gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:10 schreef Mieska het volgende:
Fantastisch!! heb vanochtend me rijbewijs gehaald!!
Die gedachten met iemand delen is de beste manier om er vanaf te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:15 schreef Feeeeble het volgende:
Moe en ik ben te veel aan het denken...
Twijfel is nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Plums het volgende:
Behoorlijk aan het twijfelen. Wel doen of niet doen? Hij is wel echt heel leuk (lees: lekker)
Lekker = doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Plums het volgende:
Behoorlijk aan het twijfelen. Wel doen of niet doen? Hij is wel echt heel leuk (lees: lekker)
Maar dat vind ik nou juist het moeilijke...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Die gedachten met iemand delen is de beste manier om er vanaf te komen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef patrickpsv het volgende:
Nadenken over wat sommige mensen tegen me hebben gezegd en waarom ik die dingen zelf niet kan zien. Daarnaast het gevoel dat ik van sommige negatieve dingen maar geen positieve kan maken, waardoor ik het mezelf moeilijk maak.
Ohja en behoorlijk eenzaam maar weer eens, maar dat is niet zo'n verrassing.
Doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Plums het volgende:
Bij twijfel altijd doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:37 schreef Plums het volgende:
Liefquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:19 schreef Knieschijfkapot het volgende:
10 pennen gekocht van een klein ventje die ze verkocht voor zijn voetbalclub. Je had hem moeten zien glunderen. Was die paar euro wel waard.
Gewoon gaan, wordt uiteindelijk toch wel leuk en zo niet: dan ga je gewoon weer naar huisquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef cafpow het volgende:
mwa, ik weet het niet.Ben geirriteerd wakker geworden en daardoor absoluut geen zin meer in vanavond..terwijl ik vannacht wel zin had..soms word ik zo gestoord van mezelf
Je posts in deze reeks zijn ook vaak vrij negatief.. gaat het wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef cafpow het volgende:
mwa, ik weet het niet.Ben geirriteerd wakker geworden en daardoor absoluut geen zin meer in vanavond..terwijl ik vannacht wel zin had..soms word ik zo gestoord van mezelf
* Yuki schuift een kopje thee naar Royco1quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:09 schreef Royco1 het volgende:
Strontverkouden en nergens zin in.
Wil mijn bed in met een kop thee en een goed boek.
Helaas zijn er monteurs bezig met de verwarming
Nee daar zijn ze ook bezig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki schuift een kopje thee naar Royco1
Op de bank is geen optie?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee daar zijn ze ook bezig.
Zit nu gezellig op een barkruk mezelf beroerd te voelen.
Gelukkig wel met een kop thee en een goed boek.
Dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:09 schreef Yuki het volgende:
[..]hoop dat ze snel klaar zijn. Beterschap!
dat weet ik ook wel, en ik ga op zijn minst ff de kroeg mee in een drankje doen en als ik geen zin heb om mee disco in te gaan ga ik lekker niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wordt uiteindelijk toch wel leuk en zo niet: dan ga je gewoon weer naar huis
OT: lusteloos
Ik voel je...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
After-holiday dipzie daardoor tegen school op. En ik baal nog steeds dat ik dat meisje leuk vind.. waarom val ik altijd op de onmogelijke meisjes?
Precies dit. Kreeg gister de tip om naar het strand te gaan. Uitwaaien en positieve energie opdoen.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:45 schreef scrub_nurse het volgende:
zin om ergens heen te gaan, maar ja alleen?ik krijg daar toch zo de sch**t van
Ben je nog wezen stappen gister?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:33 schreef cafpow het volgende:
moe, geen zin, half lusteloos..en somber. En moet straks toch maar naar de dierentuin maar ik wil niet!!!!!!!!!!
ja wel..ben wel ff meegeweest, en om half 2 maar weer richting huis gekomenquote:
of je redeneert eens een keer de andere kant op:quote:Op zondag 26 februari 2012 10:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja wel..ben wel ff meegeweest, en om half 2 maar weer richting huis gekomen![]()
Vandaar ook mijn somberheid vandaag..want bij is alcohol+vermoeidheid+licht verkouden =somber
De nadaquote:Op zondag 26 februari 2012 04:02 schreef twi het volgende:
Ik ben aangeschoten en opgelucht. En ik moet die fucked-up girl van hierboven ook nog even bedanken voor de tip van Of Monsters And Men in een ander topic, want de plaat My Head Is An Animal is echt top!
Hahahah...kan ookquote:Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
of je redeneert eens een keer de andere kant op:
Vrienden+stappen+lekker wat gedronken=leuke avond geweest!
En ik om die meid...quote:Op zondag 26 februari 2012 03:47 schreef Mishu het volgende:
For pain of the heart there is no prescription...
Nog steeds soms aan het rouwen om de jongen die ik niet kon krijgen
You've got issues....quote:Op zondag 26 februari 2012 03:47 schreef Mishu het volgende:
For pain of the heart there is no prescription...
Nog steeds soms aan het rouwen om de jongen die ik niet kon krijgen
Ik zou zeggen, organiseer een vergadering met je ouders.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:21 schreef Sooph het volgende:
godverdomme tyfus, ouders, geeft alsjeblieft jullie kuthuwelijk op, doe mij een plezier en ga voor de 2e keer uit elkaar![]()
![]()
Hier had ik afgelopen zomer veel last van, zat steeds in mijn achtertuin te genieten van de zon, terwijl ik steeds zin had om naar het strand te gaan. Ik had niemand om mee te nemen en durfde ook niet alleen te gaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies dit. Kreeg gister de tip om naar het strand te gaan. Uitwaaien en positieve energie opdoen.
Goed idee, maar het strand is best een stuk reizen met trein en bus/tram en in m'n eentje ga ik me daar niet beter voelen. Dan wordt de eenzaamheid alleen maar versterkt.
Goed van jequote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef cafpow het volgende:
moe en toch trots. Mijn sociale leven begint weer wat vorm te krijgen..en ondanks dat het eng is zet ik gewoon dooren gisteravond was de 2e stap in de juiste richting
Tof, hartstikke goed!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef cafpow het volgende:
moe en toch trots. Mijn sociale leven begint weer wat vorm te krijgen..en ondanks dat het eng is zet ik gewoon dooren gisteravond was de 2e stap in de juiste richting
Wat goed van je!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef cafpow het volgende:
Gefeliciteeeerdquote:
Dankjequote:
Dankjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd
Ennn ik ga naar bed, hopen op een betere dag morgenKutdip
Ja, meteen, een compleet anders mens, een stuk wijzer ookquote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Voel je je ouder allll?![]()
![]()
OT: Hmm, wel oké. Altijd die gemengde gevoelens..
Dankje!quote:
Haha, thanksquote:
Dit is niet negatief bedoelt hoor. Maar word het niet tijd dat je iets aan je negatieve gevoelens gaat doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 07:22 schreef Yuki het volgende:
Wat een grafnacht... Ben doodmoe, maar moet wel werken en naar de bedrijfsarts vandaag.
Bedankt dr. Phil, dan kunnen we nu weer ontopic.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
dan zal ik jou nu ook eens een spiegel voorhouden.. ga eens wat doen met die opgekropte woede van je!
Gelukkig ben ik daar nog niet keihard mee bezig, bedankt voor je adviesquote:Op maandag 27 februari 2012 08:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit is niet negatief bedoelt hoor. Maar word het niet tijd dat je iets aan je negatieve gevoelens gaat doen?
Volgens mij was het oprecht goed bedoeld, jammer dat je er zo op reageert.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar nog niet keihard mee bezig, bedankt voor je advies
OT: enorm verward en innerlijke strijd... Ik zou willen dat ik m'n gevoel voor een zeker persoon gewoon uit kon zetten
Ik bedoelde het zeker goed.. Ik weet zelf hoe kut het is om in een negatieve spiraal te zitten.. Maar goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was het oprecht goed bedoeld, jammer dat je er zo op reageert.
OT: helemaal prima, genieten van een vrij dagje
Ja, weet niet zo goedquote:
Ja heb ik één keer per maandquote:Op maandag 27 februari 2012 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, weet niet zo goed. Gewoon een bleghhgevoel
. Als je snapt wat ik bedoel
.
Oh, daar heb je best een goed punt weet je datquote:
Doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word gekkk van mijn broertje, hij huilt en krijst de hele tijd. Om de fucking Wii. Ik sloop dat ding nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Yuki het volgende:
Benieuwd naar het effect van m'n nieuwe medicatie. Ik hoop op 10 uur onafgebroken slaapSlaap ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Relax, 's avonds ben je moe, dan kan je gaan piekeren.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef patrickpsv het volgende:
Moe, omdat ik te weinig gedaan heb. Daarnaast kan ik met de dag mijn gedachten minder goed onderscheiden met de werkelijkheid, dat is helaas een slecht teken.
Als het nog veel erger word dan dit ben ik bang dat ik nodig meer hulp moet zoeken, waar ik eigenlijk geen zin in heb. Dat terwijl de dag best goed begon.
aww Bloemiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:35 schreef Bloempje. het volgende:
Les over dood enzuks op school. Daar word je niet heel vrolijk van
Komt goed hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:35 schreef Beach het volgende:
[..]
aww Bloemie
ot: wel oke, weten dat je er niet meer alleen voor staat
Is een interessant onderwerp, dat kregen wij niet 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:35 schreef Bloempje. het volgende:
Les over dood enzuks op school. Daar word je niet heel vrolijk van
Ook verpleegkunde gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is een interessant onderwerp, dat kregen wij niet 20 jaar geleden.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef Miniem het volgende:
Gefrustreerd, boos, teleurgesteld, alleen, onbelangrijk, verdrietig en moe.
Nee dat dan weer niet, maar ik dacht aan biologie ofzo.quote:
Rum-cola is een bazenmix. Binnenkort weer eens drinkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
Gisteren drie rum-cola's gedronken en je kon me al oprapen. Dat is me echt nog nooit overkomen. Mijn vriend zegt dat het waarschijnlijk komt omdat ik gisteren vrij intensief heb gesport.Is goedkoop zat worden.
Gelukkig geen kater, dus voel me vandaag top. Geslapen als een blok!
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, maar ik dacht aan biologie ofzo.
Doe mij ook maar zo'n leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel me supermegafantastisch. Mijn leven is geweldig en ik zal me nooit druk maken om kleine dingetjes.
Dat is echt balen. Kun je tussendoor niet even een banaan pakken of zo? Om de ergste honger te stillen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hongerig!
Maar mijn vriend wil pas om 21.00 uur eten ná zijn favoriete tv-programma 'Goede Tijden, Slechte Tijden' The Big Bang Theory.
Heb net een kroket gegeten, maar dat was niet genoeg, maar als ik nu nog meer ga eten, eet ik mijn gewone eten straks niet op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef Fera het volgende:
Dat is echt balen. Kun je tussendoor niet even een banaan pakken of zo? Om de ergste honger te stillen.
Kan je hem niet wakker maken dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben ook moe, en hongerig, want ik moet nog steeds eten, maar mijn vriend is een uur geleden op de bank in slaap gevallen (dus hij heeft The Big Bang Theory helemaal niet gekeken).
Geen idee hoe laat hij wakker gaat worden en hoe laat we dus gaan eten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nee, want hij is lief.quote:
Je zou er iets onder kunnen doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Retronix het volgende:
Heb zo'n katoenen longsleeve gekocht in de UVK met zo'n kraag.. Maar damn wat jeukt dat synthetische ding om m'n nek zeg... Zit erover te denken om die kraag eraf te laten fixen bij de kleermaker...
True..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je zou er iets onder kunnen doen.
Ik verlang naar een warme douche .... heb al 2 weken geen warm water meer uit de douchekop, dus ben gedwongen koude douches te nemen (en natuurlijk moet dit gebeuren in de winter) ...
Staat hier in de woonkamer aan, maar zit te Fokken in de slaapkamer haha..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Daan2x256 het volgende:
Jezus... Wat is de oefenwedstrijd weer slaapverwekkend...Waarom heb ik me laten overhalen om mee te kijken... Pffff
Samequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:01 schreef Trashcanman het volgende:
Ik erger me aan het hoge gehalte aan schijtvolk in mijn directe omgeving
Tevens verkouden.
Dit alleen zat er 1 nacht tussen met 12 uur slaap..quote:Op donderdag 1 maart 2012 07:11 schreef Unsub het volgende:
Zo, al 3 nachten amper geslapen; gaat lekker
Voor de rest wel goed!
...dacht dat ik de enige was die dat hebben kon. Vooral bij relatie stress. Vast niet heel gezond ..quote:
hee, whats up?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |