Ik eet ook wel eens paard hoor...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Sjeen het volgende:
Niets moet hè... Nou ja, niets... Ik moet misschien maar eens naar bed, ik las namelijk paard gegeten
Ik zit weer aan een kuur, heb een ontstoken nagelriem waar de huisarts niet vrolijk van werd.
Ik alleen als rookvlees volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens paard hoor...Maar dat bedoelde ik niet inderdaad. Ik bedoelde een intensief half uur priveles met flinke spierpijn als gevolg.
Oja tuurlijk goed idee, soda ga ik gelijk doen, thanks!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helpt het niet om met de teen of vinger in een soda badje te zitten?
Jup... En ik heb er al een stuk of 10 sodabadjes opzitten. Toen ik vanmorgen huisarts belde om te vragen hoe lang zoiets mag duren, moest ik meteen komen opdraven en daarna door naar apotheek. Je schijnt er 'fijt' in te kunnen krijgen en dat wil je niet, aldus mijn huisarts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
sjeen die onstoken nagelriem, is dat ook echt dat het helemaal rood, opgezwollen met pus enzo?
Heb ik ook nl..
Haha ik ook! Ik pakte maat 44 in de hoop dat die goed zat. Dus trek hem aan, kijk naar mijn buik en heb toch echt ruimte over. dus voorzichtig 42 aanwurmen, en die zit gewoon goed! Ik stond helemaal happy te hupsen in de paskamer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maat 42 was zo'n feestmoment
Ik weet nog dat ik in de paskamer stond. En 44 was te groot geworden. Dus logischerwijs zou een 42 moeten passen... Maar dattie ook echt dichtging... en goed stond
Ik kon echt wel janken
Dan heb je meteen minder zin in je 5e pilskequote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek voor de grap eens op hoeveel calorieën er in alchol zitten
Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek voor de grap eens op hoeveel calorieën er in alchol zitten
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.
Gelukkig weeg ik sowieso nog een week niet. Dus heffen de goede momentjes de slechte vast wel een beetje op en heb ik het nog leuk gehad ook. Winwin.
"5 bier en 1 water!"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:07 schreef Sjeen het volgende:
Zonder alcohol is mijn leven inderdaad een stuk minder leuk... ik drink daarnaast alleen koffie, thee, water en verse jus, niet echt ideaal op stap.
ja, mij niet gezien...quote:
Ik denk dat dit voor vrij veel mensen geldt, al zal vast niet iedereen dat toe willen geven of zelfs maar beseffen.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit trouwens even op een ongezond streng regime.
Ik heb gemerkt dat ik niet om kan gaan met gematigdheid, dan glipt er steeds van alles bij en zit ik rustig weer op 2200/2500 calorieën per dag, terwijl ik dan voor mijn gevoel nog "op mijn eten heb gelet".
Ik weet van mezelf dat ik een bepaalde modus moet bereiken waarin heel duidelijk afgebakend is wat ik wel en wat ik niet eet. En dat een korte periode (1 a 2 weken) zo streng me helpt om lichamelijk die knop om te gooien. Dan gaat die constante vraag om snaaijerij van mijn lichaam uit.
Niet de beste methode, maar goed, als het werkt...
+ 1quote:Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen kan er zonder, dat is het niet. Ik vind het gewoon vele malen leuker metNiet eens door het debiel doen, maar het danst zo lekker als je denkt dat je Beyonce zelf bent
.
Ik heb precies hetzelfde hoor, het is streng of gewoon nietquote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit trouwens even op een ongezond streng regime.
Ik heb gemerkt dat ik niet om kan gaan met gematigdheid, dan glipt er steeds van alles bij en zit ik rustig weer op 2200/2500 calorieën per dag, terwijl ik dan voor mijn gevoel nog "op mijn eten heb gelet".
Ik weet van mezelf dat ik een bepaalde modus moet bereiken waarin heel duidelijk afgebakend is wat ik wel en wat ik niet eet. En dat een korte periode (1 a 2 weken) zo streng me helpt om lichamelijk die knop om te gooien. Dan gaat die constante vraag om snaaijerij van mijn lichaam uit.
Niet de beste methode, maar goed, als het werkt...
Ik heb dan OOK genoeg!!quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor, het is streng of gewoon nietIk ben jaloers op de mensen die enthousiast na één koekje kunnen zeggen dat ze genoeg hebben
Ik lust wel 10 koekjesquote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dan OOK genoeg!!
Maar evengoed vreet ik het hele pak leeg
Misschien werkt het om met een planning te werken dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:35 schreef Lonaa het volgende:
Dat betekent dat, als ik er niet bewust op let, ik (bijna) niks eet.
Mijn ervaring met dat soort situaties is dat ik eindig met héél weinig eten en bijzonder weinig kcal omdat ik niets 'durf' te etenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
Bah, vakantie. In plaats van de week een duidelijk ritme en planning, ben ik meer dagen bij vrienden dan thuis. Dus geen idee wat ik eet, is niet in te plannen en dat is een beetje eng.Aan de andere kant is er dan ook niet echt ruimte voor vreetbuien, dus dat scheelt. En het is natuurlijk gewoon gezellig.
Gewoon even zorgen dat ik de juiste keuzes maak en kleine porties neem.
Nouja, ik zou er niet heel veel eten. Maar wel gewoon mee-eten en dat is toch meestal meer dan ik zou doen als ik alleen ben. Maar waarschijnlijk kan het allemaal niet zoveel kwaad, zolang ik maar niet mee ga snoepen, dingen als starbucks of patatjes in de stad zijn makkelijk af te wijzen. Een keer een iets ongezonder avondeten dan ik normaal zou nemen kan niet veel kwaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dat soort situaties is dat ik eindig met héél weinig eten en bijzonder weinig kcal omdat ik niets 'durf' te eten
Op sommige dagen werkt dat. Echter kan ik ook een planning maken en die dan volledig aan de kant gooien, gedurende de dag.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien werkt het om met een planning te werken dan?
Want wat je beschrijft is echt ongezond en weinig.
Ja..quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, sommige mensen hebben echt issues hier zeg. Je moet toch een beetje op jezelf en je kennis van eten kunnen vertrouwen zou ik zeggen. Voor mij makkelijk praten natuurlijk, ik heb geen enkel probleem met eten. Alleen wat minder goede gewoontes.
Uiteraard. Ik heb nog nooit zoveel geleerd over eten als sinds ik zo dik ben.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja..
Lezen jullie ook de ingredientendeclaraties op verpakkingen? En leren jullie ervan en dan bedoel ik niet alleen de kcal maar ook vetten/eiwitten/zout/suiker.
Ik heb al jaren een eetprobleem.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja..
Lezen jullie ook de ingredientendeclaraties op verpakkingen? En leren jullie ervan en dan bedoel ik niet alleen de kcal maar ook vetten/eiwitten/zout/suiker.
Lonaa, jij hebt een probleem. Eetprobleem of problemen met eten om andere redenen?
Ik eet zelden iets uit een verpakking met meer dan 1-2 ingrediëntenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja..
Het probleem erkennen is al heel wat en elk stapje in de goede richting is er éénquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Edit: de issues die ik op dit moment heb, ook met eten, zijn echt nihil vergeleken met hoe het was, dus vooruitgang in mijn eten heb ik sowieso bereikt, maar ik ben er nog lang niet.
Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam een mooi inspiratie-filmpje tegen voor mensen die zeggen 'ik ben te dik, rennen is niks voor mij': http://www.runsforcookies.com/p/progress-photos.html
Ik heb jaren lang hulp gehad, heb zelfs nog 8 maanden klinisch opgenomen gezeten.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lonaa, goed voor jezelf zorgen is sowieso de beste manier om met andere dingen om te gaan.
Helaas werkt het vaak niet zo en dan wordt het een gevecht.
Heb je hulp? Zo te lezen zit het vrij diep en kom je zelf er niet uit.
Andere problemen en eten (of niet eten) gaan hand in hand, goed eten voor meerdere jaren dat gaat echt niet binnen een week.
Denk dat je pas na een jaar of 2 met een goed eetpatroon kan zeggen dat je leefstijl hebt aangepast
Is ze snel afgevallen? Ik ben zes jaar geleden ruim 27 kilo afgevallen (zit nu op -21,5) en ik heb nergens teveel vel, naar mijn zin.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!
Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
Na 35 kilo had ik alleen wat los vel tussen mijn bovenbenen. Zoooo lelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Sjeen het volgende:
Is ze snel afgevallen? Ik ben zes jaar geleden ruim 27 kilo afgevallen (zit nu op -21,5) en ik heb nergens teveel vel, naar mijn zin.
Er is een kopje op haar blog over plastische chirurgie.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:
[..]
Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!
Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
Ja mij ook niet. Ik zit nu in 2 weken tijd op +14 uur. Ik werk er 9 per week, tenzij vakantie. Dat betekent dat ik 2 dagen vrij moet nemen in de vakantie, maar dat kan niet, want dan moet iemand invallen en niemand heeft - uren. Zo suf.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Werken op een BSO is niet het meest ideale wanneer het gaat op uren compenseren. Werk zelf ook op een BSO, en door de bezuinigingen moeten wij minder werken.. Maar die uren die wij in de min staan moeten we proberen te plussen. En dat lukt mij dan dus weer niet! Erg balen is dat!
Na de 1,4 kilo die er de eerste week af is. Ga ik met goede moet door. Wat een opsteker was dat zeg!
Vanmorgen eet ik lekker yogurt met fruit.
Tussendoor een eierkoek.
Vanmiddag 3 boterhammen 2 met 30 plus kaas en 1 met spread.
Smiddags een opkikkertje en een koekje en een stuk fruit op het werk.
Savonds, een lekkere maggi dagschotel met kipfilet en boontjes. En wat rijst erbij.
Ik kom bij lange na niet aan mijn punten van vandaag. Maar als ik dit vergelijk met wat de meeste hier eten. Dan eet ik naar mijn idee wel wat meer..
Nee straks zal het niet meer zo snel gaan, maar dat is mijn doel dit keer ook niet heb liever dat het langzaam gaan dit keer en de kilootjes eraf blijven! Met elke week een halve kilo ben ik heel blij!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja mij ook niet. Ik zit nu in 2 weken tijd op +14 uur. Ik werk er 9 per week, tenzij vakantie. Dat betekent dat ik 2 dagen vrij moet nemen in de vakantie, maar dat kan niet, want dan moet iemand invallen en niemand heeft - uren. Zo suf.
1.4 kiloEerste weken gaan vaak wel lekker snel.
Bij mij gaat het zo rap niet meer.
nee, maar door de rijst ga je wat sneller obstiperen en door de zoute saus hou je meer vocht vast.quote:
Dan neem je iets wat je niet de strot uitkomt.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ondertussen komt het fenomeen 'volkoren boterham' me al weer redelijk de strot uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |