abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108354312
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

Silmarwen

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_108354315
er was nog geen nieuwe O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_108354477
Sorry. :@. Zat op m'n iPhone net en had niet door dat -ie dicht ging.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108356680
Hoihoi,

Na jaren mijn lichaam (en wel meer dingen) verwaarloosd te hebben heb ik oktober vorig jaar het roer radicaal omgegooid op meerdere gebieden. Studie, levensstijl, etc.

Lang verhaal kort makend, ik ben in oktober begonnen op 109kg bij mijn 1.86. Inmiddels is dat down naar 97kg. Ik wil eerst naar de 90 en vanaf dat punt kijk ik wel een keer verder :D

Ik ben radicaal beter gaan eten. Niet veel salades en dieetmeuk, maar gewoon structureel 3 keer per dag en weinig tussendoor. Wel minder vet en vooral ook minder snacks 's avonds (alleen nog af en toe in het weekend :P ) Daarbij ben ik ook gaan hardlopen. Via een beginnersschema opgebouwd tot nu zo'n 2 a 3 keer in de week een kilometer of 6 a 7 aan één stuk.

Ik ben niet echt van het bijhouden met lijstjes e.d. dus zal ook niet al teveel posten in dit topic, maar wou het toch even kwijt. Oh, en keep up the good work everyone. Alleen goeie verhalen lezen inspireert al als ik over mezelf spreek en hier lees ^O^
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_108356760
Goed bezig The_BoezelaaR! Zo door gaan ^O^

Ik heb besloten toch weer serieus te gaan afvallen ipv op gewicht te blijven.
Vanaf maandag weer lekker sporten *O*
  vrijdag 24 februari 2012 @ 20:03:52 #6
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108358651
Hé, een naamloos topic :D

Vandaag een laaaange dag @ work. En een eetlijst die nergens op slaat. Alles stond me tegen, raar gevoel in m'n maag. Stress of iets.

O: Smoothie met magere yoghurt, banaan en frambozen. Boterham met light boter erbij.
L: 1 boulogne pistolet met Old Amsterdam kaas, grote beker melk.
L: Restje chinees uit de vriezer. Nasi met Koe loe kai.

Nu lekker met een grote beker thee op de bank. Morgen nog maar een dagje werken en dan ein-de-lijk rust!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:02:27 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108361779
Vandaag heerlijk paard gereden en goed gegeten. Ik voel me fijn :)

Straks komt er een vriendinnetje, maar die heeft al laten weten een kopje thee te willen, en geen rosee, dus ook vanavond gaat goed komen!

Xx

Ennuhm, Purdey, da's idd niet zo'n goed lijstje. Gelukkig wist je dat zelf ook al :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:03:56 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108361854
Ow, moeten we btw geen topictitel? Iets in de trant van # 354 - Waar Jarno niet door had dattie dicht ging?

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 februari 2012 @ 21:11:12 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108362152
Niets moet hè... Nou ja, niets... Ik moet misschien maar eens naar bed, ik las namelijk paard gegeten :o

Ik zit weer aan een kuur, heb een ontstoken nagelriem waar de huisarts niet vrolijk van werd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_108362546
Ik las ook paard gegeten maar dat komt misschien omdat ik Sjeens reactie vanuit mijn ooghoek las. Ben ook flink moe ;). Erg moeilijk om nu een boodschappenlijst voor heel volgende week te maken maar ik geloof dat het redelijk lukt. Alleen nog even kijken of ik genoeg te lunchen heb.
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:19:28 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108362553
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Sjeen het volgende:
Niets moet hè... Nou ja, niets... Ik moet misschien maar eens naar bed, ik las namelijk paard gegeten :o

Ik zit weer aan een kuur, heb een ontstoken nagelriem waar de huisarts niet vrolijk van werd.
Ik eet ook wel eens paard hoor... ;) Maar dat bedoelde ik niet inderdaad. Ik bedoelde een intensief half uur priveles met flinke spierpijn als gevolg.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 februari 2012 @ 21:24:26 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108362807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik eet ook wel eens paard hoor... ;) Maar dat bedoelde ik niet inderdaad. Ik bedoelde een intensief half uur priveles met flinke spierpijn als gevolg.
Ik alleen als rookvlees volgens mij :) Ik heb gisteren gevolleybald en dat had ik niet mogen doen, aldus huisarts. Als troost heb ik net 4 stukjes chocola met hazelnoot gegeten bij de koffie verkeerd :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:28:53 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108363044
sjeen die onstoken nagelriem, is dat ook echt dat het helemaal rood, opgezwollen met pus enzo?
Heb ik ook nl..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108363732
Helpt het niet om met de teen of vinger in een soda badje te zitten?
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:48:00 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108363949
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helpt het niet om met de teen of vinger in een soda badje te zitten?
Oja tuurlijk goed idee, soda ga ik gelijk doen, thanks!!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 februari 2012 @ 21:51:46 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108364155
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
sjeen die onstoken nagelriem, is dat ook echt dat het helemaal rood, opgezwollen met pus enzo?
Heb ik ook nl..
Jup... En ik heb er al een stuk of 10 sodabadjes opzitten. Toen ik vanmorgen huisarts belde om te vragen hoe lang zoiets mag duren, moest ik meteen komen opdraven en daarna door naar apotheek. Je schijnt er 'fijt' in te kunnen krijgen en dat wil je niet, aldus mijn huisarts.
pi_108375114
Zo lekker een megawandeling maken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 februari 2012 @ 08:40:38 #18
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108375430
Zo vandaag naar de bioscoop, en de Japanner. Omnomnom!

Ik zit, as we speak, in een maat 42 spijkerbroek van de M&S. :D Gisteren even nieuwe kleren gekocht. Maat 42 H&M zal nog niet passen gok ik zo. :+

O: 2 bruine boterhammen met kaas en komkommer + koffie
T: Waarschijnlijk niets, misschien iets fruiterigs, beetje rare tijdsplanning en nu net pas ontbijt op
L: 2 boterhammen met sandwhichspread + beker melk
T: Bakje zoete popcorn + cola light
D: Sushi!!!! Met Japanse thee
T: Niets, dan zit ik nog propvol. :')
pi_108375546
Maat 42 was zo'n feestmoment *O*

Ik weet nog dat ik in de paskamer stond. En 44 was te groot geworden. Dus logischerwijs zou een 42 moeten passen... Maar dattie ook echt dichtging... en goed stond :D

Ik kon echt wel janken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 08:54:38 #20
54772 Silmarwen
pi_108375584
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maat 42 was zo'n feestmoment *O*

Ik weet nog dat ik in de paskamer stond. En 44 was te groot geworden. Dus logischerwijs zou een 42 moeten passen... Maar dattie ook echt dichtging... en goed stond :D

Ik kon echt wel janken *O*
Haha ik ook! Ik pakte maat 44 in de hoop dat die goed zat. Dus trek hem aan, kijk naar mijn buik en heb toch echt ruimte over. dus voorzichtig 42 aanwurmen, en die zit gewoon goed! Ik stond helemaal happy te hupsen in de paskamer. :D
pi_108375587
Zo, gisteren lekker uit eten geweest met de vrouw dus. Heb het beperkt weten te houden, vooraf een lekkere sashimi van zalm en tonijn met een heerlijke wasabi mousse, als hoofd een tagliatelle met dorade en coquilles (allemaal redelijk bescheiden porties) en het toetje was zwaar zondigen, een chocolade taartje (zo 1 die van binnen nog helemaal klef en vloeibaar is :9 ) met vanille ijs. Heerlijk allemaal.

En toch was de weegschaal mild, hij twijfelde tussen 86,6 en 87 kilo dus ik rond het af naar 87 en dat betekent -1 kilo in de eerste week. Dat motiveert wel ff zeg!

Vandaag dus een sauna dagje samen met de vrouw, dus verder offline. 8-).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_108375591
En goed bezig dames!
pi_108375659
Way to go Jarno! Heel veel winst kun je al behalen door het schrappen van dingen die je uit gewoonte eet, maar die eik helemaal niet ZOMGWTF-lekker zijn. ECHT lekkere dingen moet je gewoon af en toe kunnen blijven eten.

Silmarwen *O*
pi_108375702
Ja, ik zat gisteravond nog ff tv te kijken en die zak chips in de kast riep wel heel zachtjes (en toen wat harder) maar ben gewoon naar bed gegaan. 8-).

Alleen zit er vandaag bij de sauna weer een dinertje (culinair arrangement) dus ben benieuwd hoe lief de weegschaal me na het weekend vind :'). Morgenochtend toch nog maar ff langs de sportschool anders ;).
  zaterdag 25 februari 2012 @ 09:03:59 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108375706
Goeiemorgen!

Ik heb nu al een heerlijke dag :)

En jullie gaan ook goed, zo te lezen. Fijn :*
pi_108375769
Veel plezier in de sauna *O* *O* Heb ik ook wel zin in, het is hier zalig zacht weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108375847
Je merkt het echt he, dat de lente weer in de lucht hangt *O*

God weet dat ik er aan toe ben :D
pi_108376702
Ik heb echt slecht geslapen. Er had een kater tegen mijn opengekiepte slaapkamerraam en hor aangesproeid :( Als ik al midden in de nacht mijn raam zou gaan zemen kon dat niet omdat mijn vriend al lag te slapen tegen de tijd dat ik naar bed ging. En onze kat vond het natuurlijk allemaal hyperinteressant en maakte een hoop stampij. Enige oplossing was het raam dicht doen waardoor het natuurlijk verschrikkelijk warm werd.
En toen ik net wakker werd was ik ineens snotverkouden. Zere keel, neus en hoofd. Ik heb daar verdomme helemaal geen tijd voor!

Ik krijg vanavond visite dus moet boodschappen doen, beneden schoonmaken en goddomme dat raam zemen! En ik heb al sinds begin december trek in sushi. Nou gaan we vanavond eindelijk, is er een kans dat ik het niet eens proef!!!

Ik haat smurfen!

/rant. Zo.
Spoilers!
pi_108379023
Erg fijn al die loslopende katten.
Hopelijk kan je toch van de sushi genieten!

Ik ga morgen ook sushi maken O+ heb er nu al zin in.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:23:53 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108379194
Pfft, mensen moeten hun huisdieren ook gewoon binnen houden...

Anyway: Niet te veel van aantrekken, gewoon lekker van je sushi gaan genieten :)

Ik ga zo eens een boterhammetje maken voor een immens romantische lunch tussen verhuisdozen...

Xx
pi_108379439
Vandaag:
O. 2 boterhammen, 1 met jam en 1 met sandwichspread
L. 2 boterhammen met kaas
T. 2 appels
D. Couscous met broccoli, tomaten, geitenkaas en walnoten.
T. Zakje worteltjes.
pi_108380885
Voortaan toch een betere bodem leggen voordat ik ga drinken. Of gewoon minder drinken. Gelukkig niet echt ziek geworden, maar ik had wel moeite met in slaap vallen omdat alles in mijn hoofd draaide. Nu wel (net) wakker geworden zonder kater.

Ontbeten met 2 donkere boterhammen met ham en mosterd. Heb tegen mijn ouders al gezegd dat ik wel mee zou eten met tosti's dus dat doe ik dan ook maar. Ze hebben wel een lekkere salade voor me gehaald voor als hun lasagne gaan eten ergens deze week. O+ Lievvvvv
pi_108382204
Zoek voor de grap eens op hoeveel calorieën er in alchol zitten ;)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:11:16 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108382280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je meteen minder zin in je 5e pilske :)

Hier lekker geluncht en verder slepen met dozen en spullen op marktplaats zetten enzo. Blijf bezig, dus hoop dat de weegschaal dat ook laat zien.

Xx
pi_108382423
Net 7km gewandeld *O*

Nu een bak kwark met appel en banaan en honing *O*
pi_108382654
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.

Gelukkig weeg ik sowieso nog een week niet. Dus heffen de goede momentjes de slechte vast wel een beetje op en heb ik het nog leuk gehad ook. Winwin.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:45:06 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108388454
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.

Gelukkig weeg ik sowieso nog een week niet. Dus heffen de goede momentjes de slechte vast wel een beetje op en heb ik het nog leuk gehad ook. Winwin.

Want zonder alcohol is het niet leuk?
Prima hoor :) Als je er bewust voor kiest, is het jouw manier om het vol te houden. Iedereen heeft wel iets dattie niet wilt laten en bij jou is dat alcohol. Bij mij is het eens in de +- 2 weken een bordje frietjes.

Zo avondeten. Minikrieltjes met schil en een heleboel kruiden en een puntpaprika uit de oven en een magere runderhamburger a la minute :Y)

Xx
pi_108388507
OMG Tink, you did NOT just say that... :D
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 februari 2012 @ 18:07:07 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108389177
Zonder alcohol is mijn leven inderdaad een stuk minder leuk... ik drink daarnaast alleen koffie, thee, water en verse jus, niet echt ideaal op stap.
pi_108389270
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:07 schreef Sjeen het volgende:
Zonder alcohol is mijn leven inderdaad een stuk minder leuk... ik drink daarnaast alleen koffie, thee, water en verse jus, niet echt ideaal op stap.
"5 bier en 1 water!" *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 februari 2012 @ 18:20:46 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108389535
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"5 bier en 1 water!" *)
ja, mij niet gezien...
pi_108389708
Ik drink dan meestal gewoon wijn en hou mezelf voor dat rode wijn reuze gezond is :Y)
pi_108389806
Ik hou van dronken worden. Ik kan er niets aan doen :')

Ik vind uitgaan niet hetzelfde als ik niet dronken ben geworden. Ik hou mezelf dan voor dat het feit dat ik heel de nacht enthousiast dans het weer opheft. :')
pi_108389833
Ik hou ook van tipsy zijn :')

Ik rij tegenwoordig maar overal naar toe, zodat ik iig niet kan drinken.

Als ik niet zou drinken had ik alleen een lollyfiguurtje.
pi_108390511
Zonder alcohol is het inderdaad niet leuk. 14.gif

Ik drink niet veel en bij de wijntjes bij de film of het eten ben ik eigenlijk wel gestopt, maar bij het uitgaan of soms een avondje ergens bij iemand thuis hoort het er gewoon echt bij.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:21:05 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108406694
Ik ben degene die die water bestelt...

Niet dat ik nooit drink, maar ik dans ook tot 5 uur zonder wijn hoor :)

Anyway, ieder z'n ding dus, zoals ik al zei. Ik ga lekker ontbijten! :Y)
pi_108407026
Ik heb me gisteren redelijk keurig aan mijn eigen 'dieetplan' gehouden en moest er tegen eten om het allemaal op te krijgen, maar was vanmorgen prompt weer 2 kilo lichter op de weegschaal. De 2 kilo's die er woensdag (niet geheel onverwacht) zomaar stonden zijn gewoon weer gevlogen O+ (iets met zout en water denk ik :D )
pi_108407351
zo..
hier is afgelopen week gewoon een drama geweest en ik heb me er bij neergelegd..
vooralsnog zegt de weegschaal dat er niks af , maar ook niks bij is gekomen.. daar ben ik dan gewoon tevreden mee .:)
vandaag ipv sporten vanmorgen , vanmiddag de vloerbedekking bij een vriendinnetje er uit gaan trekken :D dat zal me morgen ook wel spierpijn op gaan leveren ...

zo maar eens ontbijten, vanmiddag lunch verzorgd door vriendinnetje en vanavond zelfgemaakte groenten soep met brood :D

ohh en alcohol.. ik kan er zonder :{w .. al moet je zo rond 2/3 wel door een moment van " wtf doen al de mensen debiel" heen.. daarna kan je weer lachen om al die dronken gladiolen :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108407405
Iedereen kan er zonder, dat is het niet. Ik vind het gewoon vele malen leuker met *O* Niet eens door het debiel doen, maar het danst zo lekker als je denkt dat je Beyonce zelf bent :').
pi_108407482
Ik zit trouwens even op een ongezond streng regime.

Ik heb gemerkt dat ik niet om kan gaan met gematigdheid, dan glipt er steeds van alles bij en zit ik rustig weer op 2200/2500 calorieën per dag, terwijl ik dan voor mijn gevoel nog "op mijn eten heb gelet".

Ik weet van mezelf dat ik een bepaalde modus moet bereiken waarin heel duidelijk afgebakend is wat ik wel en wat ik niet eet. En dat een korte periode (1 a 2 weken) zo streng me helpt om lichamelijk die knop om te gooien. Dan gaat die constante vraag om snaaijerij van mijn lichaam uit.

Niet de beste methode, maar goed, als het werkt... :')
  zondag 26 februari 2012 @ 10:47:02 #51
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108407946
Ik drink bar weinig alcohol. Nu al sinds oud&nieuw niet meer. Ben er niet zo enorm dol op, en het bevat belachelijk veel kcals.

Misschien inderdaad niet de beste methode Phoeb, maar vaak helpt het inderdaad wel om weer met beide benen op de grond te komen. De laatste dagen ook niet veel gegeten, en ik zie meteen verschil op de weegschaal, en ik merk dat ik dat gevoel weer heb van 'Ja, m'n maag knort, maar je hebt gewoon gegeten, dus pech voor je!'

Verder ben ik ontzettend moe, dubbele contract uren gewerkt deze week. En ik voel dat er een verkoudheid/griepje/weet ik wat zit te broeien, m'n keel voelt schuurpapier achtig aan ;(

O: Smoothie magere yoghurt, banaan, frambozen, bosvruchten en karnemelk.
T: 2 grote bekers thee, een taaikorstje.
L: 2 boterhammen met kipfilet, een appel, vers geperste jus.
T: Kopje kippensoep, soepstengel.
D: Lasagne met veel groenten, rode saus en wat mozzarella en geraspte kaas.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_108408922
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik heb gemerkt dat ik niet om kan gaan met gematigdheid, dan glipt er steeds van alles bij en zit ik rustig weer op 2200/2500 calorieën per dag, terwijl ik dan voor mijn gevoel nog "op mijn eten heb gelet".

Ik weet van mezelf dat ik een bepaalde modus moet bereiken waarin heel duidelijk afgebakend is wat ik wel en wat ik niet eet. En dat een korte periode (1 a 2 weken) zo streng me helpt om lichamelijk die knop om te gooien. Dan gaat die constante vraag om snaaijerij van mijn lichaam uit.

Ik denk dat dit voor vrij veel mensen geldt, al zal vast niet iedereen dat toe willen geven of zelfs maar beseffen.

Momenteel probeer ik de week door te komen door me keurig aan mijn dieet mijn nieuwe levensstijl te houden en af en toe wat uitspattingsmomenten in te bouwen. De weegschaal is niettemin dwingend, op maandagochtend moet er wel wat af zijn ten opzichte van de week ervoor.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_108410771
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen kan er zonder, dat is het niet. Ik vind het gewoon vele malen leuker met *O* Niet eens door het debiel doen, maar het danst zo lekker als je denkt dat je Beyonce zelf bent :').
+ 1
Sterkheidsbaas van alles.
pi_108410900
Ik heb altijd al heel weinig gedronken....als het 5-7 glazen zijn per jaar kom je aardig in de buurt :') ....heb ik het blijkbaar nooit echt leuk. ;( :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Licht Ontvlambaar zondag 26 februari 2012 @ 13:26:18 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108412757
Jeetje zeg wat een lange tenen hier... ik vind het prima als iemand niet of weinig drinkt, mijn vriend vindt bier of wijn niet lekker. Ik vind cola en fanta niet lekker... even goede vrienden hoor :)
pi_108412863
Valt wel mee toch, met die lange tenen?
pi_108413165
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik heb precies hetzelfde hoor, het is streng of gewoon niet :X Ik ben jaloers op de mensen die enthousiast na één koekje kunnen zeggen dat ze genoeg hebben ;(
pi_108414254
Bah, vakantie. In plaats van de week een duidelijk ritme en planning, ben ik meer dagen bij vrienden dan thuis. Dus geen idee wat ik eet, is niet in te plannen en dat is een beetje eng. :') Aan de andere kant is er dan ook niet echt ruimte voor vreetbuien, dus dat scheelt. En het is natuurlijk gewoon gezellig.

Gewoon even zorgen dat ik de juiste keuzes maak en kleine porties neem.
pi_108415961
Hier is het met eten ook ruk.

Ik zit in een "ik ben te druk om te eten of ik heb gewoon geen honger of ik heb gewoon geen zin"fase.
Dat betekent dat, als ik er niet bewust op let, ik (bijna) niks eet.
Zoals gisteren.

om 14:00 opgestaan. 2 druifjes gehad (die stonden er nog) om 8 uur een plakje roggebrood met kaas, en daarna de hele nacht weer de stad in.

Ik doe het niet expres, maar het eten staat me zo tegen. Voor vanochtend had ik een minolea, maar ik had m gepeld, 1 partje gehad, ik denk, dat krijg ik niet weg. ;(

Net met moeite een plakje roggebrood met kaas weggegeten.
pi_108416166
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde hoor, het is streng of gewoon niet :X Ik ben jaloers op de mensen die enthousiast na één koekje kunnen zeggen dat ze genoeg hebben ;(
Ik heb dan OOK genoeg!!

Maar evengoed vreet ik het hele pak leeg :D
pi_108416390
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dan OOK genoeg!!

Maar evengoed vreet ik het hele pak leeg :D
Ik lust wel 10 koekjes :9
pi_108416501
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:35 schreef Lonaa het volgende:

Dat betekent dat, als ik er niet bewust op let, ik (bijna) niks eet.

Misschien werkt het om met een planning te werken dan?
Want wat je beschrijft is echt ongezond en weinig.
pi_108416844
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
Bah, vakantie. In plaats van de week een duidelijk ritme en planning, ben ik meer dagen bij vrienden dan thuis. Dus geen idee wat ik eet, is niet in te plannen en dat is een beetje eng. :') Aan de andere kant is er dan ook niet echt ruimte voor vreetbuien, dus dat scheelt. En het is natuurlijk gewoon gezellig.

Gewoon even zorgen dat ik de juiste keuzes maak en kleine porties neem.
Mijn ervaring met dat soort situaties is dat ik eindig met héél weinig eten en bijzonder weinig kcal omdat ik niets 'durf' te eten :D
pi_108417787
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ervaring met dat soort situaties is dat ik eindig met héél weinig eten en bijzonder weinig kcal omdat ik niets 'durf' te eten :D
Nouja, ik zou er niet heel veel eten. Maar wel gewoon mee-eten en dat is toch meestal meer dan ik zou doen als ik alleen ben. Maar waarschijnlijk kan het allemaal niet zoveel kwaad, zolang ik maar niet mee ga snoepen, dingen als starbucks of patatjes in de stad zijn makkelijk af te wijzen. Een keer een iets ongezonder avondeten dan ik normaal zou nemen kan niet veel kwaad.

Ik heb dat wel gehad hoor dat ik niet kon eten. :') Ging ik een weekend naar een vriend, heel weekend niet eten en dan kei hard balen als de trein zo vol was dat je moest staan. :') Ik ben gewoon op de grond gaan zitten omdat mijn benen niet meer wilde. :')
pi_108429799
Heb een heerlijk weekend gehad, en dat helpt erg goed merk ik om mezelf gemotiveerd te houden.

Heb vanmorgen stiekem even op de weegschaal gestaan.. en toen heb ik rond staan huppelen.. Vanaf woensdag is er 1,4 kilo af! Ben er heel blij mee. En het is goed vol te houden.

Vandaag mezelf wel verwend met een klein bolletje ijs. Maar het lukt me allemaal goed binnen de punten die ik heb!

Vanaf volgende week wil ik er ook bij gaan sporten. Denk dat ik elke week maar weer een lesje zumba ga doen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_108431480
Wow, sommige mensen hebben echt issues hier zeg. Je moet toch een beetje op jezelf en je kennis van eten kunnen vertrouwen zou ik zeggen. Voor mij makkelijk praten natuurlijk, ik heb geen enkel probleem met eten. Alleen wat minder goede gewoontes ;).
Spoilers!
pi_108431690
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien werkt het om met een planning te werken dan?
Want wat je beschrijft is echt ongezond en weinig.
Op sommige dagen werkt dat. Echter kan ik ook een planning maken en die dan volledig aan de kant gooien, gedurende de dag.

Inmiddels wel wat meer gegeten.

Lijstje:
O: snee roggenbrood met kaas
T: paar partjes minolea
T: gevulde koek (ouders op bezoek. :))
D: een frikandel en een paar patatjes (ouders nog steeds op bezoek)

Vanavond eet ik nog wat fruit, en dan morgen met frisse moed weer gezond proberen te eten.

Planning:
O: snee roggebrood met kaas
T: Handje vol druiven + minnolea
L: Gebakken ei met groente eventueel op brood
T: Wat hartigs
D: Iets met prei en gehakt.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:34:39 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108432633
Ik kwam een mooi inspiratie-filmpje tegen voor mensen die zeggen 'ik ben te dik, rennen is niks voor mij': http://www.runsforcookies.com/p/progress-photos.html

_O_
  zondag 26 februari 2012 @ 20:49:57 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108434006
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, sommige mensen hebben echt issues hier zeg. Je moet toch een beetje op jezelf en je kennis van eten kunnen vertrouwen zou ik zeggen. Voor mij makkelijk praten natuurlijk, ik heb geen enkel probleem met eten. Alleen wat minder goede gewoontes ;).
Ja..
Lezen jullie ook de ingredientendeclaraties op verpakkingen? En leren jullie ervan en dan bedoel ik niet alleen de kcal maar ook vetten/eiwitten/zout/suiker.

Lonaa, jij hebt een probleem. Eetprobleem of problemen met eten om andere redenen?
pi_108435214
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja..
Lezen jullie ook de ingredientendeclaraties op verpakkingen? En leren jullie ervan en dan bedoel ik niet alleen de kcal maar ook vetten/eiwitten/zout/suiker.
Uiteraard. Ik heb nog nooit zoveel geleerd over eten als sinds ik zo dik ben.
Spoilers!
pi_108435229
quote:

[..]

Ja..

Lonaa, jij hebt een probleem. Eetprobleem of problemen met eten om andere redenen?
Ik heb al jaren een eetprobleem. ;(
En andere issues.

Tussen m'n 14e en 18e 30 kg aangekomen, toen in een half jaar 30 kg afgevallen en nu 20 kg aangekomen. Die laatste 20 waren wel "andere" kilo's, zeg maar. Geestelijk gezien.

Eten is altijd een probleem geweest. Ik eet of te veel (en slecht), of te weinig (en meestal slecht).
Ik probeer er wel echt, met alles wat ik heb, verandering in te brengen.
Nu wil ik niet, zoals de vorige keer, onverstandig en belachelijk veel afvallen in heel korte tijd.
Maar ik lijk maar 2 standen te hebben. Niet eten, of te veel eten. En die middenweg vind ik ontzettend lastig te vinden.

Dat ik nu geen honger heb, en dus weinig eet, komt ook door omstandigheden, denk ik. Heb een hele heftige periode achter de rug, zit daar nog steeds in, moet een moeilijke beslissing maken...
Heb niet direct het idee dat het daar aan ligt, maar dat kan natuurlijk heel goed.

Maar, en dat is het kutterige, ik heb gewoon echt geen honger. Het is niet dat ik uhm, niet eet omdat ik niet WIL eten (bewust) maar omdat ik geen honger heb.

Het lijstje voor morgen dan, is dat ook heel erg slecht?

Edit: de issues die ik op dit moment heb, ook met eten, zijn echt nihil vergeleken met hoe het was, dus vooruitgang in mijn eten heb ik sowieso bereikt, maar ik ben er nog lang niet.
pi_108435444
quote:

Ja..

Ik eet zelden iets uit een verpakking met meer dan 1-2 ingrediënten :7
pi_108435509
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef Lonaa het volgende:

Edit: de issues die ik op dit moment heb, ook met eten, zijn echt nihil vergeleken met hoe het was, dus vooruitgang in mijn eten heb ik sowieso bereikt, maar ik ben er nog lang niet.

Het probleem erkennen is al heel wat en elk stapje in de goede richting is er één :*
  zondag 26 februari 2012 @ 21:06:05 #74
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108435573
Ik heb een redelijk weekend gehad, qua eten. Geen chocola gelukkig, maar wel een paar koekjes, chips en vanmiddag friet van De Belg. Gewoon weer bezweken voor de verleiding.

Morgen weer normaal eten!

Een onstoken nagelriem is niet leuk en ernstiger dan het lijkt. Ik heb er ook eens mee rondgelopen, en moest in een week tijd wel drie keer naar de huisarts. Voelde me wel een beetje belachelijk met het kleine wondje, maar fijt schijnt niet fijn te zijn.
De Maat is nu wel erg Vol
  zondag 26 februari 2012 @ 21:08:50 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108435864
Lonaa, goed voor jezelf zorgen is sowieso de beste manier om met andere dingen om te gaan.
Helaas werkt het vaak niet zo en dan wordt het een gevecht.
Heb je hulp? Zo te lezen zit het vrij diep en kom je zelf er niet uit.
Andere problemen en eten (of niet eten) gaan hand in hand, goed eten voor meerdere jaren dat gaat echt niet binnen een week.

Denk dat je pas na een jaar of 2 met een goed eetpatroon kan zeggen dat je leefstijl hebt aangepast
  Licht Ontvlambaar zondag 26 februari 2012 @ 21:13:01 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108436251
Ik dacht ook dat ik het wel zou redden met wat sodabadjes spekkie, maar helaas... Het voelt inderdaad best belachelijk, zo'n klein wondje. De antibiotica en de antibacteriële zalf slaan wel aan gelukkig :)

Vandaag zondig in plaats van zondag, vrienden over de vloer voor diner. Net afgesloten met twee zelfgebakken chocolate chip cookies bij de koffie. Morgen weer gewoon werken en normaal schema...
  zondag 26 februari 2012 @ 21:14:12 #77
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108436347
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam een mooi inspiratie-filmpje tegen voor mensen die zeggen 'ik ben te dik, rennen is niks voor mij': http://www.runsforcookies.com/p/progress-photos.html

_O_
Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!

Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
De Maat is nu wel erg Vol
pi_108436457
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lonaa, goed voor jezelf zorgen is sowieso de beste manier om met andere dingen om te gaan.
Helaas werkt het vaak niet zo en dan wordt het een gevecht.
Heb je hulp? Zo te lezen zit het vrij diep en kom je zelf er niet uit.
Andere problemen en eten (of niet eten) gaan hand in hand, goed eten voor meerdere jaren dat gaat echt niet binnen een week.

Denk dat je pas na een jaar of 2 met een goed eetpatroon kan zeggen dat je leefstijl hebt aangepast
Ik heb jaren lang hulp gehad, heb zelfs nog 8 maanden klinisch opgenomen gezeten.
Inmiddels ben ik al een jaar of 3 zover dat ik "zonder hulp" mijn leven op de rit hou.

Er zijn veel dingen waar ik (godzijdank!!) mee gestopt/afgekickt enz. ben.

Eten is en blijft lastig. Ik verwacht ook niet dat het binnen een week beter gaat. Iedere gezonde maaltijd die ik in mijn mik stop is een overwinning. Ben er iedere keer blij mee. Deze strijd voer ik al jaren, en er zijn periodes dat het makkelijker gaat, en periodes dat het moeilijker gaat, maar ik kom hier wel uit.

Ik ben iig heel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, en feedback krijgen kan over wat ik eet. Dat helpt. :)

@Isabeau, dankjewel. :*
  Licht Ontvlambaar zondag 26 februari 2012 @ 21:24:43 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108437236
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!

Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
Is ze snel afgevallen? Ik ben zes jaar geleden ruim 27 kilo afgevallen (zit nu op -21,5) en ik heb nergens teveel vel, naar mijn zin.
pi_108437338
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Sjeen het volgende:

Is ze snel afgevallen? Ik ben zes jaar geleden ruim 27 kilo afgevallen (zit nu op -21,5) en ik heb nergens teveel vel, naar mijn zin.
Na 35 kilo had ik alleen wat los vel tussen mijn bovenbenen. Zoooo lelijk :{ Buik was niks mis mee.
pi_108437356
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Er is een kopje op haar blog over plastische chirurgie.
pi_108437401
Ik heb ook geen los vel trouwens..
pi_108438781
Ik heb wel teveel vel. Er zit alleen ook nog vet in :7
pi_108452044
Zo afgelopen weekend , weekendje bij familie in drenthe.

Ze vonden me maar saai ,dat ik water dronk , fruit at ipv chips , etc. :D

Maar goed , gewoon volgehouden dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_108452081
Netjes Joene ^O^

Volgens mij ben ik weer door de eerste moeilijke dagen heen, waarbij je alleen maar bezig bent met NIET ETEN*. Gisteren een moeilijke dag waarop ik vond dat ik eigenlijk van alles lekkers verdiende :') En mijn hersens die heel goed konden beredeneren waarom mijn maag gelijk had en ergens in mij een heuele kleine voice of reason die het toch wist te winnen. Vandaag nog even belachelijk streng, morgenavond eten met vrienden, een mooi moment denk ik om weer terug om te bouwen naar een patroon dat verstandig en slank is. Dus 3 verstandige maaltijden, met 2 verstandige tussendoortjes die samen ergens tussen de 17 en 1800 uitkomen.

*En neeeeeeeeeeeee, met NIET ETEN bedoel ik niet NIET eten, maar de hele dag vechten tegen alle extraatjes die je in je mik wilt proppen, toeleven naar het moment dat je dan eindelijk IETS mag eten en als je dat zit te eten, wensen dat het een kapsalon was :')
  maandag 27 februari 2012 @ 08:03:04 #86
54772 Silmarwen
pi_108452146
Mijn buik is nogal erm... blubberig zeg maar. Maar komt misschien ook door de zwangerschappen. Verder zit alles nog relatief strak. :+

Zo deze week een goede start, vorige week was beetje meh, dus deze week weer beter!

O: Havermout met kaneel + thee
T: 1 Banaan + koffie
L: 2 Boterhammen met ham + glas melk
T: Weet ik niet zeker. Denk een cracker met sandwhichspread
D: Spaghetti denk ik
T: Koffie

Vandaag wel irritante dag. Werk je op de BSO, krijg je buiten de vakanties nog 8 uur. Van 1 tot 3 een vergadering en vanavond EHBK. *zucht* Morgen een uur eerder ivm kindevaluatie. En al die uren moet ik magisch compenseren -.- Ik werk soms meer aan overuren dan normale. :')
pi_108452340
Werken op een BSO is niet het meest ideale wanneer het gaat op uren compenseren. Werk zelf ook op een BSO, en door de bezuinigingen moeten wij minder werken.. Maar die uren die wij in de min staan moeten we proberen te plussen. En dat lukt mij dan dus weer niet! Erg balen is dat!

Na de 1,4 kilo die er de eerste week af is. Ga ik met goede moet door. Wat een opsteker was dat zeg!

Vanmorgen eet ik lekker yogurt met fruit.
Tussendoor een eierkoek.
Vanmiddag 3 boterhammen 2 met 30 plus kaas en 1 met spread.
Smiddags een opkikkertje en een koekje en een stuk fruit op het werk.
Savonds, een lekkere maggi dagschotel met kipfilet en boontjes. En wat rijst erbij.

Ik kom bij lange na niet aan mijn punten van vandaag. Maar als ik dit vergelijk met wat de meeste hier eten. Dan eet ik naar mijn idee wel wat meer..
pi_108452368
En dat was week 1. De weegschaal was wat minder lief voor me dan ik gehoopt had, maar dat hou ik op schommelingen en hey, spieren zijn zwaarder als vet, right? ;). Anyway we gaan dapper verder.

Zaterdag de hele dag in de sauna gehangen, heerlijk, incl. sportmassage ( :D ), helemaal relaxed en zen. Qua eten gewoon met de flow meegegaan maar in ons verrassingsmenu dat bij het arrangement hoorde kreeg ik eendenborst geserveerd. Argh. Lekker mager ook. :+. Maar wel goddelijk. Het moet geen strafkamp zijn vond en vind ik nog steeds.

Zondagochtend de sportschool bezocht, puntjes voor deze week gehaald (mijn sportschool werkt met een puntensysteem waarbij ze bepaalde voortgang garanderen bij een minimaal behaald aantal punten per week). Beetje rommelige week wat dat betreft gehad, vanaf deze week wil ik m'n sportdagen op maandag, woensdag en vrijdag houden, met een reservemogelijkheid in het weekend. Beetje structuur erin kan geen kwaad denk ik.
pi_108452420
Ik meld me hier ook maar aan.

Toen ik vwoensdag mijn spijkerbroek nog amper dicht kreeg, heb ik besloten dat het nu echt genoeg is. Ik ga afvallen. En ik ga behoorlijk wat afvallen ook. Elk jaar kwamen er weer een paar kilootjes bij, maar nu ben ik er behoorlijk klaar mee, met dat dik zijn. Ik weeg toen ik van de week begon *slik* 116.4 kilo... en ik wil toch wel heel graag van een maat 46 naar een maat 42. En de laatste keer dat ik een maat 42 droeg ik toch al wel een jaar of 5/6 geleden. Van wat ik mij herinner was ik toen rond de 80 kilo, dus dat wordt ook mijn streefgewicht.

Ik heb besloten dit te gaan doen door weer gezond te gaan eten. Gewoon 3 normale maaltijden, maar de tussendoortjes vervangen voor gezonde tussendoortjes (denk fruit en groente e.d.), niet meer snaaien (behalve dan gematigd 1 dag in het weekend) en verder ga ik er niet extra bij sporten. Ik fiets namelijk ma-vr al ruim 1 uur per dag naar m'n werk, en verder heb ik 1x in het weekend ook een fysiek actieve dag, dus qua lichaamsbeweging zit ik naar mijn idee niet heel verkeerd. Daarbij heb ik ook niet echt het geld op het moment voor een sportschool abonnement of iets dergelijks. Dus hopen dat het genoeg is.

Vandaag op de weegschaal gestaan en ik ben al 2.2 kilo kwijt sinds woensdag, dus de eerste week begint goed!

Zouden een van de mods mijn ticker toe willen voegen aan de OP?
http://swlf.lilyslim.com/KiQUp1.png
  maandag 27 februari 2012 @ 08:33:39 #90
54772 Silmarwen
pi_108452432
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Werken op een BSO is niet het meest ideale wanneer het gaat op uren compenseren. Werk zelf ook op een BSO, en door de bezuinigingen moeten wij minder werken.. Maar die uren die wij in de min staan moeten we proberen te plussen. En dat lukt mij dan dus weer niet! Erg balen is dat!

Na de 1,4 kilo die er de eerste week af is. Ga ik met goede moet door. Wat een opsteker was dat zeg!

Vanmorgen eet ik lekker yogurt met fruit.
Tussendoor een eierkoek.
Vanmiddag 3 boterhammen 2 met 30 plus kaas en 1 met spread.
Smiddags een opkikkertje en een koekje en een stuk fruit op het werk.
Savonds, een lekkere maggi dagschotel met kipfilet en boontjes. En wat rijst erbij.

Ik kom bij lange na niet aan mijn punten van vandaag. Maar als ik dit vergelijk met wat de meeste hier eten. Dan eet ik naar mijn idee wel wat meer..
Ja mij ook niet. Ik zit nu in 2 weken tijd op +14 uur. Ik werk er 9 per week, tenzij vakantie. Dat betekent dat ik 2 dagen vrij moet nemen in de vakantie, maar dat kan niet, want dan moet iemand invallen en niemand heeft - uren. Zo suf.

1.4 kilo *O* Eerste weken gaan vaak wel lekker snel. ;) Bij mij gaat het zo rap niet meer. :+
pi_108452456
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja mij ook niet. Ik zit nu in 2 weken tijd op +14 uur. Ik werk er 9 per week, tenzij vakantie. Dat betekent dat ik 2 dagen vrij moet nemen in de vakantie, maar dat kan niet, want dan moet iemand invallen en niemand heeft - uren. Zo suf.

1.4 kilo *O* Eerste weken gaan vaak wel lekker snel. ;) Bij mij gaat het zo rap niet meer. :+
Nee straks zal het niet meer zo snel gaan, maar dat is mijn doel dit keer ook niet heb liever dat het langzaam gaan dit keer en de kilootjes eraf blijven! Met elke week een halve kilo ben ik heel blij!
  maandag 27 februari 2012 @ 09:07:30 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_108452851
hai deerntie! Hoe lang ben jij dan wel niet? Ik kreeg mezelf met 100 kilo krap in een maat 48 geperst :')

hier was de weegschaal ook niet zo content door mijn sushi en biertjes van zaterdag (ik zag veel sushi voorbij komen hier :D) vandaag dus maar even ontbeten met yoghurt met kiwi, om de stoelgang weer even wakker te schudden :9
disclaimer
pi_108452874
Yeah!
Donderdag had ik me gewogen: 83.5 kilo.
Vandaag weer eens op de weegschaal: 82.5!
Dat is al 4 kilo in 2 weken! *O*

En vandaag ben ik de dag begonnen met een snee brood met halvajam, en een glas zelfgemaakte smoothy. (1 mango, 1 banaan, 1 appel, scheut melk, scheut sinaasappelsap)
Twiddel
pi_108452921
Sushi is niet zo heel ernstig toch?
  maandag 27 februari 2012 @ 09:16:19 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_108452987
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:11 schreef Jarno het volgende:
Sushi is niet zo heel ernstig toch?
nee, maar door de rijst ga je wat sneller obstiperen en door de zoute saus hou je meer vocht vast.
En het issue ligt vnl bij de biertjes :@ :')
disclaimer
  maandag 27 februari 2012 @ 09:17:27 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_108453011
good busy trouwens, iedereen *O*
ik wil onderhand wel weer onder de 90 gaan. Patienz, I haz none :P
disclaimer
pi_108453019
Nu wil ik ook weer sushi maken, want goed. Dit weekend maar eens doen ofzo.
pi_108453123
Wat is iedereen plots aan de sushi zeg :D Wel echt heerlijk voedsel hoor :9

Welkom deerntie, klinkt als een prima plan en gaat vast lukken! ^O^
pi_108453249
Ondertussen komt het fenomeen 'volkoren boterham' me al weer redelijk de strot uit... :').
pi_108453295
quote:
15s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ondertussen komt het fenomeen 'volkoren boterham' me al weer redelijk de strot uit... :').
Dan neem je iets wat je niet de strot uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')