Ben blij met iedere overwinning, van Old Trafford naar Woudenstein is niet zo'n kleine culture shock en dan is het maar afwachten hoe de concentratie is bij onze labiele spelersgroepquote:
Dit heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben blij met iedere overwinning, van Old Trafford naar Woudenstein is niet zo'n kleine culture shock en dan is het maar afwachten hoe de concentratie is bij onze labiele spelersgroep
+1quote:Op zondag 26 februari 2012 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben blij met iedere overwinning, van Old Trafford naar Woudenstein is niet zo'n kleine culture shock en dan is het maar afwachten hoe de concentratie is bij onze labiele spelersgroep
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Soberso mensen die zeggen dat feyenoord trouw publiek heeftde harde kern zit dicht op het vel en op tv lijkt het dus heel vol. de 2e ring zit alsnog bijna niemand.
Geachte meneer,quote:Op zondag 26 februari 2012 09:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorgen jullie er dan maar vol dat je überhaupt een 1ste ring vol krijgt. Remember Utrecht thuis?
ga terug naar je ei Calimeroquote:Op zondag 26 februari 2012 09:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorgen jullie er dan maar vol dat je überhaupt een 1ste ring vol krijgt. Remember Utrecht thuis?
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Geachte meneer,
donderstraal een eind op naar je eigen topic met je getroll. Mocht je dat niet willen mag je ook terug naar je eigen land
Ave.
ik was er inderdaad. (snel vergeten dat welquote:Op zondag 26 februari 2012 09:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha lueken filmjpen van sjekquote:
Het was -7 meen ik, ArenA was slecht te bereiken. Niet zo vreemd dat mensen kozen voor thuis kijken. Alsnog meeste seizoenskaarthouders van Nederland en zelfs in de top van Europa.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:
hihi een maand geleden. ajax b-team. kan utrecht zelfs van winnenquote:
Wilde gok, 2038quote:Op zondag 26 februari 2012 11:07 schreef Quisho het volgende:
Wanneer gaat Feyenoord van Manchester United winnen?
Ik ben heel bang voor een gelijkspelquote:Op zondag 26 februari 2012 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel denken jullie? Ik denk 1-5.
dat verwacht ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor een gelijkspel
Wat weer een dramatische opstellingquote:Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenveld is Eriksen - Anita - de Jong
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat weer een dramatische opstelling
serieus?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat weer een dramatische opstelling
scroll naar bovenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:22 schreef J2T het volgende:
Heb er zin in! Effe snel scoren en dan lekker achterover zitten.
Opstelling al bekend?
Zwollequote:Op zondag 26 februari 2012 11:30 schreef J2T het volgende:
Wat een lelijke dooie ploeg is dat Excelsior ook. Gelukkig gaan ze degraderen. FC Zwolle > Excelsior.
Wel van de koploper winnen he. Is het beste.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:32 schreef Muto het volgende:
Walk-over. Excelsior mist te veel mensen.
Laten we hopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel van de koploper winnen he. Is het beste.
gelijkspel mag ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Laten we hopen..
Maar daar verwacht ik een nederlaag. Met geluk een gelijkspel.
Puike opstelling. Frank leert het wel!quote:Op zondag 26 februari 2012 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Vertonghen, Koppers, De Jong, Anita, Eriksen, Ozbiliz, Lodeiro, Sulejmani #excaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |