Wakker worden met een totaal veranderd karakter/gedrag lijkt me nog veel ergerquote:
Het is hoe dan ook klote, en moeilijk uit te leggen aan kinderen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wakker worden met een totaal veranderd karakter/gedrag lijkt me nog veel erger
Dat zal denk ik niet gebeuren. Friso zal eerst moeten overlijden voordat ze een nieuw man zal ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Mula het volgende:
[..]
Vooral voor Mabel lijkt me dat een drama. Je bent getrouwd, hebt een man die levend is, maar tegelijkertijd ook niks kan wat een man behoort te doen. Ik snap dat je op een gegeven moment verder moet, maar hoe neem je een nieuwe partner terwijl je eigenlijke partner er nog gewoon is? Hoe is dat wel niet voor je dochters?
Waarom zou dat moeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat zal denk ik niet gebeuren. Friso zal eerst moeten overlijden voordat ze een nieuw man zal ontmoeten.
Zeker als ze nog zo jong zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook klote, en moeilijk uit te leggen aan kinderen...
Oh ja, shitquote:
Ze is nog niet dood hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, de laatste 10 jaar van haar leven zijn enorm triest te noemen.
Long time no see.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ze is nog niet dood hoor!
De media weet zich nu al niet te gedragen. Hoe zou het zijn als een getrouwde vrouw die bij de koninklijke familie hoort vreemd zou gaan met een andere man?quote:
Ieder ander mens wel hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef Arcee het volgende:
50 minuten hartstilstand... ben je dan niet gewoon dood?
Nee, als je gezicht flink afkoelt in water/sneeuw kun je veel langer zonder zuurstof. Je lichaam schiet in een reflex en schakelt onmiddelijk alles wat niet direct nodig is uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:21 schreef Arcee het volgende:
50 minuten hartstilstand... ben je dan niet gewoon dood?
Kanonne. In 42 seconden een wee-bee-tje. Je bent ook niks veranderd Arceequote:
Maar dit kan haar jaren van het restant van haar leven kosten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mabel heeft, na Klaas Bruinsma, wel meer shit over zich heen gehad. Magoed, da's koffiedik kijken, en ik weet wel zeker dat ze er nu echt totaal niet mee bezig is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De media weet zich nu al niet te gedragen. Hoe zou het zijn als een getrouwde vrouw die bij de koninklijke familie hoort vreemd zou gaan met een andere man?
Of een scheiding aanvragen terwijl haar partner buiten bewustzijn is? Dan zou ze helemaal neergezet worden als een viezerik die haar man laat vallen.
Zie de band ook tussen Beatrix en Mabel, die is volgens mij erg sterk. Alleen daarom al zal Mabel zoiets den ik niet doen.
Puur toeval, ik zag je naam en dacht: die heb ik lang niet gezien en klikte op je naam en zag je dat een-na-laatste post van 2009 was, hence het wb'tje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kanonne. In 42 seconden een wee-bee-tje. Je bent ook niks veranderd Arcee
Yes, I'm baaahaaack. (sort of)
Arcee, jij bent zo gek op rijtjes, wanneer was de 99.999.999e post op Fok!?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Puur toeval, ik zag je naam en dacht: die heb ik lang niet gezien en klikte op je naam en zag je dat een-na-laatste post van 2009 was, hence het wb'tje.
En dat allemaal in 42 seconden.
Jezus, dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo snel al ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef yvonne het volgende:
Tegen de tijd dat wij gaan heeft men gráág dat je doodgaat op een bepaalde leeftijd
Yvonne haalt zeker de 100. Dus ze heeft nog zo'n 70 jaar te gaan.quote:
Hey, jij bent er ook nogquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |