quote:Surfingann
03 maart 2012 - 21:40
Ben het met de reacties hier eens, Katja moet per direct vervangen worden. Het is echt niet leuk meer. Vervang haar ajb niet door Yolanthe, want die is al net zo erg, maar luister naar Simon, vraag Chantal en anders Vivienne, die is van de TROS, dan wordt het programma een stukken leuker. Nu verziekt Katja het met haar prammen zo in beeld en dan vergelijkt ze Nick & Simon ook nog eens met Gordon. Sorry hoor, maar Nick & Simon hebben veel leukere humor dan Gordon. En dan de namen door de war gooien. Simon vond dat duidelijk niet leuk. Ze moet nu toch wel weten wie wie is.
Ik las ergens dat zij (N&S) haar zelf gevraagd hebben, want ze leek hen zo geschikt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij vinden Nick en Simon zelfs Katja irritant
Jemig, in welke tijd leeft die persoon eigenlijk, jaren 50 of zo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
De reacties hier
http://www.sterren.nl/tv/programmas/70/nick-tegen-simon/reacties
dit is toch wel een pareltje
[..]
Ik vond het ook wat overdrevenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:02 schreef miep63 het volgende:
[..]
Jemig, in welke tijd leeft die persoon eigenlijk, jaren 50 of zo?
ja vond ik ook.. daarom ging Katja sneller irriteren. Het programma vind ik op zich wel leuk, daarom blijf ik ook wel kijken. Maar Katja begint nu wel echt te irriterenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef Re het volgende:
Deze keer ging het rap vervelen, lag zeker aan de saaiheid van de kandidaten
Huh dat is wel heel iets andersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
eigenlijk kijk ik dit alleen maar omdat ik ook naar TVK kijk
Het is TVK zonder K, zonder Ansj en zonder Margoquote:
Maar helaas MET Katjaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is TVK zonder K, zonder Ansj en zonder Margo
Verheug mij er nu al weer opquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Katja met elke week precies hetzelfde dansje
quote:
Ze kan bijzonder slecht presenteren. Haar twee talenten moeten ook elke week opvallen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Katja met elke week precies hetzelfde dansje
ik vind haar niet leuk en ik heb haar nooit leuk gevonden en ik ben oud genoeg om haar al vanaf het begin te kennenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En tóch, hoe slecht ze ook is, vind ik Katja wel heel leuk. Alleen deze haarkleurspoeling niet. Donkerder staat 'r leuker.
het rood-effect hè?quote:
Mee eens, dit staat zo vaal of zo en de oog make-up is weer lelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En tóch, hoe slecht ze ook is, vind ik Katja wel heel leuk. Alleen deze haarkleurspoeling niet. Donkerder staat 'r leuker.
Ik ken 'r ook wel vanaf het begin hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind haar niet leuk en ik heb haar nooit leuk gevonden en ik ben oud genoeg om haar al vanaf het begin te kennen
Doe mij maar Chantal J.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vind ik nóg leukerquote:
Doe mij maar Brecht van Hultenquote:
Is dat die kikker van Kassa?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |