Dat inderdaad maar zou dat ook niet zo zijn (vanuit Frank's optiek) om hem rustig te brengen zodat, als hij weer helemaal fit is/wedstrijdritme heeft, vast in de basis te zetten?quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 februari 2012 11:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat inderdaad maar zou dat ook niet zo zijn (vanuit Frank's optiek) om hem rustig te brengen zodat, als hij weer helemaal fit is/wedstrijdritme heeft, vast in de basis te zetten?
okquote:
Klopt ook geen meter van, Feyenoord - PSV is een van die wedstrijden dat juist om 16:30 moet zijn zodat lekker veel dat kunnen zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:28 schreef J2T het volgende:
Toch jammer weer dat Ajax een 12.30 wedstrijd speelt.
En waarom is PSV-Feyenoord dan om 14.30?
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:27 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Iemand sopcast channel?
Wellicht HD?
Feyenoord heeft de meeste 12:30 wedstrijden gespeeld. Althans een tijdje terug was daar een overzicht van.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:30 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt ook geen meter van, Feyenoord - PSV is een van die wedstrijden dat juist om 16:30 moet zijn zodat lekker veel dat kunnen zien.
En Ajax om 12:30, ja we hebben het al zo vaak gezegd, wij zijn de enige ploeg met zoveel 12:30, het meer dan het dubbele van PSV en Feyenoord en Twente dacht ik slechts één of zelfs geen. (En we weten allemaal dat het vroege tijdstip echt wel een negatieve invloed op iedere club kan hebben)
En als je dan verliest is gelijk je hele dag kut en moeten er nog meer wedstrijden waar dan geen reet aan isquote:Op zondag 26 februari 2012 12:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Op zich moet je die 12:30 wedstrijden gewoon kunnen winnen, tegenstander moet even vroeg op. Dus dat is allemaal onzin, maar ik als supporter moet dan altijd zo vroeg op op de zondag
Ja want Excelsior heeft ook echt afgelopen donderdag tot half 11 sávons gespeeld in Manchester..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Op zich moet je die 12:30 wedstrijden gewoon kunnen winnen, tegenstander moet even vroeg op. Dus dat is allemaal onzin, maar ik als supporter moet dan altijd zo vroeg op op de zondag
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de meeste 12:30 wedstrijden gespeeld. Althans een tijdje terug was daar een overzicht van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
Ah ok, tijdje terug had Feyenoord nog de meeste.quote:
We kunnen het erover eens zijn dat het gewoon niet goed verdeeld isquote:Op zondag 26 februari 2012 13:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah ok, tijdje terug had Feyenoord nog de meeste.
edit :
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-in-lunchduels.dhtml
Precies, ik snap best dat het te maken heeft met politieinzet, treinreizen enz. maar dan nog kun je het beter verdelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen het erover eens zijn dat het gewoon niet goed verdeeld is
Ben al blij dat we gewonnen hebben man ... dat was een paar weken geleden wel anders.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Belachelijk dat we met dit soort wanprestaties tevreden moeten zijn.
Daar ging het niet om.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:44 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Ja want Excelsior heeft ook echt afgelopen donderdag tot half 11 sávons gespeeld in Manchester..
Daarom. Deze match snel vergeten. Slechte wedstrijden winnend afsluiten! Dat is in het verleden wel eens anders geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:23 schreef GGMM het volgende:
Ging niet goed, maar we kunnen nu lekker bekijken wat de rest doet.
helemaal mee eens, op naar de volgende wedstrijdquote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daarom. Deze match snel vergeten. Slechte wedstrijden winnend afsluiten! Dat is in het verleden wel eens anders geweest.
Het was idd niet om aan te gluren. Godverdomme, wanneer stopt deze ellende een keer zeg. Met 1-4 winnen en zo extreem slecht voetballen.quote:
Het stopt wanneer de Boer inziet dat sommige spelers vervangen moeten worden. Lodeiro had er veel eerder uitgemoeten en Bulykin moest er gewoon in. Die speelt tenminste om te winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het was idd niet om aan te gluren. Godverdomme, wanneer stopt deze ellende een keer zeg. Met 1-4 winnen en zo extreem slecht voetballen.
Vond De Boer dat we weer domineerden? Ik heb namelijk nog niet gehoord wat hij zei.
Lodeiro speelt niet om te winnen? Lachwekkend. Lodeiro is godverdomme altijd middenvelder geweest. Waarom hem daar geen kans gunnen? Die vraag moet gesteld worden. Bulykin, ach, leuke shizzle maar dan wel als invaller.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het stopt wanneer de Boer inziet dat sommige spelers vervangen moeten worden. Lodeiro had er veel eerder uitgemoeten en Bulykin moest er gewoon in. Die speelt tenminste om te winnen.
In dit geval gewoon te geblesseerd...Hoop dat Bulykin dit seizoen nog een keer echt fit wordt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het stopt wanneer de Boer inziet dat sommige spelers vervangen moeten worden. Lodeiro had er veel eerder uitgemoeten en Bulykin moest er gewoon in. Die speelt tenminste om te winnen.
Lodeiro is een slechte voetballer .quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lodeiro speelt niet om te winnen? Lachwekkend. Lodeiro is godverdomme altijd middenvelder geweest. Waarom hem daar geen kans gunnen? Die vraag moet gesteld worden. Bulykin, ach, leuke shizzle maar dan wel als invaller.
Dat overdrijven ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro is een slechte voetballer .
Laten we erop houden dat we in deze ten zeerste van mening verschillen. Geeft niet. Is een forum voor.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro is een slechte voetballer .
Tsja, Lodeiro is hélemaal geen voorhoede speler, maar altijd al een middenvelder geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
al valt dat niet op omdat de andere voorhoede spelers nog slechter zijn
Een normale voetballer zou daar ook gewoon moeten kunnen functioneren. Hij liet zich een aantal keer zakken, en zelfs toen bakte hij er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lodeiro speelt niet om te winnen? Lachwekkend. Lodeiro is godverdomme altijd middenvelder geweest. Waarom hem daar geen kans gunnen? Die vraag moet gesteld worden. Bulykin, ach, leuke shizzle maar dan wel als invaller.
Onzin. Eriksen doet het in de spits echt niet beter. Maar goed, niet iedereen herkent waar sommige voetballers horen te voetballen. Geeft verder niets. Komt nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een normale voetballer zou daar ook gewoon moeten kunnen functioneren. Hij liet zich een aantal keer zakken, en zelfs toen bakte hij er niks van.
Lodeiro is niet beter dan Eriksen, De Jong, Anita, Enoh en zelfs Janssen.. dus laat hem lekker op de bank plaatsnemen en als al deze spelers geblesseerd zijn moet je erover nadenken om hem in te brengen.
Heb je hem op de voet gevolgd bij Uruguay en zijn oude clupje Nacional?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Onzin. Eriksen doet het in de spits echt niet beter. Maar goed, niet iedereen herkent waar sommige voetballers horen te voetballen. Geeft verder niets. Komt nog wel.
Wat is er zo speciaal aan die gast eigenlijk ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Lodeiro is hélemaal geen voorhoede speler, maar altijd al een middenvelder geweest.
Dat De Boer hem als aanvaller ziet zegt veel over het inzicht van De Boer wat dit betreft.
Klopt maar Eriksen heeft wel een goede voorzet/steekpass waardoor hij wel een meerwaarde op het middenveld is daar waar Lodeiro...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Onzin. Eriksen doet het in de spits echt niet beter. Maar goed, niet iedereen herkent waar sommige voetballers horen te voetballen. Geeft verder niets. Komt nog wel.
Omdat het fucking irritant is als er iemand voordoet alsof hij alles weet, terwijl hij de speler in kwestie nooit heeft zien voetballen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar Eriksen heeft wel een goede voorzet/steekpass waardoor hij wel een meerwaarde op het middenveld is daar waar Lodeiro...
Fuck it waarom wordt deze discussie 8x per dag gevoerd?KAMPIOENEEEEN.
Die aannamesquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lodeiro bakte er echt geeeeen kut van vandaag. Terwijl hij zichzelf vaker op het middenveld positioneerde dan in de spits. En Ebecilio was echt het grootste drama ooit
Mee eens maar daar kan ik me al maanden niet meer druk om maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als er iemand voordoet alsof hij alles weet, terwijl hij de speler in kwestie nooit heeft zien voetballen.
die waren beter hoor. eerder Turpijn en Splinter typesquote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach waar hebben we het over, De Jong, Anita, Enoh, Ebecillio, Ozbiliz, Bulykin. Stuk voor stuk mijn inziens Ajax onwaardige spelers. Ik vind het typische Musampa/Wooter spelers.
Dat vindt iedereen denk ik .. maar wat wil je. Dit is waar we het mee moeten dus..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach waar hebben we het over, De Jong, Anita, Enoh, Ebecillio, Ozbiliz, Bulykin. Stuk voor stuk mijn inziens Ajax onwaardige spelers. Ik vind het typische Musampa/Wooter spelers.
Zekers, de Jong doet het primaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De Jong en Ozbiliz leven de laatste paar wedstrijden anders aardig op.
Misschien ben jij wel Ajax-onwaardig...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Daar ergerde ik me ook kapot aan ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
Toen Sulejmani en Ebicillio ongeveer samen alleen op de keeper gingendramatische pass van die dikke en dan die aanname van Ebicillio
![]()
![]()
Ik zakte door de grond van schaamte.
Verder wel redelijke pot
Suljemani brengt ook helemaal niks he, als Boerrigter fit is gewoon met Oziblitz en Boerrigter, Suljemani kan op de bank zitten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
Toen Sulejmani en Ebicillio ongeveer samen alleen op de keeper gingendramatische pass van die dikke en dan die aanname van Ebicillio
![]()
![]()
Verder wel redelijke pot
Ik moest er een beetje om grinniken.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
![]()
![]()
Verder wel redelijke pot
Ik las het ook inderdaad, maar Pownedquote:Op zondag 26 februari 2012 17:22 schreef Mandéra het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)splaats_bij_aja.html![]()
![]()
Is/was de juiste beslissingquote:Op zondag 26 februari 2012 17:22 schreef Mandéra het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)splaats_bij_aja.html![]()
![]()
staat ook in Het Parool, (niet dat die nu zoveel beter zijn)quote:Op zondag 26 februari 2012 17:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik las het ook inderdaad, maar Powned![]()
.
Jan Verthongen vond ik anders ook niet zo best... was af en toe ouderwets billenknijpen met hem en Alderwereld in het centrum. Maarja.. Verthongen prikt er eentje in en dan heeft niemand het nog over hem.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
![]()
![]()
Verder wel redelijke pot
En die ene kost nog veel geld ookquote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik moest er een beetje om grinniken.
Jezus wat zijn die alle twee belachelijk slecht..
http://www.ajaxshowtime.c(...)hiet-van-rhijn-.htmlquote:'Beter contract in verschiet Van Rhijn'
STAM LOVEND - Frank de Boer zei in Manchester dat er misschien nog wel een beter contract aankomt voor Ricardo van Rhijn.
'Ricardo heeft zich in het team gespeeld door keihard te werken. Wat hij nu bereikt, heeft hij aan zichzelf te danken. Voor de winterstop hebben we hem een contractaanbieding gedaan voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen. Als hij deze vorm behoudt, ligt er misschien nog wel meer in het verschiet', zei de trainer van Ajax in Manchester.
Jaap Stam, die Van Rhijn individueel traint, is lovend over hem. 'Ricardo heeft alles om als verdediger te slagen. Hij is snel, technisch vaardig, sterk en wordt puur verdedigend steeds beter'.
Volgens Stam is de individuele begeleiding erg goed voor de jonge spelers. 'Door oud-topvoetballers met internationale ervaring aan de trainingsstaf toe te voegen wordt hun kennis met de jeugd gedeeld. Het doel is om de jeugdspelers eerder en op een hoger niveau te laten instromen bij Ajax 1. Ik heb nooit de individuele begeleiding gehad die ik de jongens van Jong Ajax nu geef'.
'Ik heb vooral zelf moeten ervaren, heel veel fouten gemaakt en daarna op mijn flikker gekregen. Daardoor heb ik mezelf voortdurend verbeterd. Dat is ook een manier, maar wel een omslachtige'.
Stam leert hem dingen als het voetenwerk. 'Hoe loopt je naar achter? Een leer als verdediger is een 1 tegen 1-situatie geduld opbrengen. Als jonge jongen wil je alle duels winnen en heb je de neiging om snel een aanval op de bal te doen. Mijn advies: wacht. Als je instapt, heeft de spits wat hij wil, lift hij de bal over je voet en ben je gezien', zegt Stam in De Telegraaf.
'Het is en mentaal spelletje. Wie is het langst onverstoorbaar? Vaak weet een aanvaller het niet meer als een verdediger geen krimp geeft'. Er zijn uitzonderingen. 'Als je het eigen strafschopgebied nadert, kunt je ook weer niet te lang wachten, want dan bied je hem een schietkans. Doe in dat geval een schijnaanval'.
Verder moet Van Rhijn leren naar de bal en naar de man te kijken volgens Stam. 'Ik wil dat Ricardo en de anderen de bal en de spits zien'.
ricardotje liep vanmiddag maar een beetje mee met vincken die altijd makkelijk voor kon zettenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Al wat oud maar toch even waard om te posten. Toch wel een hele goede speler die volgend jaar standaard een basisplaats mag krijgen. Vind zelf twee jaar wat weinig, ze mogen hem wel wat meer aanbieden.....
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)hiet-van-rhijn-.html
Vertrouwen aan een speler geven doet wonderen. Daar waar Ebecilio mocht blijven falen moest hij het doen met 10 minuten en na zijn blessure zelfs niet. Ik ben blij dat hij het nu zo leuk doet want in hem zag ik 1 van de weinige opgeleide buitenspelers bij Ajax die wel een vervolgactie in de benen had na het passeren van zijn man.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef Adames het volgende:
Ozbiliz heeft toch een paar leuke wedstrijden gespeeld, met zijn 22 jaar al een volwassen speler en het is vrij duidelijk dat die nooit voor de echte top gaat, maar hij kan zeker een goede speler voor Ajax zijn.
en met zoveel geluk de 3-2 binnenschietenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Slechte wedstrijd weer maar de punten zijn binnen (eindelijk een 12.30 uur wedstrijd gewonnen).
We kunnen overigens wel ophouden met voetballen dit seizoen want de trainer en spelers van PSV hebben nu al uitgesproken dat ze na de geweldige overwinning (met fantastisch voetbal) op Feijenoord kampioen gaan worden. Dit geven ze niet meer weg..
Jezus, ze speelden nog slechter dan Ajax vanmiddag en dat wil wat zeggen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens kun je beter met 10 man voetballen dan met Lodeiro in de spits, wat een drama is dat.
quote:Ajax wil door met Vermeer
Kenneth Vermeer kan op korte termijn een uitnodiging van Ajax tegemoet zien om te praten over contractverlenging. „We willen graag met hem door”, zegt Frank de Boer. De doelman ligt tot de zomer van 2013 vast.
„We zijn nu stap voor stap bezig om goede spelers langer te binden en ik ben zeer tevreden over Kenneth. In het verleden is vaak genoeg gebleken, dat Ajax twee goede keepers nodig heeft. En die hebben we in de personen van Jasper Cillessen en Kenneth. Zij moeten vervolgens samen gaan uitmaken wie er speelt."
Hoewel er over de details gesproken moet worden, zal Vermeer een meerjarige aanbieding worden gedaan. „Ik denk aan drie jaar”, aldus De Boer.
quote:Vertonghen: we zijn kanshebber voor de titel
Wat Jan Vertonghen betreft is Ajax weer helemaal in de race voor de landstitel. "Maar we moeten de komende drie wedstrijden wel winnen," zo sprak Jan Vertonghen in het Algemeen Dagblad over de komende thuiswedstrijden tegen Roda JC en RKC Waalwijk en de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. "Ik zag laatst een poll voorbij komen, waarin we zelfs tot grootste favoriet werden uitgeroepen. We spelen van de elf wedstrijden nog zeven keer thuis."
Daarnaast mist Ajax nog steeds belangrijke krachten als Boerrigter, Sigthorsson en Van der Wiel. "Ik hoop dat zij teruggekeerd zijn als we echt grote wedstrijden krijgen. Niet dat die jongens het nu niet goed doen, maar zij geven iets extra."
quote:Cruijff: door ervaring in Mexico ga ik me harder opstellen richting Ajax
In zijn column in De Telegraaf laat Johan Cruijff weten dat hij bij Ajax er nog feller bovenop gaat zitten na zijn ervaringen in Mexico. "Het klinkt misschien raar, maar mijn eerste indrukken bij Chivas Guadalajara hebben me geïnspireerd om me richting Ajax harder op te stellen. Opnieuw heb ik ervaren hoe snel je de boel op de rails krijgt als iedereen voor hetzelfde belang gaat. Het belang van de club."
"Daarom gaan de mensen bij Chivas binnen twee weken aan de slag, terwijl we bij Ajax na vijftien maanden nog niet weten waar we aan toe zijn. Als je het proces bij Chivas en eerder bij Barcelona vergelijkt met dat bij Ajax, dan springen de tranen in mn ogen. Terwijl we in Amsterdam veel verder zijn, omdat Ajax al mensen met bijzondere kwaliteiten in dienst heeft. Maar zolang de commissarissen gewoon blijven zitten, schiet het niet op."
quote:Theo Janssen even op het tweede plan
Theo Janssen zal even genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. D middenvelder was fit, maar bleef tegen Excelsior de gehele wedstrijd op de bank. Volgens Frank de Boer had dat niet te maken met het kunstgras van Excelsior. "Ik vind dat andere jongens het de laatste weken goed hebben ingevuld. Daarom heb ik hen het vertrouwen gegeven."
quote:Maandag starten de jaarlijkse talentendagen bij Ajax
Maandag starten de jaarlijkse Talentendagen weer bij Ajax. Ajax hield dit jaar in de regio al een voortraject gedaan bij een aantal clubs, waar het al 900 spelertjes aan het werk zag. Komende week komen er 1100 naar de Toekomst om zich te laten zien.
"Ik kijk er zoals elk jaar weer naar uit", vertelt coördinator De Regt op de officiële website. "Het is een hele organisatie, maar het is wel de fundering waar je je huis op bouwt. Zo zijn - om maar een paar voorbeelden te noemen - Rafael van der Vaart, John Heitinga en Gregory van der Wiel ook ooit via de Talentendagen bij Ajax binnengekomen."
quote:Zeer ambitieuze Fischer wil komende zomer debuut maken in eerste elftal
Viktor Fischer weet inmiddels als talent van de A1 van Ajax alle ogen op zich gericht. In Engelse media wordt hij al in verband gebracht met interesse van Manchester United. In een interview van Denemarken laat de 17-jarige spits weten te dromen van het allerhoogste. "Ooit zal ik voor de beste club ter wereld spelen. Op dit moment droom ik van Barcelona. Maar misschien is de beste club over vijf jaar wel Real Madrid, Manchester United of Arsenal."
"Ik weet dat ik mezelf hoge doelen stel, maar ik zou dat niet doen als ik niet overtuigd ben dat te kunnen bereiken. Misschien lachen mensen me hierom uit. Maar ik geloof erin dat ik deze dromen kan behalen." Hij hoopt komende zomer al zijn debuut te kunnen maken in het eerste elftal van Ajax. Als hij die kans weet te grijpen acht de ambitieuze aanvaller het niet onrealistisch om net als Eriksen en Boilesen al binnen een jaar geselecteerd te worden voor het nationaal elftal van Denemarken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |