemands huis gaat die op vakantie is?
ja man. hier gaan er 8 a 9 broden per week door en dat vind ik al veel.twee jaar geleden hebben we de slaapkamers opnieuw behangen, moest oudste een fiets en een buro enzo. Zijn we ook niet op vakantie geweest. ach ja.
Help eens, wat zal ik nou eens gaan studeren? ik heb echt geen bloody clou wat er bij me past/leuk/uitdagend is.
haha nee dat zou ik gewoon gek vinden, straks sloop ik iets in mn oneindige lompheid!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik zou het best willen overwegen hoor. en wij zijn naar Zweden dus maak je geen zorgen(ik zou me alleen maar zorgen maken over of het niet keivies is ergens ofzo
![]()
)
maar euh oi!jeutje! die schoonmoeder. Da's wel heel euh, brutaal.
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, alles wat niet stuk is hier is door de "jongenshuishouding-huftertest" gekomen, dus dat zou knap zijn
Ho, dat wilde ik nog zeggen, fulltime voor vk (althans zo zeiden ze het tegen mij op mn stage) is 2 x dienst en 2 x spreekuur per week. Ongeveer. Of eigk 2 x dienst en 1 x spreekuur. Voor de waarneemster daar in ieder geval. Zij mag voor een 24-uurs dienst 16 uur rekenen en een spreekuur is uiteraard een uur of 8. Met 2 x dienst en 1 x spreekuur zit je dus aan 40 uur.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat overweeg ik zeker. Maar omdat het een 24/7 baan is die niet half zo goed betaald als wat ik nu verdien moeten we dan sws eerst de financien anders inrichten (be it een andere baan of F een flinke stap omhoog) en er is me afgeraden het nu te doen nu de kinderen klein zijn. Het is geen baan waarin part time makkelijk geaccepteerd wordt, itt tot bijvoorbeeld verloskundigen (ik vroeg me af hoe die het doen met kleine kinderen) die met diensten werken willen de meeste werkgevers (en ik denk ook wel nabestaanden) het liefst dat degene die de uitvaart aanneemt ook die 5-6-7 dagen beschikbaar is voor de nabestaanden.
En de toevoeging ging over 'als je het echt wil', nou geloof me, ik wilde niets liever dan mijn baan op zeggen. Uit verveling en frustratie en puur 'niet leuk' 30 uur van de 36 zitten fokken en klooien op je werk levert een hoop buikpijn op over wanneer ze je eruit gaan donderen. Maar ik wist (en weet) verder behalve de uitvaart ook echt niet wat ik anders zou gaan doen, plus dat ik een behoorlijk goed salaris verdien en we ons leven daarop ingericht hebben/hadden en ik kinderen kreeg en... En... En...
Echt, als het kon leverde ik morgen mijn ontslagbrief in...(Ondanks dat ik het meestal toch wel weer leuk vind en de reizen natuurlijk ook heel tof zijn (volgende week 5 dagen Istanbul, anderhalve week later 5 dagen Lyon) maar ik ben het zoooooooo zat.)
Maar ik zie echt even niet hoe met een op slot zittende woning markt en geen flauw idee wat voor werk ik anders zou moeten doen...
ja!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahahaha! heb je ook altijd blauwe plekken waarvan je niet snapt hoe je er aan komt? op plaatsen dat je denkt: hoe krijg je dáár nou een blauwe plek?
zoals mijn ouders vroeger zeiden: gelukkig bleef je net met je oog aan een spijker hangen.
Ah, daar kom ik al tijden niet meer, dus ook niks gemistquote:Op zondag 26 februari 2012 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Rel was het niet hoor, meer een lekker stevig gesprek.
Het was in het peuter-topic en het ging in eerste instatie over wel of niet je kind naar de opvang bregen en toen stelde Mignonne op een gegeven moment de vraag 'maar kunnen jullie dan echt niet rondkomen van 1 salaris?' nav opmerkingen als 'wij zouden het niet kunnen van 1 salaris'.
Het peutertopic (2-4 jaar) deel 95
Hoewel af n toe fel vond ik het op zich wel een verhelderend en verkwikkend gesprek.
En ik blijf het echt waanzinnig knap vinden dat er mensen zijn die voor onder de 50 euro per week boodchappen kunnen doen voor een heel gezin.Ik moest gisteren voor een halve week en zelfs dan lukt het me niet.
Ii zie nu pas dat het nog wat verder ging nadat ik afhaakt. Even lezen hoor...
dat heb ik dus al eens gedaan Livelink. Alleen niet de bij mij passende baan. ik was verpleegkundige. of ben. ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:41 schreef livelink het volgende:
Ik heb zelf hele goede herinneringen aan vakanties van vroeger, toen mijn ouders met ons ook naar huizen van vrienden gingen die op vakantie waren. Naar Groningen en naar Brabant. Was super.
Ik vraag me nu achteraf wel eens af of het voor mijn ouders ook wel zo'n leuke vakantie was.
Eigenlijk was mijn moeder gewoon ergens anders bezig met het huishouden. En dan was ze nog extra bezig/panisch omdat het andermans huis was. En ik ben wel zo egoistisch dat ik vind dat een vakantie ook voor mij leuk moet zijn en niet alleen voor de kinderen.
Buuv, geen idee wat je zou moeten gaan studeren. Ik weet wel dat als ik opnieuw zou gaan studeren, dat ik dan een wat meer praktisch gerichte studie zou doen. Iets wat me echt zou opleiden tot een baan, zeg maar.
oh, dan doe je dát toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik dus al eens gedaan Livelink. Alleen niet de bij mij passende baan. ik was verpleegkundige. of ben. ofzo.
ik zou juist iets willen wéten. politicologie ofzo. of filosofie.
klopt iddquote:Op zondag 26 februari 2012 10:16 schreef moussy het volgende:
Ik zie zo her en der wel eens terug komen, ja maar wij doen boodschappen bij de aldi-lidl. Als je goed kijkt, zijn die winkels echt niet meteen goedkoper! Wij, op mn werk, als ik dan boodschappen bestel voor 12 mensen zijn soms zelfs duurder uit bij Aldi of Lidl, het is echt héél goed opletten geblazen met deze winkels.
Twan 24 inch?!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
BE wat een mooie fiets! Lennon heeft dezelfde en Twan krijgt de 24 inch voor zijn verjaardag! ook bij prijskiller?
Wij doen eigenlijk altijd boodschappen bij Albert Heijn. Alleen met verjaardagen gaan we naar Aldi. Ik ben zelf nogal merkgevoelig.![]()
Zo onze dag sauna en nachtje hotel zit er weer op. Het was heerlijk. Nu naar mijn schoonouders om Lennon op te halen.
Ow, dat sowieso! Ik gun iedereen het leven dat hij graag heeft!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, da's toch fijn Miss.![]()
dat je zelf iets niet kan maakt niet dat je het een ander niet gunt ofzo. heel veel vriendjes zijn nu ook op ski-vakantie van de jongens. ik vind dat echt heel leuk! wij gaan niet maar daar ben ik dan ook niet zuur over.
Ja 24 inch. We hebben bij de fietsenwinkel gekeken welke maat het beste voor hem is. Deze kan hij net bij de grond..quote:Op zondag 26 februari 2012 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Twan 24 inch?!
die is toch net zo oud als mijn middelste? en toch ook best lang?
Nou ja, dat dus, dat vind ik echt heel knap hoe je dat dus dan moet gaan regelen ook nog eens. F. zegt, en hoewel ik het niet leuk vind heeft hij er wel recht op, dat hij niet van plan is zijn plannen te wijzigen als ik onverwachts moet werken. Dus dan heb je of een au pair, of een heeeeel groot netwerk nodig waar je je kinderen op elk moment kwijt moet kunnen. Als er om half 5 's middags nog een melding komt kan ik niet zeggen 'ik moet mijn kinderen van het kdv halen, ik kom morgen', en F kan dus ook niet zomaar uit waar hij dan op dat moment werkt aan komen vliegen, vaak zit hij met een uur reistijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ho, dat wilde ik nog zeggen, fulltime voor vk (althans zo zeiden ze het tegen mij op mn stage) is 2 x dienst en 2 x spreekuur per week. Ongeveer. Of eigk 2 x dienst en 1 x spreekuur. Voor de waarneemster daar in ieder geval. Zij mag voor een 24-uurs dienst 16 uur rekenen en een spreekuur is uiteraard een uur of 8. Met 2 x dienst en 1 x spreekuur zit je dus aan 40 uur.
Nou zal dat vast per praktijk verschillen, maar hebben uitvaartondernemers niet ook 24-uursdiensten ofzo?
Qua kleine kinderen, het lastige aan een dienst is dat je ook echt a la minute weg moet kunnen. Je kunt dus best thuis zijn maar je kinderen moeten echt naar de opvang, je hebt geen tijd om ze even naar de buurvrouw te brengen of te wachten tot je (schoon)moeder thuis is.
ben jij mij?!quote:Op zondag 26 februari 2012 12:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik verkeer in de luxepositie dat ik niet hóef te werken. En dan ga je dus zitten wachten op die 'spark' dat je weet wat je wil doen..en die komt al jaren niet
Schiet ook niet op
Dat het lijf nu niks meer wil helpt er ook niet aan mee
ja het gaat over Twan. Dat dacht ik ook. Ik wilde 26 inch bestellen, maar daar kon hij echt niet op. Wrs toch te korte benen ofzo. En hij wil niet wachten hij heeft ook gewoon nieuwe fiets nodig. Dus dan toch 24 inch. Misschien dat ik vandeweek nog eens bij andere fietsenwinkel ga kijken. En goed opmeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
oh? onze bijna 8 jarige heeft een 22" en daar heb ik spijt van. Hier dus zéker een 26 inch met 10, en middelste moet eigenlijk een klein herenframe. maar da's niet helemaal eerlijk vergelijken.
het lijkt mij écht aan de kleine kant hoor voor wat ik om me heen zie ook.maar als je gepast hebt.... Over Twan gaat het toch?
True, maar.... Het enige waar ik niet zeker ben, qua willen en ervoor over hebben, is dat ik er niet uit ben of ik wel full time wil werken met twee kleine kinderen. En daar kom je echt bijna niet onderuit. Dat is dus iets, daar moet ik het nog eens goed over hebben met mezelf.. (En met F uiteraard, die mag ook meepraten.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:37 schreef innepin het volgende:
BE, ik begrijp dat je er niet te makkelijk over moet denken, maar d'r zijn er wel meer die het redden, dus onmogelijk is het niet. Inderdaad een oppasnetwerk opbouwen en gaan met die banaan!
neem ik je oude baan wel over![]()
Ik voel me niet aangesproken. Maar als ik me aangesproken zou moeten voelen dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en het nare van wonen in een uitkeringstrekkersstraatje (zoals dat gisteren genoemd werd), vind ik niet het er wonen. Maar wel dat je soms voelt (bij meer nieuwe vrienden die dan op bezoek komen) dat ze een soort medelijden met je hebben. En zogenaamd goed bedoeld met je mee willen gaan denken hoe daar weg te komen. Ik voel dan heel erg de neiging om ons fotoboek erbij te pakken en te laten zien dat we echt een heel goed leven hebben saampjes.
Dat vind ik het ergste, als ik het gevoel krijg van mensen dat het vast heel zwaar (en een beetje zielig) is dat ik het alleen doe, en dan ook nog in zo'n straatje. Dat idee. Dat trek ik heel slecht.
Mijn vaste vriendengroep geeft me gelukkig dat gevoel niet.![]()
Ik woon aan de Turkse kant van onze straat, de andere helft van de straat heeft die 'sfeer' wel, maar dat voel ik niet zo. In onze helft wonen twee uitkeringsmensen die ik spreek en 'ken' en nog een paar die nooit buiten komen. daar kan ik dus ook niks over zeggen. De ene heeft grote psychiatrische problemen en de ander een drank en drugsverleden. Ze dragen allebei veel narigheid met zich mee. Ik heb erg met ze te doen juist. Aan de andere kant van die straat wordt het juist rijkerquote:Op zondag 26 februari 2012 14:23 schreef amaranta het volgende:
Ik denk overigens niet dat je in een onveilige straat woont. Natuurlijk ken ik je buren niet maar volgen mij valt het reuze mee. Misschien dat het richting spoor wat 'tokkieerig is. Aan de andere kant van de T'rese straat bedoel ik.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef lily het volgende:
Helleuh
We zijn net terug van twee dagen Brussel. Ik heb mijn kinderen sinds vrijdagochtend niet meer gezien dus ik wacht met smart tot mijn broer ze zo komt brengen.
dat lijkt me inderdaad vervelend jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dat naast het niet in luxe leven het misschien nog wel het vervelendste is als anderen daardoor medelijden hebben.
Klinkt goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef lily het volgende:
Brussel was heerlijk. Even met zn tweetjes, slenteren, terasje, museum, uislapen... lekker.
dus dan moet je straks zelf huur betalen en ook nog een stuk hypotheek van je oude huis?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet zodra ik een huisje heb ook enorm gaan rekenen en kijken hoe en wat. Ik zit natuurlijk nog voor een deel aan een hypotheek vast.
Hij kan toch al wel fietsen? Want dan hoeven ze niet echt met hun voet op de grond. (volgens onze fietsenmaker, maar da's ook maar een mening natuurlijk) wel is belangrijk dat je knie gestrekt is (maar niet overstrekt) is bij t fietsen. Sorry dat ik me ermee bemoeiquote:Op zondag 26 februari 2012 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja het gaat over Twan. Dat dacht ik ook. Ik wilde 26 inch bestellen, maar daar kon hij echt niet op. Wrs toch te korte benen ofzo. En hij wil niet wachten hij heeft ook gewoon nieuwe fiets nodig. Dus dan toch 24 inch. Misschien dat ik vandeweek nog eens bij andere fietsenwinkel ga kijken. En goed opmeten.
Ja? Ben voor de helft eigenaar van het huis ;-)quote:Op zondag 26 februari 2012 14:47 schreef lily het volgende:
[..]
dus dan moet je straks zelf huur betalen en ook nog een stuk hypotheek van je oude huis?
Maar als hij er wil blijven wonen dan neem ik aan dat hij jouw helft zsm van je overkoopt?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Ben voor de helft eigenaar van het huis ;-)
Daar ga ik wel van uit ja. Maar er is nog niets geregeld verder. Aankomende maand gaan we alles op papier zetten. Zie er als een berg tegenop.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als hij er wil blijven wonen dan neem ik aan dat hij jouw helft zsm van je overkoopt?
Hoppaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef Muks het volgende:
Wiens kind was hier ook alweer gek op broccoli ??
ja, hij kan - gelukkig - wel fietsen. Degene die er van de winkel bij stond, zei dat dit nog net kon qua hoogte. Moest zeker niet hoger.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij kan toch al wel fietsen? Want dan hoeven ze niet echt met hun voet op de grond. (volgens onze fietsenmaker, maar da's ook maar een mening natuurlijk) wel is belangrijk dat je knie gestrekt is (maar niet overstrekt) is bij t fietsen. Sorry dat ik me ermee bemoei
Nog meer reden om nu kritisch te gaan kijken en meten.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef livelink het volgende:
Katja is net 10 jaar en die groeit nu echt uit haar 24-inch fiets. En zij is best klein voor haar leeftijd. Ik merk dat ze steeds vaker staand gaat fietsen omdat ze last krijgt van haar knieen. We moeten voor haar nu echt naar een grotere fiets gaan kijken.
ja, al zeker twee jaar. In de zomer van 2010. Toen hij 9 werd. Hij fiets ook met gemak op de fiets van zijn broer. Dat iseen 57 geloof ik? Klein herenframe. Maar hij is nu 1.60. Geen idee hoe lang Twan is.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, hij kan - gelukkig - wel fietsen. Degene die er van de winkel bij stond, zei dat dit nog net kon qua hoogte. Moest zeker niet hoger.
Geen sorry hoor, Ik vind het fijn dat je meedenkt. Ik wil nu ook het liefst een fiets kopen waar hij de komende jaren wat aan heeft. Heb jij een 26 inch voor jouw 10-jarige?
Tegen het nieuwe behang??quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef k_i_m het volgende:
Zohee, Bep torpedeert hier net even de muur met een golf kots.
Dan had ze de overliggende muur met een ballistische strontgolf moeten raken...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh bah..hoop niet dat het het rondgaande kotsvirus is. Die is nasty! Duurt gelukkig wel maar kort..
True..quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had ze de overliggende muur met een ballistische strontgolf moeten raken...
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Ach, we zitten hier nog anderhalve week. Tegen de tijd dat het echt gaat stinken zijn we toch weg.
Hij is geen 1.60 volgens mij. Ik zal vanavond eens meten.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, al zeker twee jaar. In de zomer van 2010. Toen hij 9 werd. Hij fiets ook met gemak op de fiets van zijn broer. Dat iseen 57 geloof ik? Klein herenframe. Maar hij is nu 1.60. Geen idee hoe lang Twan is.
twee jaar geleden droeg hij broeken maat134\140 denk ik (beetje tekkelbouwquote:Op maandag 27 februari 2012 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is geen 1.60 volgens mij. Ik zal vanavond eens meten.
Goedemorgen!
Ow nee, Twan draagt net broeken maat 146 en shirts van 146/152. Die is dus wel iets kleiner. Jullie jongste is ook lang dus?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twee jaar geleden droeg hij broeken maat134\140 denk ik (beetje tekkelbouw) en shirts 152. Ik verwacht nu wel dat jongste volgend jaar naar die 26' gaat
Arme Job... gelukkig is het verder wel goed gegaan!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:34 schreef livelink het volgende:
Sterkte voor je oudste, dan![]()
Hopelijk valt het toch mee. Mijn kies was laatst vreselijk ontstoken, maar dat is met een wortelkanaalbehandeling verholpen.
Ik ben moed aan het verzamelen. Zometeen de taxichauffeur en school even bellen, hoe het gaat/gegaan is. We hebben Job vanochtend ongeveer de taxi in moeten sleuren nadat hij eerst was weggelopen. Eind van de vakantie, altijd drama. En nu maar duimen dat hij op school zit. Hopelijk heeft de taxichauffeur hem naar binnen gebracht.
Net de taxichauffeur gebeld. Hij was gelukkig vrij snel gekalmeerd in de taxi. Zijn taxivriendje leende hem zijn ds en daar heeft hij een spelletje op gespeeld en toen was het weer goed. En hij ging kalm het schoolplein op, dus daar lijkt het ook goed te zijn gegaan. Echt lief van dat vriendje.
Huh? Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, twan draagt een grotere maat hoordie shirts zijn voor z'n schouders
. Ja jongste is lang, maar niet heel erg.
de broekmaat? Beenlengte lijkt me best belangrijk bij een fietsquote:
ik werk momenteel in een complex aanleunwoningen. daar wonen mensen zelfstandig, maar alshet minder gaat, kunnen ze zorg aanvragen. dat kan varieren van hulp bij medicatie tot controle's en ondersteuning bij adl en er is ook een huiskamerproject, waarbij bewoners gezamenlijk koffiedrinken, eten en onderbegeleiding activiteiten doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:52 schreef Gaoxing het volgende:
Hartverwarmend lief, livelink. En vreselijk vervelend voor jou.
Pff, ik ben moe. Leuk weekend gehad, erg veel gereisd, toch weer een boel gedoe bij thuiskomst en erge twijfel of we wel op het goede pad zitten. Maar ja, er is eigenlijk geen ander pad. Voor een verzorgingshuis is ze te goed. En toen was ze om 10 voor 4 weer wakker, en ik dus ookik wil naar huihuis!
Ik zoek trouwens een goed - waarschijnlijk tijdelijk - huis voor een hondje. Waarschijnlijk voor 4 maanden, maart t/m juli. Ze is klein, ontzettend makkelijk en lief, heeft nog nooit iets stuk gemaakt, heel gezellig. Dol op kinderen, bang voor andere honden. Mams kan er nog steeds geen systeem inkrijgen wat voeren en uitlaten betreft, en in die onzekerheid wil ik het beestje niet achterlaten. Ik zoek hier al, maar ik wil haar niet in een asiel achterlaten (want andere honden...).
dan is twan denk ik net zo lang als L.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee, Twan draagt net broeken maat 146 en shirts van 146/152. Die is dus wel iets kleiner. Jullie jongste is ook lang dus?
Ja, dat zou perfect zijn. En er is ook inderdaad een zo'n complex hier. Met een wachttijd van *tromgeroffel* 7 jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik werk momenteel in een complex aanleunwoningen. daar wonen mensen zelfstandig, maar alshet minder gaat, kunnen ze zorg aanvragen. dat kan varieren van hulp bij medicatie tot controle's en ondersteuning bij adl en er is ook een huiskamerproject, waarbij bewoners gezamenlijk koffiedrinken, eten en onderbegeleiding activiteiten doen.
zou zoiets niets voor jouw moeder zijn? toch tot op zekere hoogte haar zelfstandigheid houden, maar begeleiding waar nodig.
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen!
2 maart mag ik bij een huisje komen kijken!!!!!
Dan verpleging aan huis ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja, dat zou perfect zijn. En er is ook inderdaad een zo'n complex hier. Met een wachttijd van *tromgeroffel* 7 jaar.
Goedemorgen!
Daarom was ik heel blij dat ik mijn inschrijving in Haaksbergen nog had van het moment dat ik 18 werd en het nooit opgezegd had onder het motto "ooit gaan we een keertje terug". In Ijsselstein zou ik nog steeds richting de 5 jaar moeten wachten, terwijl ik hier al meer dan een jaar een huisje heb (tja, maximale aantal punten, dus dan ben je eindelijk een keer aan de beurt).quote:Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef livelink het volgende:
Fijn, Tico!
7 jaar wachttijd. Dan moet je je zelf dus inschrijven op het moment dat er nog niks aan de hand is![]()
Ik dacht dat we dat systeem achter ons hadden gelaten met de indicaties. Ik benijd je helemaal niks, Gao. Dit is sowieso al zo'n moeilijke situatie en al helemaal als je bent geemigreerd.
Goedemorgen!
Jay!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
Goedemorgen!
Wat voor hondje is het en kan hij/zij samen met een poes?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:52 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zoek trouwens een goed - waarschijnlijk tijdelijk - huis voor een hondje. Waarschijnlijk voor 4 maanden, maart t/m juli. Ze is klein, ontzettend makkelijk en lief, heeft nog nooit iets stuk gemaakt, heel gezellig. Dol op kinderen, bang voor andere honden. Mams kan er nog steeds geen systeem inkrijgen wat voeren en uitlaten betreft, en in die onzekerheid wil ik het beestje niet achterlaten. Ik zoek hier al, maar ik wil haar niet in een asiel achterlaten (want andere honden...).
Ik heb inderdaad buik- en hoofdpijn vandaagquote:Op maandag 27 februari 2012 09:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een gedoe is het zeg, Gao, van minder zou je buikpijn krijgen. Je wilt het graag in orde krijgen voor je weer teruggaat, maar het wordt je niet gemakkelijk gemaakt. Sterkte!
Een Cavalier King Charles. En ik denk dat ze ook voor poezen bang is, eigenlijk. We kwamen er net een tegen op ons rondje, en daar liep ze met een bocht omheen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef geppie het volgende:
Wat voor hondje is het en kan hij/zij samen met een poes?
Oh dat is niet handig! Wij hebben namelijk wel een hele dominante poesquote:Op maandag 27 februari 2012 11:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Een Cavalier King Charles. En ik denk dat ze ook voor poezen bang is, eigenlijk. We kwamen er net een tegen op ons rondje, en daar liep ze met een bocht omheen
Nu snap ik het inderdaad!! Nou ja, toch maar eens passen en meten.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de broekmaat? Beenlengte lijkt me best belangrijk bij een fiets
jeetjequote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja, dat zou perfect zijn. En er is ook inderdaad een zo'n complex hier. Met een wachttijd van *tromgeroffel* 7 jaar.
Je kan het ook nog in F&F proberen, daar zit echt een bak enorm behulpzame mensen die heel goed meedenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:22 schreef Gaoxing het volgende:
Hou je in Tico
Lief hoor geppie, maar nee, het is ook zo'n klein hondje dat ik vrees dat ze het zou afleggen tegen een dominante poes. Ik rommel rustig door, het zal allemaal wel goedkomen
Als meer in F&F postende user kan ik dat beamenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan het ook nog in F&F proberen, daar zit echt een bak enorm behulpzame mensen die heel goed meedenken.
Ik ben idd Desperate Housewives gaan kijken. Werd ik wel iets sneller flauw van als ik er te vaak achter elkaar naar keek, maar op zich prima vermaak.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef Lois het volgende:
Tico wat geweldig!
Gao wat een toestand... je zou toch zeggen dat zorg in Nederland beter geregeld is
BE en anderen, ik heb Greys volledig gezien, alle seizoenen Private Practise bekeken en nu? Wat is nog meer de moeite waard? Spooks heb ik al klaar liggen maar ik wil ook iets luchtigs.
De zorg is natuurlijk ook geweldig geregeld. Maar ze is gewoon een heel moeilijk geval ik vertel hier natuurlijk ook niet allesquote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef Lois het volgende:
Tico wat geweldig!
Gao wat een toestand... je zou toch zeggen dat zorg in Nederland beter geregeld is
BE en anderen, ik heb Greys volledig gezien, alle seizoenen Private Practise bekeken en nu? Wat is nog meer de moeite waard? Spooks heb ik al klaar liggen maar ik wil ook iets luchtigs.
Ja die vind ik ook heel erg leuk, zelfs die serie met die baby die erachteraan komt is best grappig.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
Oh en new girl <3, die vind ik ook enorm leuk.
Het is een Britse Friends zeg maar. Langere afleveringen en meer diepgang wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:57 schreef Lois het volgende:
Ik ben een sucker voor ziekenhuisseriesmaar Cold Feet klinkt ook interresant zo :y ik ga eens even kijken wat ik kan downloaden eh aanschaffen.
zet je autocorrect ns uitquote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef miss_sly het volgende:
The guardian vind ik ook leuk, en the mentaliteit ook. Zelfde hoofdrolspeler. House natuurlijk, als ziekenhuisserie maar die heb je vast al gezien.
Cold feet zal ik hier eens op de lijst zetten!
Hij wordt nu op Net5 uitgezonden 's avonds laat en dat kijken we nu. Geen idee nog van een eventuele afronding. Wat jammer zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
The Guardian is al vrij oud en nooit goed afgerond helaasMaar idd Simon Baker
Ik mis dat ook. We volgen nu ook niks echt samen. Ja, wie is de mol trouwens.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef livelink het volgende:
Oh boy, ik realiseer me dat Cold Feet echt de laatste serie is die wij nog trouw gevolgd hebben. Sporadisch pak ik een aflevering van Grey's Anatomy mee en J. volgt House graag, maar echt een serie samen helemaal zien en volgen is er al jaren niet meer bij. Toch mis ik dat ook wel, dat samen klaar gaan zitten voor een serie.
Ja idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef livelink het volgende:
Oh boy, ik realiseer me dat Cold Feet echt de laatste serie is die wij nog trouw gevolgd hebben. Sporadisch pak ik een aflevering van Grey's Anatomy mee en J. volgt House graag, maar echt een serie samen helemaal zien en volgen is er al jaren niet meer bij. Toch mis ik dat ook wel, dat samen klaar gaan zitten voor een serie.
die is leukquote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef mignonne het volgende:
ik vond Wire in the Blood ook een goeie serie trouwens
je moet wel van een beetje excentrieke/tooweirdtobereal hoofdrolspelers houden.
Dat heet ook Kleine Bill.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef amaranta het volgende:
[klb] ik weet niet hoe de tekenfilmserie heet,maar het is nu op NickJr en het is echt stom. Het gaat om een donker gezin. En dat ze bruin is niet storend, maar gewoon de gesprekken en de hele serie is echt stomOver kleine Bill ofzo[/klb]
oh oke.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat heet ook Kleine Bill.
Is van Bill Cosby!!
bij ons is plek zat. leegstand zelfs.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
26"quote:Op maandag 27 februari 2012 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
lady, welke maat fiets heeft L dan?
True Blood natuurlijk!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef Lois het volgende:
Tico wat geweldig!
Met die BlackOut iddquote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij wordt nu op Net5 uitgezonden 's avonds laat en dat kijken we nu. Geen idee nog van een eventuele afronding. Wat jammer zeg.
ET wa is fast forward voor serie?
Flash forward is die serie waarin iedereen een black put krijgt, bedoel je die? Die hebben wij ook gekeken, maar daar bleek geen tweede seizoen van, terwijl hij na seizoen 1nog echt niet afgelopen was. Heul vervelend!
Hmm dan moet ik toch maar even 26" overwegen... gek die fiets in de winkel was echt wel aan de grote kant... ik ga morgen maar eens framehoogte vergelijken met de lengte van Twans benen.quote:
Wacht ff hoor, het ligt vaak ook aan het frame op welke maat je uitkomt!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik toch maar even 26" overwegen... gek die fiets in de winkel was echt wel aan de grote kant... ik ga morgen maar eens framehoogte vergelijken met de lengte van Twans benen.
ligt denk ik ook een beetje aan het soort fiets.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik toch maar even 26" overwegen... gek die fiets in de winkel was echt wel aan de grote kant... ik ga morgen maar eens framehoogte vergelijken met de lengte van Twans benen.
Terecht, is ook een heeeeeeeele toffe fiets!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil helaas ook geen omafiets.![]()
Hij wil deze:
[ afbeelding ]
Framehoogte is 44 cm bij 26"
Framehoogte is 37 cm bij 24"
hij is erg tof inderdaad. Lennon heeft ook dezelfde fiets in 12" (volgens mij).quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Terecht, is ook een heeeeeeeele toffe fiets!![]()
Daar hebben wij die van Sasha ook vandaan.
Hebben ze voor die grote ook van die bagagerekjes voorop?
Schop, schop!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
wie schop mij aan het werk?
ik moet hoognodig wat gaan doen maar ik ben zo brak als wat
Ik zit al de hele ochtend tegen een enorme berg strijk aan te kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:37 schreef lady-wrb het volgende:
wie schop mij aan het werk?
ik moet hoognodig wat gaan doen maar ik ben zo brak als wat
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hij is erg tof inderdaad. Lennon heeft ook dezelfde fiets in 12" (volgens mij).
Yeps... dat rek koop ik er ook bijen een km-teller want dat wil hij ook graag.
Aan deze rode zitten lieveheersbeestjes. Vind ik zelf niet zo stoer voor een jongetje.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Oef Tico! Ik vind het wel knap van je hoor!
Ik wil ook naar huis! Ik zag online dat onze nieuwe lamp afgeleverd is en ik wil hem NU ophangen.![]()
(Ik ben wel blij, ik wist niet zeker of UPS ook aan burenleveringen doet. Maar blijkbaar wel dus!
)
En ik heb de levering van Sasha's fiets gewijzigd zodat hij bij mijn ouders afgeleverd wordt morgen. Kan mijn vader hem in elkaar zetten. Mooie verrassing voor als hij daar woensdag uit school heen gaat!
Ga ik straks nog even stoere rode stuur streamers erbij kopen: [ afbeelding ]
En nu moet ik nog op zoek naar een helm.
Ben blij dat ik je zo motiveerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:15 schreef Estrys het volgende:
Knap van je tico! Discipline!
Reminds me dat ik mijn Bedrijfsfitness Abo nog op moet gaan zeggen. Ik ben er klaar mee met de sportschool.
omdat ze dan van hoger vallen?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Troel het volgende:
Ik hoorde pas dat een helm vooral effect had bij kinderen vanaf een jaar of 8. Weet niet meer het hoe of waarom overigens
Dat is waarquote:Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef moussy het volgende:
dat moet dat kind toch leuk vinden?! wat een onzin
Als dat het excuus is dan zou je je afvragen waarom ze bij kinderen in fietsstoeltjes het gebruik van een helm niet veel meer promoten... die vallen pas van hoog.quote:
sinds wanneer is stilstaand 20 km/uur dan?quote:De Fietsersbond is fel tegen het dragen van een fietshelm. Het dragen van zo’n helm zou juist averechts werken. ''Een fietshelm is ontworpen om te beschermen tegen een val van een stilstaande fiets. Dat is zo'n 20 kilometer per uur. Bij een botsing met een auto bij 40 kilometer per uur slaan hersenen hard tegen de binnenkant van de schedel'', aldus Theo Zeegers van de bond in De Telegraaf.
Ze doen net alsof er alleen maar aanrijdingen met andere voertuigen plaatsvinden, en dat die andere voertuigen ook nog eens een snelheid van 40 km pu hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:37 schreef simmu het volgende:
het gaat al mis bij de eerste alinea
[..]
sinds wanneer is stilstaand 20 km/uur dan?
disclaimer; ik snap heus wel wat ze bedoelen, maar zeg het dan niet zo dom!
Ja dat begreep ik, maar toch staan die hele kleintjes die net zelf fietsen al bijna stil voor ze vallen, dus of de valsnelheid nou 20 km pu is maakt dan niet zoveel uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:48 schreef simmu het volgende:
nja, ik denk dat ze bedoelen dat als het kind (of jijzelf) stilstaat, het vallen zelf dan nog altijd met 20 km/uur gaat. tel daar dan snelheid bij op (proper met richtingen dan he) van jezelf + waar je mee botst en dan zit je echt heel snel aan achtelijk harde klappen.
ga maar na hoe hard een kopstaartje in de auto al gaat
12 inchquote:Op maandag 27 februari 2012 15:49 schreef mikoxx het volgende:
We willen voor M en T een fiets geven voor de derde verjaardag. Met welke inchmaat zijn jullie gestart? En hoe meet je dat eigenlijk? *n00b is*
Nee, je moet iig zelf de trappers er nog op zetten. De rest zit wel grotendeels in elkaar geloof ik. Ik weet het niet eens meer!quote:Op maandag 27 februari 2012 15:40 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, die fiets is cool zeg!! Krijg je m van prijskiller.nl gemonteerd thuis?
nee, niet helemaal maar wel grotendeels. En volgens de geschreven ervaringen op die site is het niet heel veel werk.. De fiets van Lennon was ook binnen een uurtje in elkaar gezet.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:40 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, die fiets is cool zeg!! Krijg je m van prijskiller.nl gemonteerd thuis?
Lennon is ook met 12" gestart.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:49 schreef mikoxx het volgende:
We willen voor M en T een fiets geven voor de derde verjaardag. Met welke inchmaat zijn jullie gestart? En hoe meet je dat eigenlijk? *n00b is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
dan zijn de zijwieltjes eraf?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Troel het volgende:
Ik hoorde pas dat een helm vooral effect had bij kinderen vanaf een jaar of 8. Weet niet meer het hoe of waarom overigens
bij die van mij heb ik de zijwieltjes er onder dwang vanaf gehaald toen hij bijna 8 wasquote:Op maandag 27 februari 2012 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, bij de meeste kinderen gaan die er al voor hun 8e jaar vanaf denk ik.
het heeft geholpen hoor!quote:
quote:Wij zijn beste vakmensen van tegels, badkamers, toileten en stuck werzaamenheden. Dat weet zeker!!! Wij werken echt snel en goed! 10uur p/d en 6d p/w
Wij maaken altijd grooten projecten, grooten panden. Wij hebben echt profeciolnele team en profesionele geredschapen voor alles. Wij verkoopen verfen "sigma" met zeker laagste prijzen!!!
Wij hebben projecten in Zaandam, Ijmuden, Amsterdam x2 en Haarlem dus als uw wilen komen en kijken hoe wij werken, dan welkom!!!
Ja, maar misschien klopt het verhaal wel maar is het gewoon een dyslectische pool.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef Vicky het volgende:
M. heeft vanmorgen een advertentie op Werkspot gezet.. Een van de reacties:
[..]
dat zeiden wij ook al... maar ik moest wel even lachen om het berichtjequote:Op maandag 27 februari 2012 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar misschien klopt het verhaal wel maar is het gewoon een dyslectische pool.
Onze aannemer heeft als onderaannemer een pool. Goede man spreekt niet echt Nederlands maar werkt HARD en super nauwkeurig. Vraagt 2 keer dag om een kopje koffie en verder hoor of zie je hem niet.
Onze exschilder is een ouwehoer uit Brabant die alleen maar de hele dag zit te ouwehoeren ( ik ken écht zn hele levensverhaal) en tot overmaat van ramp de muren schots en scheef heeft gestuukt.
Dus tja.....
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het heeft geholpen hoor!
ik heb heerlijke rendang gemaakt (voor morgen), de boodschappen opgeborgen en de keuken opgeruimd.
nu verder met de was.
ik heb er zaterdag één aan laten meten. ik moet alleen de bril nog uitzoekenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb een nieuwe bril. Wel even wennen. Zowel montuur als sterkte. Wel fijn dat ik nu ook weer goed kan zien met bril. De vorige was bijna 5 jaar oud.
Kan je morgen zo komen passen op Lars' fiets, das een 12 inch.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, Be, dan voor de inchmaten. Ik ga geloof ik maar ns ff een keertje 'fietsen passen'. Be, alleen de trappers eraan zetten moet lukken lijkt me. Vind m wel supergaaf, ik ga ns ff snuffelen.
Voor wbt je helmverhaal en prijstechnisch enzo... ik ben dan wel weer gevoelig voor 'veiligheid' en uitspraken als 'je vergeeft t jezelf nooit als ...' enzo...
had m al in NGtopic geplaatst maar dan mag tie ook wel even hier..quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef Vicky het volgende:
Ik.vind New Girl ook zo'n leuke serie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |