quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOLAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOO
Ik had dit kunnen zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef Norrage het volgende:
Als die zanger nou weg zou gaan is het goed, maar wat een antiheld zeg
Ik lette even niet op, zei hij dat echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
De Friso recordings....
Tsja, wat moet je dan nog zeggen?
Ze wouden eerst "Friso draait door" doen. Morgenavond komt "Ik hou van Friso", en zondag is het "Undercover in Friso".quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
De Friso recordings....
Tsja, wat moet je dan nog zeggen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef Elusive het volgende:
waarom geen Snowpatrol - Downhill From Here
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik vond dit wel grappig, maar dat was voor nieuws dat hij niet wakker kon worden enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef Elusive het volgende:
waarom geen Snowpatrol - Downhill From Here
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, zei hij dat echt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik verstond I really don't know Claus at all
ja maar om nou die foto's erachter te zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Onze prins is toch hersendood?
Neen, dan praat men niet over mogelijke revalidatiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overdreven populaire manier van zingen ook
Wat een theatrale mafkees
Niet alleen de familie moet lijden, wij ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijn weer een dosis kut bands met kut muziek!
het nivo is weer om te huilen,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef Buitendam het volgende:
Ah wel goed dat DWDD een keer ruimte biedt aan singer-songwriters.
Werd tijd.
Jij hebt echt niks begrepen van het eerste item he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Was het voor jou wel te volgen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks begrepen van het eerste item he?
Maar dan wil ik ook troost, maar die zal wel weer van VI moeten komen zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Niet alleen de familie moet lijden, wij ook natuurlijk.
Het was sarcasme, omdat ik het een beetje overdreven vindt allemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks begrepen van het eerste item he?
Haalt het net niet heequote:
Was het bijna vergeten, thanksquote:
Uh-huh. En Vermeend had door dat die Lucky gefingeerd was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was sarcasme, omdat ik het een beetje overdreven vindt allemaal
Schuilen dus.quote:
Noem het maar zingen.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Uh-huh. En Vermeend had door dat die Lucky gefingeerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |