Het stopt wanneer de Boer inziet dat sommige spelers vervangen moeten worden. Lodeiro had er veel eerder uitgemoeten en Bulykin moest er gewoon in. Die speelt tenminste om te winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het was idd niet om aan te gluren. Godverdomme, wanneer stopt deze ellende een keer zeg. Met 1-4 winnen en zo extreem slecht voetballen.
Vond De Boer dat we weer domineerden? Ik heb namelijk nog niet gehoord wat hij zei.
Lodeiro speelt niet om te winnen? Lachwekkend. Lodeiro is godverdomme altijd middenvelder geweest. Waarom hem daar geen kans gunnen? Die vraag moet gesteld worden. Bulykin, ach, leuke shizzle maar dan wel als invaller.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het stopt wanneer de Boer inziet dat sommige spelers vervangen moeten worden. Lodeiro had er veel eerder uitgemoeten en Bulykin moest er gewoon in. Die speelt tenminste om te winnen.
In dit geval gewoon te geblesseerd...Hoop dat Bulykin dit seizoen nog een keer echt fit wordt.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het stopt wanneer de Boer inziet dat sommige spelers vervangen moeten worden. Lodeiro had er veel eerder uitgemoeten en Bulykin moest er gewoon in. Die speelt tenminste om te winnen.
Lodeiro is een slechte voetballer .quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lodeiro speelt niet om te winnen? Lachwekkend. Lodeiro is godverdomme altijd middenvelder geweest. Waarom hem daar geen kans gunnen? Die vraag moet gesteld worden. Bulykin, ach, leuke shizzle maar dan wel als invaller.
Dat overdrijven ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro is een slechte voetballer .
Laten we erop houden dat we in deze ten zeerste van mening verschillen. Geeft niet. Is een forum voor.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro is een slechte voetballer .
Tsja, Lodeiro is hélemaal geen voorhoede speler, maar altijd al een middenvelder geweest.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
al valt dat niet op omdat de andere voorhoede spelers nog slechter zijn
Een normale voetballer zou daar ook gewoon moeten kunnen functioneren. Hij liet zich een aantal keer zakken, en zelfs toen bakte hij er niks van.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lodeiro speelt niet om te winnen? Lachwekkend. Lodeiro is godverdomme altijd middenvelder geweest. Waarom hem daar geen kans gunnen? Die vraag moet gesteld worden. Bulykin, ach, leuke shizzle maar dan wel als invaller.
Onzin. Eriksen doet het in de spits echt niet beter. Maar goed, niet iedereen herkent waar sommige voetballers horen te voetballen. Geeft verder niets. Komt nog wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een normale voetballer zou daar ook gewoon moeten kunnen functioneren. Hij liet zich een aantal keer zakken, en zelfs toen bakte hij er niks van.
Lodeiro is niet beter dan Eriksen, De Jong, Anita, Enoh en zelfs Janssen.. dus laat hem lekker op de bank plaatsnemen en als al deze spelers geblesseerd zijn moet je erover nadenken om hem in te brengen.
Heb je hem op de voet gevolgd bij Uruguay en zijn oude clupje Nacional?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Onzin. Eriksen doet het in de spits echt niet beter. Maar goed, niet iedereen herkent waar sommige voetballers horen te voetballen. Geeft verder niets. Komt nog wel.
Wat is er zo speciaal aan die gast eigenlijk ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Lodeiro is hélemaal geen voorhoede speler, maar altijd al een middenvelder geweest.
Dat De Boer hem als aanvaller ziet zegt veel over het inzicht van De Boer wat dit betreft.
Klopt maar Eriksen heeft wel een goede voorzet/steekpass waardoor hij wel een meerwaarde op het middenveld is daar waar Lodeiro...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Onzin. Eriksen doet het in de spits echt niet beter. Maar goed, niet iedereen herkent waar sommige voetballers horen te voetballen. Geeft verder niets. Komt nog wel.
Omdat het fucking irritant is als er iemand voordoet alsof hij alles weet, terwijl hij de speler in kwestie nooit heeft zien voetballen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar Eriksen heeft wel een goede voorzet/steekpass waardoor hij wel een meerwaarde op het middenveld is daar waar Lodeiro...
Fuck it waarom wordt deze discussie 8x per dag gevoerd?KAMPIOENEEEEN.
Die aannamesquote:Op zondag 26 februari 2012 16:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lodeiro bakte er echt geeeeen kut van vandaag. Terwijl hij zichzelf vaker op het middenveld positioneerde dan in de spits. En Ebecilio was echt het grootste drama ooit
Mee eens maar daar kan ik me al maanden niet meer druk om maken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat het fucking irritant is als er iemand voordoet alsof hij alles weet, terwijl hij de speler in kwestie nooit heeft zien voetballen.
die waren beter hoor. eerder Turpijn en Splinter typesquote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach waar hebben we het over, De Jong, Anita, Enoh, Ebecillio, Ozbiliz, Bulykin. Stuk voor stuk mijn inziens Ajax onwaardige spelers. Ik vind het typische Musampa/Wooter spelers.
Dat vindt iedereen denk ik .. maar wat wil je. Dit is waar we het mee moeten dus..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Ach waar hebben we het over, De Jong, Anita, Enoh, Ebecillio, Ozbiliz, Bulykin. Stuk voor stuk mijn inziens Ajax onwaardige spelers. Ik vind het typische Musampa/Wooter spelers.
Zekers, de Jong doet het primaquote:Op zondag 26 februari 2012 16:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De Jong en Ozbiliz leven de laatste paar wedstrijden anders aardig op.
Misschien ben jij wel Ajax-onwaardig...quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Daar ergerde ik me ook kapot aan ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
Toen Sulejmani en Ebicillio ongeveer samen alleen op de keeper gingendramatische pass van die dikke en dan die aanname van Ebicillio
![]()
![]()
Ik zakte door de grond van schaamte.
Verder wel redelijke pot
Suljemani brengt ook helemaal niks he, als Boerrigter fit is gewoon met Oziblitz en Boerrigter, Suljemani kan op de bank zitten.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef MaxC het volgende:
Toen Sulejmani en Ebicillio ongeveer samen alleen op de keeper gingendramatische pass van die dikke en dan die aanname van Ebicillio
![]()
![]()
Ik zakte door de grond van schaamte.
Verder wel redelijke pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |