Ik eet ook wel eens paard hoor...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Sjeen het volgende:
Niets moet hè... Nou ja, niets... Ik moet misschien maar eens naar bed, ik las namelijk paard gegeten
Ik zit weer aan een kuur, heb een ontstoken nagelriem waar de huisarts niet vrolijk van werd.
Ik alleen als rookvlees volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens paard hoor...Maar dat bedoelde ik niet inderdaad. Ik bedoelde een intensief half uur priveles met flinke spierpijn als gevolg.
Oja tuurlijk goed idee, soda ga ik gelijk doen, thanks!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helpt het niet om met de teen of vinger in een soda badje te zitten?
Jup... En ik heb er al een stuk of 10 sodabadjes opzitten. Toen ik vanmorgen huisarts belde om te vragen hoe lang zoiets mag duren, moest ik meteen komen opdraven en daarna door naar apotheek. Je schijnt er 'fijt' in te kunnen krijgen en dat wil je niet, aldus mijn huisarts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
sjeen die onstoken nagelriem, is dat ook echt dat het helemaal rood, opgezwollen met pus enzo?
Heb ik ook nl..
Haha ik ook! Ik pakte maat 44 in de hoop dat die goed zat. Dus trek hem aan, kijk naar mijn buik en heb toch echt ruimte over. dus voorzichtig 42 aanwurmen, en die zit gewoon goed! Ik stond helemaal happy te hupsen in de paskamer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maat 42 was zo'n feestmoment
Ik weet nog dat ik in de paskamer stond. En 44 was te groot geworden. Dus logischerwijs zou een 42 moeten passen... Maar dattie ook echt dichtging... en goed stond
Ik kon echt wel janken
Dan heb je meteen minder zin in je 5e pilskequote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek voor de grap eens op hoeveel calorieën er in alchol zitten
Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoek voor de grap eens op hoeveel calorieën er in alchol zitten
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.
Gelukkig weeg ik sowieso nog een week niet. Dus heffen de goede momentjes de slechte vast wel een beetje op en heb ik het nog leuk gehad ook. Winwin.
"5 bier en 1 water!"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:07 schreef Sjeen het volgende:
Zonder alcohol is mijn leven inderdaad een stuk minder leuk... ik drink daarnaast alleen koffie, thee, water en verse jus, niet echt ideaal op stap.
ja, mij niet gezien...quote:
Ik denk dat dit voor vrij veel mensen geldt, al zal vast niet iedereen dat toe willen geven of zelfs maar beseffen.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit trouwens even op een ongezond streng regime.
Ik heb gemerkt dat ik niet om kan gaan met gematigdheid, dan glipt er steeds van alles bij en zit ik rustig weer op 2200/2500 calorieën per dag, terwijl ik dan voor mijn gevoel nog "op mijn eten heb gelet".
Ik weet van mezelf dat ik een bepaalde modus moet bereiken waarin heel duidelijk afgebakend is wat ik wel en wat ik niet eet. En dat een korte periode (1 a 2 weken) zo streng me helpt om lichamelijk die knop om te gooien. Dan gaat die constante vraag om snaaijerij van mijn lichaam uit.
Niet de beste methode, maar goed, als het werkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |