Kun je daar meteen op laten zetten of je gefilmd wil wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar:
[..]
Dus toch ook maar een penning dragen...
Lastig te zeggen. Mogelijk heeft hij een infauste prognose waarbij ze tóch zijn doorgegaan met behandelen. Soms wordt dat besloten, met name bij jonge mensen, eigenlijk tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wonderen zijn mijn afdeling, niet de jouwe. Wat is de meest waarschijnlijke afloop, wonderen uitgezonderd? Infauste prognose?
In dit verder treurige topic schoot ik toch spontaan in de lachquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je daar meteen op laten zetten of je gefilmd wil worden
En dat je liever niet naar de VU gaat als je onder een auto komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het voor Mabel/de koninklijke familie een optie is om hem mee naar 'huis' te nemen. Een eigen kamer in een paleis. Geld voor verzorging en apparatuur hebben ze. Hij is dan wel 'weg' maar toch ook weer niet. Misschien dat het voor de meisjes ook makkelijker is om hem in een vertrouwde omgeving te bezoeken. En het biedt de grootste kans op privacy.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Poeke het volgende:
Was deze roddel al voorbij gekomen?
,,Prins Friso zal beslist naar een revalidatiekliniek in Nederland gaan."
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_prins_in_NL__.html
"Geen FOK!reeks a.u.b."quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef senesta het volgende:
Zit ik ook over te denken. Lijkt mij op de lange duur nog de beste optie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het voor Mabel/de koninklijke familie een optie is om hem mee naar 'huis' te nemen. Een eigen kamer in een paleis. Geld voor verzorging en apparatuur hebben ze. Hij is dan wel 'weg' maar toch ook weer niet. Misschien dat het voor de meisjes ook makkelijker is om hem in een vertrouwde omgeving te bezoeken. En het biedt de grootste kans op privacy.
Die glazen bol heeft niemand. Het ene optie is niet heel veel beter dan de andere. Om dan te moeten beslissen tot het stoppen van behandelen lijkt mij ongelofelijk zwaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef starla het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Mogelijk heeft hij een infauste prognose waarbij ze tóch zijn doorgegaan met behandelen. Soms wordt dat besloten, met name bij jonge mensen, eigenlijk tegen beter weten in.
Heeft hij volgens de criteria geen infauste prognose dan is deze onzeker, maar als iemand na een week niet wakker is dan voorspelt dat weinig goeds. Ik denk dat hij óf in coma blijft óf in een permanente vegetatieve toestand terecht komt. Maar helaas heb ik geen glazen bol.
dat hopeloze optimisme is sommige artsen eigen hoor. ik herken het welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef starla het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Mogelijk heeft hij een infauste prognose waarbij ze tóch zijn doorgegaan met behandelen. Soms wordt dat besloten, met name bij jonge mensen, eigenlijk tegen beter weten in.
Heeft hij volgens de criteria geen infauste prognose dan is deze onzeker, maar als iemand na een week niet wakker is dan voorspelt dat weinig goeds. Ik denk dat hij óf in coma blijft óf in een permanente vegetatieve toestand terecht komt. Maar helaas heb ik geen glazen bol.
Sowieso vind ik de onderliggende toon weer vrij optimistisch; ze praten al over revalidatie. Laat hem eerst maar wakker worden...
Of de familie heeft daarvoor gekozen en had de arts wat anders geadviseerd. Dat weet je niet en als het goed is kom je dat nooit te weten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef simmu het volgende:
[..]
dat hopeloze optimisme is sommige artsen eigen hoor. ik herken het wel
Vooral voor Mabel lijkt me dat een drama. Je bent getrouwd, hebt een man die levend is, maar tegelijkertijd ook niks kan wat een man behoort te doen. Ik snap dat je op een gegeven moment verder moet, maar hoe neem je een nieuwe partner terwijl je eigenlijke partner er nog gewoon is? Hoe is dat wel niet voor je dochters?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef vencodark het volgende:
Pff wat een ellende zeg. Je bent je man/vader/broer/zoon kwijt maar toch ook weer niet.
Bea is geband en leest niet meer meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Guppyfriend het volgende:
En voor Bea... Een kind verliezen is verschrikkelijk. Maar een kind verliezen, maar toch niet, is echt heel erg...
Crapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bea is geband en leest niet meer mee
Heel erg, dat is ook wat ik bedoel ja. En hoe leg je dit je kinderen uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Mula het volgende:
[..]
Vooral voor Mabel lijkt me dat een drama. Je bent getrouwd, hebt een man die levend is, maar tegelijkertijd ook niks kan wat een man behoort te doen. Ik snap dat je op een gegeven moment verder moet, maar hoe neem je een nieuwe partner terwijl je eigenlijke partner er nog gewoon is? Hoe is dat wel niet voor je dochters?
Het zit haar ook niet mee hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bea is geband en leest niet meer mee
Papa wordt nooit meer normaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Marrije het volgende:
Zat ik ook aan te denken, voor kinderen is dit toch ook niet te bevatten.
Of nooit meer wakkerquote:
Wakker worden met een totaal veranderd karakter/gedrag lijkt me nog veel ergerquote:
Het is hoe dan ook klote, en moeilijk uit te leggen aan kinderen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wakker worden met een totaal veranderd karakter/gedrag lijkt me nog veel erger
Dat zal denk ik niet gebeuren. Friso zal eerst moeten overlijden voordat ze een nieuw man zal ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Mula het volgende:
[..]
Vooral voor Mabel lijkt me dat een drama. Je bent getrouwd, hebt een man die levend is, maar tegelijkertijd ook niks kan wat een man behoort te doen. Ik snap dat je op een gegeven moment verder moet, maar hoe neem je een nieuwe partner terwijl je eigenlijke partner er nog gewoon is? Hoe is dat wel niet voor je dochters?
Waarom zou dat moeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat zal denk ik niet gebeuren. Friso zal eerst moeten overlijden voordat ze een nieuw man zal ontmoeten.
Zeker als ze nog zo jong zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook klote, en moeilijk uit te leggen aan kinderen...
Oh ja, shitquote:
Ze is nog niet dood hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, de laatste 10 jaar van haar leven zijn enorm triest te noemen.
Long time no see.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ze is nog niet dood hoor!
De media weet zich nu al niet te gedragen. Hoe zou het zijn als een getrouwde vrouw die bij de koninklijke familie hoort vreemd zou gaan met een andere man?quote:
Ieder ander mens wel hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef Arcee het volgende:
50 minuten hartstilstand... ben je dan niet gewoon dood?
Nee, als je gezicht flink afkoelt in water/sneeuw kun je veel langer zonder zuurstof. Je lichaam schiet in een reflex en schakelt onmiddelijk alles wat niet direct nodig is uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef Arcee het volgende:
50 minuten hartstilstand... ben je dan niet gewoon dood?
Kanonne. In 42 seconden een wee-bee-tje. Je bent ook niks veranderd Arceequote:
Maar dit kan haar jaren van het restant van haar leven kosten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mabel heeft, na Klaas Bruinsma, wel meer shit over zich heen gehad. Magoed, da's koffiedik kijken, en ik weet wel zeker dat ze er nu echt totaal niet mee bezig is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De media weet zich nu al niet te gedragen. Hoe zou het zijn als een getrouwde vrouw die bij de koninklijke familie hoort vreemd zou gaan met een andere man?
Of een scheiding aanvragen terwijl haar partner buiten bewustzijn is? Dan zou ze helemaal neergezet worden als een viezerik die haar man laat vallen.
Zie de band ook tussen Beatrix en Mabel, die is volgens mij erg sterk. Alleen daarom al zal Mabel zoiets den ik niet doen.
Puur toeval, ik zag je naam en dacht: die heb ik lang niet gezien en klikte op je naam en zag je dat een-na-laatste post van 2009 was, hence het wb'tje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kanonne. In 42 seconden een wee-bee-tje. Je bent ook niks veranderd Arcee
Yes, I'm baaahaaack. (sort of)
Arcee, jij bent zo gek op rijtjes, wanneer was de 99.999.999e post op Fok!?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Puur toeval, ik zag je naam en dacht: die heb ik lang niet gezien en klikte op je naam en zag je dat een-na-laatste post van 2009 was, hence het wb'tje.
En dat allemaal in 42 seconden.
Jezus, dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo snel al ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef yvonne het volgende:
Tegen de tijd dat wij gaan heeft men gráág dat je doodgaat op een bepaalde leeftijd
Yvonne haalt zeker de 100. Dus ze heeft nog zo'n 70 jaar te gaan.quote:
Hey, jij bent er ook nogquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft jaren op de intensive care gewerkt. Er bestaan mensen die na een half jaar/jaar wakker worden. Moeten dan wel alles opnieuw leren. Wie hun ouders/kinderen zijn, hoe ze moeten lopen etc. etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Axia het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar het gaat hier zo snel:
wat voor zin heeft het voor Friso om te revalideren als de artsen niet weten wanneer hij bij bewustzijn komt?
Dat lijkt me zo bizar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik las dit een paar topics terug, maar toch.
[..]
Mijn moeder heeft jaren op de intensive care gewerkt. Er bestaan mensen die na een half jaar/jaar wakker worden. Moeten dan wel alles opnieuw leren. Wie hun ouders/kinderen zijn, hoe ze moeten lopen etc. etc.
Och gut, zit hier bijna te janken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk nieuws voor de koninklijke familie... Arme Beatrix, wat een vreselijke dingen maakt ze toch mee de laatste jaren. En Mabel met de meisjes... sjonge jonge.
Wat hebben ze jou misdaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Och gut, zit hier bijna te janken.
Word schijtziek van die criminele kutfamilie.
Jezus, dat hele vegatatieve status gedoe is eng zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Poeke het volgende:
Ook wel interessant: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coma_(geneeskunde)
Het resultaat van coma is afhankelijk van de oorzaak en de plek (in de hersenen), de hevigheid en de neurologische schade. Het resultaat kan dan ook variëren van volledig herstel tot de dood. Patiënten kunnen uit coma ontwaken met een combinatie van lichamelijke, intellectuele en psychische problemen. Herstel ontwikkelt zich vaak geleidelijk, waarbij patiënten steeds meer reageren op hun omgeving. Sommige patiënten komen niet verder dan primair reageren, bij anderen zal zich uiteindelijk een volledig bewustzijn herstellen. Dit herstel wordt aangegeven in de Glasgow-comaschaal, welke loopt van 3 tot 15, waarbij 15 staat voor volledig normaal bewustzijn en 3 voor het totaal ontbreken daarvan (diep coma).
Coma duurt zelden langer dan vier tot zes weken. Daarna komt een patiënt te overlijden of gaat hij over in een vegetatieve toestand. Dit vervolgtraject kan jaren duren. Vaak wordt door leken beweerd dat mensen jaren in coma kunnen liggen of er na jaren uitkomen; dit is dus een incorrecte opvatting
Het gaat eens over iets anders dan foto's van babes en meneer komt meteen huilie doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het een ander verhaal is als je 50min(!!!) weg bent geweest en daardoor al ontzettend veel hersenschade hebt opgelopen. Ook al zou hij bijkomen, dan nog is het een soort van plant.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik las dit een paar topics terug, maar toch.
[..]
Mijn moeder heeft jaren op de intensive care gewerkt. Er bestaan mensen die na een half jaar/jaar wakker worden. Moeten dan wel alles opnieuw leren. Wie hun ouders/kinderen zijn, hoe ze moeten lopen etc. etc.
Dat ze op grote voet leven van onze belastingcenten, terwijl ze nog nooit een dag van hun leven hebben gewerkt.quote:
Inderdaad. Moest ik koningin zijn, ik zou aftreden en de fakkel doorgeven. Zou nu ècht geen zin meer hebben om nog koningin te spelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Natalie het volgende:
Arme Beatrix, wat een vreselijke dingen maakt ze toch mee de laatste jaren.
Je moet op een podium je grollen verkopen ipv hier te verkondigen, op deze manier kom je nooit van je uitkering afquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat ze op grote voet leven van onze belastingcenten, terwijl ze nog nooit een dag van hun leven hebben gewerkt.
Triest ben je vooral omdat je de feiten niet kent. Zowel Friso als Mabel werken gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat ze op grote voet leven van onze belastingcenten, terwijl ze nog nooit een dag van hun leven hebben gewerkt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gezegd: Als je ergens niets of weinig over weet, is het beter om netjes je mond te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tijdens die 50 minuten deed zijn hart het niet uit zichzelf, maar werd een bepaalde mate van circulatie en zuurstoftoevoer op gang gehouden door reanimatie (= hartmassage + beademing). Dat staat vast niet in verhouding tot wat je zelf voor elkaar krijgt aan circulatie en zuurstoftoevoer, maar het is allicht iets. Die 20-25 minuten onder de sneeuw zijn nog veel bepalender geweest denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het een ander verhaal is als je 50min(!!!) weg bent geweest en daardoor al ontzettend veel hersenschade hebt opgelopen. Ook al zou hij bijkomen, dan nog is het een soort van plant.
En die baantjes hebben ze ook zonder kruiwagen verkregen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Triest ben je vooral omdat je de feiten niet kent. Zowel Friso als Mabel werken gewoon.
Ach joh rot op naar B&Hquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
En die baantjes hebben ze ook zonder kruiwagen verkregen.
Lul toch niet zo dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze dat dit jaar nog zou halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Yvonne haalt zeker de 100. Dus ze heeft nog zo'n 70 jaar te gaan.
(Als dit me geen positieve note oplevert weet ik het ook niet meer.)
Dus als ik een afwijkende mening heb moet ik maar mijn mond houden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het eerder gezegd: Als je ergens niets of weinig over weet, is het beter om netjes je mond te houdenHet ontbreekt veel Nederlanders aan die bescheidenheid tegenwoordig.
Echt, wat een onzinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niets mis met een afwijkende mening. Wel met onjuiste feiten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dus als ik een afwijkende mening heb moet ik maar mijn mond houden?
ja . en anders ga je maar in belgenland wonenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als je een ongefundeerde en onwetende mening hebt moet je inderdaad maar je mond houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
heerlijk man. ook als je gaat beginnen over die junta pa die er dikke maatjes mee isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:51 schreef YazooW het volgende:
Beetje kritiek op het koningshuis en iedereen is boos
Het zijn ook allemaal dezelfde types Henken die zulke opmerkingen maken. Valt niet mee te redeneren of te nuanceren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heerlijk man. ook als je gaat beginnen over die junta pa die er dikke maatjes mee is
Alsof die iets te maken heeft met friso's ongelukquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
heerlijk man. ook als je gaat beginnen over die junta pa die er dikke maatjes mee is
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:51 schreef YazooW het volgende:
Beetje kritiek op het koningshuis en iedereen is boos
Dat je niks met het koningshuis hebt, wil nier zeggen dat je niet een beetje medeleven mag tonen met een moeder die haar kind verliest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
je kan niet ontkennen dat die man heeft deelgenomen aan een heel fout regime en dat hij op familiefeestjes komt terwijl slachtoffers nog te lijden hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal dezelfde types Henken die zulke opmerkingen maken. Valt niet mee te redeneren of te nuanceren.
True. Maar alles is mogelijk. Je kan denk ik niet zo zwart-wit zien wat de lijn is tussen plant en mogelijkheden tot dingen opnieuw aanleren. In hoeveelheid hersenactiviteit/beschadiging dus. Zolang er nog iets van activiteit is (itt hersendood) is er dus hoop.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het een ander verhaal is als je 50min(!!!) weg bent geweest en daardoor al ontzettend veel hersenschade hebt opgelopen. Ook al zou hij bijkomen, dan nog is het een soort van plant.
Wat ik wel weet is dat de koninklijke familie al eeuwenlang met allerlei criminele zaken wegkomt waar een ander gewoon voor de bak in zou draaien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je een ongefundeerde en onwetende mening hebt moet je inderdaad maar je mond houdenIk ga het ook niet hebben over dingen waar ik weinig over weet.
Kiezen of delen. Máxima was de perfecte kandidate voor Willem-Alexander en helaas zat daar wat baggage aan vast. Je kunt moeilijk van haar vragen dat zij haar familie nooit meer ziet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je kan niet ontkennen dat die man heeft deelgenomen aan een heel fout regime en dat hij op familiefeestjes komt terwijl slachtoffers nog te lijden hebben
Klopt, die tijd onder de sneeuw waarbij zn hart waarschijnlijk ook al niet meer klopte zullen toch het meest funeste zijn geweest. Maar hebben ze dan handmatig 50min hartmassage gedaan? Dat is toch bijna niet vol te houden? 5min zoiets met een paar man volhouden is al een crime (kreeg ik op mn bhv cursus te horen)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tijdens die 50 minuten deed zijn hart het niet uit zichzelf, maar werd een bepaalde mate van circulatie en zuurstoftoevoer op gang gehouden door reanimatie (= hartmassage + beademing). Dat staat vast niet in verhouding tot wat je zelf voor elkaar krijgt aan circulatie en zuurstoftoevoer, maar het is allicht iets. Die 20-25 minuten onder de sneeuw zijn nog veel bepalender geweest denk ik.
Kom maar op met die lijst van criminele handelingen, maar wel in een apart topic graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat de koninklijke familie al eeuwenlang met allerlei criminele zaken wegkomt waar een ander gewoon voor de bak in zou draaien.
De RVD en de regeringen houden altijd de hand boven hun hoofd.
Geldverslindend middeleeuws instituut is het. Opdoeken die handel.
Al was het waar, dan nog verdient Beatrix het niet om haar zoon zo te verliezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat de koninklijke familie al eeuwenlang met allerlei criminele zaken wegkomt waar een ander gewoon voor de bak in zou draaien.
je kan het haar wel vragen hoor . en als ze nee zegt betekent dat, dat ze zijn daden goedkeurtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Kiezen of delen. Máxima was de perfecte kandidate voor Willem-Alexander en helaas zat daar wat baggage aan vast. Je kunt moeilijk van haar vragen dat zij haar familie nooit meer ziet.
En of hij vaak op familiefeestjes komt waag ik te betwijfelen.
Was het leven maar zo zwart-wit hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je kan het haar wel vragen hoor . en als ze nee zegt betekent dat, dat ze zijn daden goedkeurt
Inderdaad, maar de tegenstanders grijpen nu eenmaal elke mogelijkheid aan en gaan, zoals hier blijkt, bijna over lijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:57 schreef Samson het volgende:
Beetje onzinnig om het hier nu over familietoestanden te hebben terwijl er gewoon een menselijk drama zich afspeelt...
Open een topic om je gal te spuien in KLB.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Denk ook dat het niet zo lang meer gaat duren, inderdaad. Zou me niets verbazen als dit de druppel was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Inderdaad. Moest ik koningin zijn, ik zou aftreden en de fakkel doorgeven. Zou nu ècht geen zin meer hebben om nog koningin te spelen.
Goh je kan zeggen ''ja het is haar vader en die laat je niet in de steek''quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het leven maar zo zwart-wit hè?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |