abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2012 @ 17:19:42 #176
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_108423454
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
Toen Sulejmani en Ebicillio ongeveer samen alleen op de keeper gingen :') dramatische pass van die dikke en dan die aanname van Ebicillio :') :') :') Ik zakte door de grond van schaamte.

Verder wel redelijke pot
Ik moest er een beetje om grinniken.
Jezus wat zijn die alle twee belachelijk slecht..
  zondag 26 februari 2012 @ 17:23:23 #178
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_108423592
quote:
Ik las het ook inderdaad, maar Powned :') :').
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 26 februari 2012 @ 17:23:38 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108423601
quote:
Is/was de juiste beslissing
  zondag 26 februari 2012 @ 17:25:47 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108423671
quote:
16s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik las het ook inderdaad, maar Powned :') :').
staat ook in Het Parool, (niet dat die nu zoveel beter zijn)
pi_108423774
Tsja, ze hebben allemaal toch dezelfde nieuwsbron. Zag het toevallig op de twitterfeed voorbij komen.

Ozbilliz vond ik 1 week geleden nog een prutser, maar nu vind ik hem toch beter voetballen dan Sulejmani! We mogen blij zijn dat we winnen, de laatste weken zijn al beter dan de rest van het seizoen bij elkaar.
pi_108424076
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
Toen Sulejmani en Ebicillio ongeveer samen alleen op de keeper gingen :') dramatische pass van die dikke en dan die aanname van Ebicillio :') :') :') Ik zakte door de grond van schaamte.

Verder wel redelijke pot
Jan Verthongen vond ik anders ook niet zo best... was af en toe ouderwets billenknijpen met hem en Alderwereld in het centrum. Maarja.. Verthongen prikt er eentje in en dan heeft niemand het nog over hem.
pi_108424764
quote:
12s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef TakAFCA het volgende:

[..]

Ik moest er een beetje om grinniken.
Jezus wat zijn die alle twee belachelijk slecht..
En die ene kost nog veel geld ook :')
Narf!
pi_108427921
Mooi weer ingelopen :)
pi_108428072
Ozbiliz heeft toch een paar leuke wedstrijden gespeeld, met zijn 22 jaar al een volwassen speler en het is vrij duidelijk dat die nooit voor de echte top gaat, maar hij kan zeker een goede speler voor Ajax zijn.
pi_108428292
Huh, ik zag net dat Sulejmani 90 minuten heeft gespeeld, klopt dit of is het een foutje van teletekst? Ik heb hem niet gezien. :')
  zondag 26 februari 2012 @ 19:28:37 #187
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108428826
Naar excelsior op dat veld, na een europees duel. Gwn zakelijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108429919
Al wat oud maar toch even waard om te posten. Toch wel een hele goede speler die volgend jaar standaard een basisplaats mag krijgen. Vind zelf twee jaar wat weinig, ze mogen hem wel wat meer aanbieden.....

quote:
'Beter contract in verschiet Van Rhijn'

STAM LOVEND - Frank de Boer zei in Manchester dat er misschien nog wel een beter contract aankomt voor Ricardo van Rhijn.

'Ricardo heeft zich in het team gespeeld door keihard te werken. Wat hij nu bereikt, heeft hij aan zichzelf te danken. Voor de winterstop hebben we hem een contractaanbieding gedaan voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen. Als hij deze vorm behoudt, ligt er misschien nog wel meer in het verschiet', zei de trainer van Ajax in Manchester.

Jaap Stam, die Van Rhijn individueel traint, is lovend over hem. 'Ricardo heeft alles om als verdediger te slagen. Hij is snel, technisch vaardig, sterk en wordt puur verdedigend steeds beter'.

Volgens Stam is de individuele begeleiding erg goed voor de jonge spelers. 'Door oud-topvoetballers met internationale ervaring aan de trainingsstaf toe te voegen wordt hun kennis met de jeugd gedeeld. Het doel is om de jeugdspelers eerder en op een hoger niveau te laten instromen bij Ajax 1. Ik heb nooit de individuele begeleiding gehad die ik de jongens van Jong Ajax nu geef'.

'Ik heb vooral zelf moeten ervaren, heel veel fouten gemaakt en daarna op mijn flikker gekregen. Daardoor heb ik mezelf voortdurend verbeterd. Dat is ook een manier, maar wel een omslachtige'.

Stam leert hem dingen als het voetenwerk. 'Hoe loopt je naar achter? Een leer als verdediger is een 1 tegen 1-situatie geduld opbrengen. Als jonge jongen wil je alle duels winnen en heb je de neiging om snel een aanval op de bal te doen. Mijn advies: wacht. Als je instapt, heeft de spits wat hij wil, lift hij de bal over je voet en ben je gezien', zegt Stam in De Telegraaf.

'Het is en mentaal spelletje. Wie is het langst onverstoorbaar? Vaak weet een aanvaller het niet meer als een verdediger geen krimp geeft'. Er zijn uitzonderingen. 'Als je het eigen strafschopgebied nadert, kunt je ook weer niet te lang wachten, want dan bied je hem een schietkans. Doe in dat geval een schijnaanval'.

Verder moet Van Rhijn leren naar de bal en naar de man te kijken volgens Stam. 'Ik wil dat Ricardo en de anderen de bal en de spits zien'.
http://www.ajaxshowtime.c(...)hiet-van-rhijn-.html
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 26 februari 2012 @ 20:08:13 #189
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_108431009
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:46 schreef Stiggie het volgende:
Al wat oud maar toch even waard om te posten. Toch wel een hele goede speler die volgend jaar standaard een basisplaats mag krijgen. Vind zelf twee jaar wat weinig, ze mogen hem wel wat meer aanbieden.....

[..]

http://www.ajaxshowtime.c(...)hiet-van-rhijn-.html
ricardotje liep vanmiddag maar een beetje mee met vincken die altijd makkelijk voor kon zetten
  Redactie Games zondag 26 februari 2012 @ 20:09:13 #190
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_108431060
Ja hij was denk ik vandaag de slechtste op het veld. Maar tegen ManU heel goed, dus het kan gebeuren voor een jonkie.
.....Kennedy
pi_108431693
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef Adames het volgende:
Ozbiliz heeft toch een paar leuke wedstrijden gespeeld, met zijn 22 jaar al een volwassen speler en het is vrij duidelijk dat die nooit voor de echte top gaat, maar hij kan zeker een goede speler voor Ajax zijn.
Vertrouwen aan een speler geven doet wonderen. Daar waar Ebecilio mocht blijven falen moest hij het doen met 10 minuten en na zijn blessure zelfs niet. Ik ben blij dat hij het nu zo leuk doet want in hem zag ik 1 van de weinige opgeleide buitenspelers bij Ajax die wel een vervolgactie in de benen had na het passeren van zijn man.
pi_108432100
Slechte wedstrijd weer maar de punten zijn binnen (eindelijk een 12.30 uur wedstrijd gewonnen).
We kunnen overigens wel ophouden met voetballen dit seizoen want de trainer en spelers van PSV hebben nu al uitgesproken dat ze na de geweldige overwinning (met fantastisch voetbal) op Feijenoord kampioen gaan worden. Dit geven ze niet meer weg..
Jezus, ze speelden nog slechter dan Ajax vanmiddag en dat wil wat zeggen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_108432182
Overigens kun je beter met 10 man voetballen dan met Lodeiro in de spits, wat een drama is dat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_108432256
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Slechte wedstrijd weer maar de punten zijn binnen (eindelijk een 12.30 uur wedstrijd gewonnen).
We kunnen overigens wel ophouden met voetballen dit seizoen want de trainer en spelers van PSV hebben nu al uitgesproken dat ze na de geweldige overwinning (met fantastisch voetbal) op Feijenoord kampioen gaan worden. Dit geven ze niet meer weg..
Jezus, ze speelden nog slechter dan Ajax vanmiddag en dat wil wat zeggen.
en met zoveel geluk de 3-2 binnenschieten :')
pi_108442767
Ooijer voortaan in het centrum van de verdediging en Jan dan als VM :P
pi_108442992
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens kun je beter met 10 man voetballen dan met Lodeiro in de spits, wat een drama is dat.
_O_
★★★
pi_108443249
Ooijer :')
  maandag 27 februari 2012 @ 00:11:11 #198
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_108447332
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Morpheus2002 op 27-02-2012 09:15:33 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_108452193
Filmpjes nog nooit gekeken en nu ook niet :P
pi_108452253
quote:
Ajax wil door met Vermeer

Kenneth Vermeer kan op korte termijn een uitnodiging van Ajax tegemoet zien om te praten over contractverlenging. „We willen graag met hem door”, zegt Frank de Boer. De doelman ligt tot de zomer van 2013 vast.

„We zijn nu stap voor stap bezig om goede spelers langer te binden en ik ben zeer tevreden over Kenneth. In het verleden is vaak genoeg gebleken, dat Ajax twee goede keepers nodig heeft. En die hebben we in de personen van Jasper Cillessen en Kenneth. Zij moeten vervolgens samen gaan uitmaken wie er speelt."

Hoewel er over de details gesproken moet worden, zal Vermeer een meerjarige aanbieding worden gedaan. „Ik denk aan drie jaar”, aldus De Boer.
quote:
Vertonghen: we zijn kanshebber voor de titel

Wat Jan Vertonghen betreft is Ajax weer helemaal in de race voor de landstitel. "Maar we moeten de komende drie wedstrijden wel winnen," zo sprak Jan Vertonghen in het Algemeen Dagblad over de komende thuiswedstrijden tegen Roda JC en RKC Waalwijk en de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. "Ik zag laatst een poll voorbij komen, waarin we zelfs tot grootste favoriet werden uitgeroepen. We spelen van de elf wedstrijden nog zeven keer thuis."

Daarnaast mist Ajax nog steeds belangrijke krachten als Boerrigter, Sigthorsson en Van der Wiel. "Ik hoop dat zij teruggekeerd zijn als we echt grote wedstrijden krijgen. Niet dat die jongens het nu niet goed doen, maar zij geven iets extra."
quote:
Cruijff: door ervaring in Mexico ga ik me harder opstellen richting Ajax

In zijn column in De Telegraaf laat Johan Cruijff weten dat hij bij Ajax er nog feller bovenop gaat zitten na zijn ervaringen in Mexico. "Het klinkt misschien raar, maar mijn eerste indrukken bij Chivas Guadalajara hebben me geïnspireerd om me richting Ajax harder op te stellen. Opnieuw heb ik ervaren hoe snel je de boel op de rails krijgt als iedereen voor hetzelfde belang gaat. Het belang van de club."

"Daarom gaan de mensen bij Chivas binnen twee weken aan de slag, terwijl we bij Ajax na vijftien maanden nog niet weten waar we aan toe zijn. Als je het proces bij Chivas en eerder bij Barcelona vergelijkt met dat bij Ajax, dan springen de tranen in mn ogen. Terwijl we in Amsterdam veel verder zijn, omdat Ajax al mensen met bijzondere kwaliteiten in dienst heeft. Maar zolang de commissarissen gewoon blijven zitten, schiet het niet op."
quote:
Theo Janssen even op het tweede plan

Theo Janssen zal even genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. D middenvelder was fit, maar bleef tegen Excelsior de gehele wedstrijd op de bank. Volgens Frank de Boer had dat niet te maken met het kunstgras van Excelsior. "Ik vind dat andere jongens het de laatste weken goed hebben ingevuld. Daarom heb ik hen het vertrouwen gegeven."
quote:
Maandag starten de jaarlijkse talentendagen bij Ajax

Maandag starten de jaarlijkse Talentendagen weer bij Ajax. Ajax hield dit jaar in de regio al een voortraject gedaan bij een aantal clubs, waar het al 900 spelertjes aan het werk zag. Komende week komen er 1100 naar de Toekomst om zich te laten zien.

"Ik kijk er zoals elk jaar weer naar uit", vertelt coördinator De Regt op de officiële website. "Het is een hele organisatie, maar het is wel de fundering waar je je huis op bouwt. Zo zijn - om maar een paar voorbeelden te noemen - Rafael van der Vaart, John Heitinga en Gregory van der Wiel ook ooit via de Talentendagen bij Ajax binnengekomen."
quote:
Zeer ambitieuze Fischer wil komende zomer debuut maken in eerste elftal

Viktor Fischer weet inmiddels als talent van de A1 van Ajax alle ogen op zich gericht. In Engelse media wordt hij al in verband gebracht met interesse van Manchester United. In een interview van Denemarken laat de 17-jarige spits weten te dromen van het allerhoogste. "Ooit zal ik voor de beste club ter wereld spelen. Op dit moment droom ik van Barcelona. Maar misschien is de beste club over vijf jaar wel Real Madrid, Manchester United of Arsenal."

"Ik weet dat ik mezelf hoge doelen stel, maar ik zou dat niet doen als ik niet overtuigd ben dat te kunnen bereiken. Misschien lachen mensen me hierom uit. Maar ik geloof erin dat ik deze dromen kan behalen." Hij hoopt komende zomer al zijn debuut te kunnen maken in het eerste elftal van Ajax. Als hij die kans weet te grijpen acht de ambitieuze aanvaller het niet onrealistisch om net als Eriksen en Boilesen al binnen een jaar geselecteerd te worden voor het nationaal elftal van Denemarken."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')