Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wist het al bij de plastic zak.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht er alleen 'van Adlicious' bij
Nu wel weer....Merlin kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Zouden wij de enige twee kijkers zijn, Erik?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Zouden wij de enige twee kijkers zijn, Erik?
Ik ben nog steeds verbaasd over die zoon van Brandsteder die echt goed zongquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dit Bono die door een bij is gestoken en allergisch is?
Ja, denk het inderdaad.quote:
Gewoon een ander korsetje gok ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de outfit van Katja.
Ik dacht bijna te lezen dat jij een korsetje ging dragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken bij gebrek aan iets andersWant IHVH vind ik helemaal ergerlijk.
[..]
Gewoon een ander korsetje gok ik.
Al ZOU ik dat doen, niemand die het zietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht bijna te lezen dat jij een korsetje ging dragen.
Waarom niemand?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Al ZOU ik dat doen, niemand die het ziet
Dat komt ook op tv, de enige overeenkomstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Ik vind Hind een leuke vrouwquote:
quote:
twitter:thijsromer twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 20:38:43@cornaldm Het ene programma heeft dikke tieten, het andere een dikke reet. reageer retweet
dat dacht ik ookquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam
die heeft niet in de top40 gestaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Het regent het regent de pannetjes worden nat
Oh ik wist niet dat het top40 moest zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die heeft niet in de top40 gestaan
Of operette/operaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:41 schreef MilaNL het volgende:
Ze doen wel altijd carnaval en raggae he.
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
En net doen of ze ter plekke het onderwerp verzinnen ook he
Hind heeft geweldige benenquote:
Leuk maar Bollywood komt uit Indiaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, er zit een arabisch tingeltje in
maar wel heel andersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Het klinkt nu een beetje als Jan Klaassen was Trompetter.
Vergeleken met IHVH valt dit nog wel mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Het blijft natuurlijk wel Tros hè? Wat een gemaakte gezelligheid
ik kijk nooit commerciele televisiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met IHVH valt dit nog wel mee.
Dat zou ik doen (maar dat zeg ik elke week, kwam ik ze maar een keertje tegen!).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat er nog nooit iemand schreeuwend is weggerend..
LOLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou ik doen (maar dat zeg ik elke week, kwam ik ze maar een keertje tegen!).
Nee precies, misschien zijn er mensen die dat inderdaad doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
LOLDat zouden ze dan ook niet uitzenden
als je het hoort ken je het welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik zie de titel maar geen idee welk nummer dit is
Happyhardcorequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Nou nou wat is dit hardcorehet mag nog wel wat heftiger.
dit dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:00 schreef StephanL het volgende:
Leuk dansje van Katja, oh wacht die doet ze altijd
Ik hoorde het eigenlijk meteen al.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:02 schreef MilaNL het volgende:
Ja niet zo moeilijk meer als je het vraagt na het antwoord.
Inderdaad, kon haar er ook niet uithalen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral vanwege de hints...haar stem herkende ik niet...
ik kijk gedwongen vijf minuten per week, omdat het altijd uitloopt voor TVK begintquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Geen idee, ik kijk geen GTST, ik ken haar niet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik kijk gedwongen vijf minuten per week, omdat het altijd uitloopt voor TVK begint
Dat was Charlie #1 Aukje van Ginnekenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef StephanL het volgende:
Ze had toch een zingende zus die mee deed aan Idols ofzo? of was dat iemand anders zijn zus.
Ik dacht dat het Bon Jovi moest zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Van Halen is geen glamrock. The Sweet is glamrock (bijvoorbeeld).
Oh Aukje ja, zat warmquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was Charlie #1 Aukje van Ginneken
Oh dan heb ik niet goed opgelet zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Bon Jovi moest zijn.
quote:Wat een afgang! Ik kan echt niet meer naar dit programma kijken. De mannen doen het leuk, het zou een leuk familieprogramma kunnen zijn als KAtja er niet bij zou zijn. Waarom moet zij constant haar borsten en billen laten draaien. Het gaat hier toch niet om haar? Ik wil de kids hier niet mee confronteren, echt walgelijk, laat zij maar in een adult-programma gaan staan. En een paar weken geleden, haar uitval naar Simon, waar ze hem een kleuter noemde, zo genant! Op dat moment hadden ze haar al moeten verwijderen. Misschien een volgend seizoen met een beschaafde presentatrice?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
De reacties hier
http://www.sterren.nl/tv/programmas/70/nick-tegen-simon/reacties
dit is toch wel een pareltje
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
De reacties hier
[..]
LOL Volgend jaar dan maar Anita Witzierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
De reacties hier
[..]
En zo waar ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
De reacties hier
[..]
Het hele seizoen is in twee dagen opgenomen.quote:
Ja idd, dat engels klinkt niet met het amsterdamse.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef Crohnjurist het volgende:
Ze hadden het beter kunnen vertalen voor deze versie volgens mij..
Oh ja, zij is ook een goede ja. Tenminste niet zo overdreven als Katja. Kan ook niet bijnaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Viviënne (?, zij deed backstageverslag bij NSF) zou dit programma vast ook leuk kunnen presenteren
Vivienne van den Assemquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:18 schreef roos85 het volgende:
Viviënne (?, zij deed backstageverslag bij NSF) zou dit programma vast ook leuk kunnen presenteren
Ik denk dat zelfs Yo het nog leuker zo kunnen presenteren, lijkt me wel lachen trouwensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh ja, zij is ook een goede ja. Tenminste niet zo overdreven als Katja. Kan ook niet bijna
Zullen we het niet doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Yo het nog leuker zo kunnen presenteren, lijkt me wel lachen trouwens
Ja, zelfs Yo zou er beter bij passen en Katja dan naar het stedenspelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Yo het nog leuker zo kunnen presenteren, lijkt me wel lachen trouwens
Maar geloof niet dat ze nog Yo nog met Palingen laten werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, zelfs Yo zou er beter bij passen en Katja dan naar het stedenspel
Daar lijkt het wel op ja, maar waaromquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef MilaNL het volgende:
Mag Katja ineens de taal niet meer zeggen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar geloof niet dat ze nog Yo nog met Palingen laten werken
quote:
quote:Surfingann
03 maart 2012 - 21:40
Ben het met de reacties hier eens, Katja moet per direct vervangen worden. Het is echt niet leuk meer. Vervang haar ajb niet door Yolanthe, want die is al net zo erg, maar luister naar Simon, vraag Chantal en anders Vivienne, die is van de TROS, dan wordt het programma een stukken leuker. Nu verziekt Katja het met haar prammen zo in beeld en dan vergelijkt ze Nick & Simon ook nog eens met Gordon. Sorry hoor, maar Nick & Simon hebben veel leukere humor dan Gordon. En dan de namen door de war gooien. Simon vond dat duidelijk niet leuk. Ze moet nu toch wel weten wie wie is.
Ik las ergens dat zij (N&S) haar zelf gevraagd hebben, want ze leek hen zo geschikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij vinden Nick en Simon zelfs Katja irritant
Jemig, in welke tijd leeft die persoon eigenlijk, jaren 50 of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
De reacties hier
[..]
Ik vond het ook wat overdrevenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:02 schreef miep63 het volgende:
[..]
Jemig, in welke tijd leeft die persoon eigenlijk, jaren 50 of zo?
ja vond ik ook.. daarom ging Katja sneller irriteren. Het programma vind ik op zich wel leuk, daarom blijf ik ook wel kijken. Maar Katja begint nu wel echt te irriterenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef Re het volgende:
Deze keer ging het rap vervelen, lag zeker aan de saaiheid van de kandidaten
Huh dat is wel heel iets andersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
eigenlijk kijk ik dit alleen maar omdat ik ook naar TVK kijk
Het is TVK zonder K, zonder Ansj en zonder Margoquote:
Maar helaas MET Katjaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is TVK zonder K, zonder Ansj en zonder Margo
Verheug mij er nu al weer opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Katja met elke week precies hetzelfde dansje
quote:
Ze kan bijzonder slecht presenteren. Haar twee talenten moeten ook elke week opvallen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Katja met elke week precies hetzelfde dansje
ik vind haar niet leuk en ik heb haar nooit leuk gevonden en ik ben oud genoeg om haar al vanaf het begin te kennenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En tóch, hoe slecht ze ook is, vind ik Katja wel heel leuk. Alleen deze haarkleurspoeling niet. Donkerder staat 'r leuker.
het rood-effect hè?quote:
Mee eens, dit staat zo vaal of zo en de oog make-up is weer lelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En tóch, hoe slecht ze ook is, vind ik Katja wel heel leuk. Alleen deze haarkleurspoeling niet. Donkerder staat 'r leuker.
Ik ken 'r ook wel vanaf het begin hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind haar niet leuk en ik heb haar nooit leuk gevonden en ik ben oud genoeg om haar al vanaf het begin te kennen
Doe mij maar Chantal J.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vind ik nóg leukerquote:
Doe mij maar Brecht van Hultenquote:
Is dat die kikker van Kassa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |