Wel in de buurt ja, de 21e. Weet je wel hoelang dat duurtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooie fiets BE!
En supermooie kitchenaid Kim!da's nog eens een verjaarskado! Je bent als ik het goed onthouden heb gelijk jarig met onze jomgste toch? Of daar ergens in de buurt. De 17e?
dat scheelt zéker!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dat lukt mij écht niet. zelfs als ik alle extra's weg zou laten en het allergoedkoopste brood zou kopen zou dat niet lukken.
Maar goed, hier eten er ook twee inmiddels als volwassenen. ik denk dat dát wel scheelt. dat maakt natuurlijk ook wel uit, hoe je gezin er op dit moment uitziet.
ik ben wel benieuwd wat je nog te zeggen hebtquote:Op zondag 26 februari 2012 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, ik zie nog weer toevoegingen waar ik weer op zou willen reageren.![]()
Doe het maar even niet.
Maar ik ga wel aan de slag met de boodschappen, want ik moet toch ergens een keer startkapitaal op gaan bouwen als ik ooit mijn huidige baan op wil gaan zeggen.
Mijn vakantie zou ik zo laten schieten, maar idd is dat nu makkelijker dan dat ze het bij wijze van spreken gewend zouden zijn en dan ineens niet meer.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat scheelt zéker!
Een vriend van me at (eet wsl) een brood per dag en hij dronk een pak melk op een dag zo'n 2 literunit en nog wat van die dingen. Ja dat wil wel
zn moeder hield ineens ruim geld over toen ie uit huis ging
moet ik wel zeggen dat dat dus een hele grote factor is geweest in onze beslissing; kleine kinderen, kleine kosten was onze redenatie. Ik voel me er minder rot over om mn 2 tot 5 jarige niet mee op vakantie te nemen dan een 7 tot 11 jarige, bij wijze van. Maar das een persoonlijke afweging natuurlijk. Sommigen vinden allebei niet kunnen![]()
ik wilde ook nog ff reageren maar ik laat het nu ook maar voor wat het isquote:Op zondag 26 februari 2012 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, ik zie nog weer toevoegingen waar ik weer op zou willen reageren.![]()
Doe het maar even niet.
Maar ik ga wel aan de slag met de boodschappen, want ik moet toch ergens een keer startkapitaal op gaan bouwen als ik ooit mijn huidige baan op wil gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |