Maar daar hebben ze nu besloten dat er 40 dagen niet meer gezopen mag worden.quote:
Daar hebben we hier in het Noorden ook geen last vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze nu besloten dat er 40 dagen niet meer gezopen mag worden.
En jij denkt dat de gemiddelde katholieke Brabander zich daaraan houdtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze nu besloten dat er 40 dagen niet meer gezopen mag worden.
Articuleer dan ook duidelijk..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Ole het volgende:
Jullie begrijpen mijn post niet. Ik steek mijn tong uit naar het zuidenDie mogen weer aan het werk maandag
Ja maar ik ben de bedrijfseconomie docent. Vind dat Communicatie maar een hoop vaag geleuter eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Articuleer dan ook duidelijk..
en dat geeft les op een Communicatie opleiding
Dat is het ook volgens mij..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de bedrijfseconomie docent. Vind dat Communicatie maar een hoop vaag geleuter eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef Ole het volgende:
Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 #8 zal me wat worden
Twee keer in mn leven bij de burgerking geweestquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef borisz het volgende:
Al in geen jaren bij de MacD gegeten..
Laatste fastfoodtoko was de burgerking een maandje geleden
Plasterkquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:54 schreef borisz het volgende:
Eend doet de campagne voor Plasterk neem ik aan?
dat wordt wel gezellig vreesik. Gelukkig maandag vrijquote:
woeiiiii ik hen morgen weer msnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe PC. Gekregen van een IT-vriend. Tien keer zo snel met een dubbel geheugen. Ook een nieuw toetsenbord gekregen Paar uur bezig geweest om alles te installeren en te herstellen.
Wat je geeft krijg je soms gratis terug. Kan nu weer lekker adrem zijn en 100 posts per dag halen.
Wat een weelde ik ben de ouwe Tong weer
Ik mis je al te langquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Againzender het volgende:
Zomaar opeens dood. 22 jaar. Vorig jaar moeder geworden, getrouwd met een leuke vent.
Het zelfde geldt vanavond voor AC Milan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:
Kijk net naat sportschau. Een bal een meter over de lijn, en wordt niet geteld. Blatter maar weigeren camera's te gebruiken.
En m'n PC is rete snel ( voor mijn doen ). Weet niet wat me overkomt. Wist niet eens meer hoe dat ook alweer was.
Nogmaals Blatter word eens wakker.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Het zelfde geldt vanavond voor AC Milan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Classic albums : Zaterdag over het debuutalbum van The Doors
Ja het verbaasd me inderdaad niet, dat jij deze geopend had. Dit soort programma's blijven altijd leuk. Ik heb ook een paar van deze docu's op DVD, maar dat zijn naast Night of the Opera, meer Metalclassics dus kleinere kans dat NED 3 ze uitzend. Meer iets voor RTL4 of RTL 5, die wel eens iets Van Iron Maiden hebben uitgezonden..quote:
wat een goed planquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
dank, ik ga naar bed. heb het wel gehad, morgen beter...
We schijnen in een apart fanvak te zitten. We zijn te herkennen aan rood wit blauw oranje kleding, en we wapperen ons suf met onze speciaal aangeschafte vlaggetjesquote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef borisz het volgende:
Nou Sterkte. Ben benieuwd of we jullie zien zitten
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
We schijnen in een apart fanvak te zitten. We zijn te herkennen aan rood wit blauw oranje kleding, en we wapperen ons suf met onze speciaal aangeschafte vlaggetjes![]()
![]()
Moet haast wel opvallen!
Eerst nog genoten van Arsenal - Tottenhamquote:
Toch wel leuk zon Sport1 of niet ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst nog genoten van Arsenal - Tottenham
Eigenlijk welquote:
Ja voor die paar Euros extra , laat je toch 2 pilsjes in de week staan...quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef borisz het volgende:
Als ik op mijzelf woon en centen verdien neem ik een abo op sport1..
Hier ouderwets maar 1 tv in huisen wil wel gebruik van sport1 kunnen maken
. Vooral in het weekend (lees de avonden) is dat lastig.
In Engeland zijn de goedkoopste opties 40pond pm voor sky. En dan heb je nog een minimaal pakket. Daarnaast mag om 15u Engelse tijd de duels niet live worden uitgezonden om te zorgen dat de amateurploegen nog bezoek krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor die paar Euros extra , laat je toch 2 pilsjes in de week staan...
Ja ik weet niet hoeveel het precies is aangezien ik de combi film1-sport1 hebquote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
In Engeland zijn de goedkoopste opties 40pond pm voor sky. En dan heb je nog een minimaal pakket. Daarnaast mag om 15u Engelse tijd de duels niet live worden uitgezonden om te zorgen dat de amateurploegen nog bezoek krijgen.
Dan valt die 15e voor Sport1 toch echt wel mee.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef chufi het volgende:
En vanavond als toegift Atletico Madrid - Barcelona om 2130 p[ Sport1
Oh goed dat je 't zegtquote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef chufi het volgende:
En vanavond als toegift Atletico Madrid - Barcelona om 2130 p[ Sport1
Ik lees het ja. John laat niets toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Ole het volgende:
We worden behandeld als kleine kinderen hier
maar we mogen straks wel smsen voor veul geldquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik lees het ja. John laat niets toe.
Hahaha Ja ik ben ooit 1 x bij de staatsloterijshow geweest ,,, toen waren daar als gasten die kleine en ook die die dikke , ze leven niet meer ... Maar ja zo'n show wordt geregiseerd dus klappen op bevelquote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Ole het volgende:
We worden behandeld als kleine kinderen hier
waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik lees het ja. John laat niets toe.
en valsquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Raffaella laat haar ware aard zien. Aandachtshoer en lelijk wijf no 1
Topic voor introverte, lelijke, kleine, puberende Fok!kers.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef borisz het volgende:
Songfestival is zo slecht dat het gewoon grappig is.
Waarom zaten Ali B en AfroJack in de jury. En Carlo Boschard is plots een muziekkenner ?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Ole het volgende:
Commentaar ven afrojack op raffaela was wel lachen
Lekker met een indiaan naar het ESFquote:
omdat AfroJack over de hele wereld scoort?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zaten Ali B en AfroJack in de jury. En Carlo Boschard is plots een muziekkenner ?
carlo is homo, homo's horen in de juryquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zaten Ali B en AfroJack in de jury. En Carlo Boschard is plots een muziekkenner ?
Minder belachelijk wil niet zeggen dat het niet belachelijk is.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zag er minder belachelijk uit dan dat haar van Stacey.
Daar heb je wel een heel goed punt eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder belachelijk wil niet zeggen dat het niet belachelijk is.
Geert wilders is ook minder racistisch dan Hans Janmaat.
Waarom zaten Cornald Maas, Jacques d'Ancona en Prins Johan Friso er dan niet in ?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
carlo is homo, homo's horen in de jury
rest was ook niksquote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker met een indiaan naar het ESF
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zaten Cornald Maas, Jacques d'Ancona en Prins Johan Friso er dan niet in ?
Dan zijn we het eens.quote:
Maar dat nummer had nog wat, en was zuiver gezonden enzoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.
Ach Lordi won als band die als monsters gekleed was.
Ja toen zonden ze nummers nog in met een postzegel.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dat nummer had nog wat, en was zuiver gezonden enzo
een beetje erg ongepast, vind je niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zaten Cornald Maas, Jacques d'Ancona en Prins Johan Friso er dan niet in ?
4 uur lang terwijl Bos het hier zo ff voor je opsomtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus allemaal BV's NV's VOF-jes enzo?
hahahaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
4 uur lang terwijl Bos het hier zo ff voor je opsomt
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
4 uur lang terwijl Bos het hier zo ff voor je opsomt
Ik heb chronische hoofdpijn. Om de zoveel tijd wordt het migraine.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:33 schreef rubbereend het volgende:
Hoe is het nu tong? Komt het van de snelheid van de computer?
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Dag in bed gelegen met migraine
Heb inmiddels wel tieten idd.quote:
hoofdpijn aan je handquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb inmiddels wel tieten idd.
Maar serieus, migraine is niet fijn chufi.
Als ik niet Fok! is er iets aan de hand
quote:
Ja het gedeelte van je lichaam waar jij eelt hebt.quote:
Waar heb ik geen eelt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het gedeelte van je lichaam waar jij eelt hebt.
Ok ik heb er gelukkig nooit last van, maar FoK!ken doe nog je wel een beetje ...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb inmiddels wel tieten idd.
Maar serieus, migraine is niet fijn chufi.
Als ik niet Fok! is er iets aan de hand
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:42 schreef borisz het volgende:
Die migraine heeft toegeslagen. Tong post geen goedemorgen...
Schuurdoos gaat naar Hart van NL ja.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef Ole het volgende:
Kan ik weer niet quoten
Maar Schuurdoos gaat naar SBS toch? Hart van Nederland?
Ah in Chrome lukt het quoten welquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Schuurdoos gaat naar Hart van NL ja.
Ja dat kan gebeuren helaas... Wel de muziek toen ik er naar begon te luisterenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef borisz het volgende:
Zanger van de Monkee's Davy Jones overleden.66 hartaanval.
.
Ik zei dat twee jaar geleden ook alquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Voortaan altijd Klaas in de basis aub. Maar dat is bekend.
Ik was de eerste die topics opende over van Persie en Messi.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zei dat twee jaar geleden ook al
De horrorquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:39 schreef borisz het volgende:
Hoe goed Persie ook bij Arsenal mag spelen, in Oranje is het toch altijd net niet. Daarom altijd Klaas in de spits, en hij scoort tenminste.
Daan Schuurmans?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef Ole het volgende:
Kan ik weer niet quoten
Maar Schuurdoos gaat naar SBS toch? Hart van Nederland?
sandra schuurhof (ik moest ook googlen ;@ )quote:
Die Schuurdoos iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 06:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sandra schuurhof (ik moest ook googlen ;@ )
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:54 schreef borisz het volgende:
Engelse kranten schrijven allemaal kort samengevat dat een Oranje op halve kracht Engeland heeft verslagen.
Triest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:54 schreef borisz het volgende:
Engelse kranten schrijven allemaal kort samengevat dat een Oranje op halve kracht Engeland heeft verslagen.
Ik las het juist positief. Dat een half Nederland won.quote:
traditioneel was het een CDA stad... maarja tegenwoordig.... maargoed anders was het Dijksma gewordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:14 schreef borisz het volgende:
Nijmegen die een CDA'er als burgemeester krijgt
Rubberquote:
Ja over een paar dagen wordt hij alweer 33.. De oude duikelaarquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja over een paar dagen wordt hij alweer 33.. De oude duikelaar
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben geboren in 1990 vandaar deze post ik hoop dat jullie het waarderen.
quote:
Mooie beelden, dat ze besefte dat het voorbij is, en dat ze besefte wat ze ooit heeft bereikt.quote:
een wonderlijk seizoen waarin ze ineens de beste van de wereld werdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie beelden, dat ze besefte dat het voorbij is, en dat ze besefte wat ze ooit heeft bereikt.
Nooit een echte topper geweest maar wel wereldkampioen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een wonderlijk seizoen waarin ze ineens de beste van de wereld werd
Daar noem je er ook één. Net als Mariannequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:59 schreef rubbereend het volgende:
ach ze stelt natuurlijk ook niks voor in vergelijking met de grote Ireen
De normale of de donkere variant van het witbier van Erdinger? De rest ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:17 schreef borisz het volgende:
De helft van de doos is nu bekend.
- Leckere: Razende Swaen(NL, Utrecht)
- Bink Bloesem(Belgie)
- Tooheys New(Australie)
- Mongozo Palmnut(Belgie)
- Koning Honing(NL, Purmerend)
- Zeeuwse Witte
- Val Dieu Bruin
- Mystic White
- Prael Pioneer
- Graal Dubbel
- Korenwolf
- Erdinger Weissbier
Wij staan er 9 punten achter.quote:
Welke ploeg dan? Deze ploegen hebben 25 pt. Ik zie geen ploeg met 34.?quote:
en dat is dan een belongingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:34 schreef Againzender het volgende:
drie dagen vrij gehad, morgenochtend weer zwemles met Axel. Als hij zn best doet mag hij ´s middags mee naar Ajax.
surequote:
quote:
zat te tjetten met mascara klodderquote:
FC TWENTE ENSCHEDE ENSCHEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heb je mijn topic gezien ?quote:
Dit was zooo zwak van PSV, maar goed. Ik ben in het stadion dan wel een beetje kwaad. Maar dat zakt wel tijdens het naar huis lopen. Dan is er tijd voor sarcasme,... Cynisme, relativering Ik weet ook wel dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal...quote:
Zoalsquote:Op zondag 4 maart 2012 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was zooo zwak van PSV, maar goed. Ik ben in het stadion dan wel een beetje kwaad. Maar dat zakt wel tijdens het naar huis lopen. Dan is er tijd voor sarcasme,... Cynisme, relativering Ik weet ook wel dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal...
Kiki Musampa.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis van FC Nieuw Amsterdam hebben ze een competitieduel verloren.
Kwadijk was thuis met 4-3 te sterk
FC New Amsterdam is de club van Nordin Wooter en Kiki Musampa. Overigens hebben ze nog steeds 9 punten voor en gaan ze gewoon promoveren naar de vierde klasse.
Hoe is het met de kater ?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:33 schreef Bos81 het volgende:
Hoi. Zo hopelijk gaat de dubbele espresso snel werken..
Ik mag geen huisdieren, dus nergens last vanquote:
Van wie mag je geen huisdieren ?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag geen huisdieren, dus nergens last van
Van de Begeleid Wonenorganisatie. En dat is misschien ook wel goed zo. Een hond en een kat zou sowieso niet gaan omdat zij meer dan 1 kamer nodig hebben. ( Ik deel meerdere ruimtes met anderen). OKee een hamstertje ofzo zou ik eventueel best wel willen ooit. Maar vooralsnog mag dat ook al niet..quote:
Ik moet altijd om je lachen. Take that as a complimentquote:
+ schimmelquote:Op maandag 5 maart 2012 12:54 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb een diepvries vol met huisdieren
biefstukje, schnitzel etc.
quote:
Jammer dat mijn Willem II suportende collega nu een Ex- voor de c heeft staan..quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:30 schreef Bos81 het volgende:
rubber, waar blijft de taart? Ik heb honger
Nee Bossie zo zit het niet in elkaar.... Ik ben toevallig op familie-bezoek hier en zag dat Valencia moest spelen.... Tegen PSV nog welquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Chufi is bekeerd. Hij is voor PSV geworden
![]()
Gaan manquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Bossie zo zit het niet in elkaar.... Ik ben toevallig op familie-bezoek hier en zag dat Valencia moest spelen.... Tegen PSV nog wel
Ja als er nog plaatsen zijn, vroeger stond ik er al eens op de middenstip, bij een concert van Prince met Lois Lane in het voorprogrammaquote:
Leer mij een topic levend houdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms verbaas je ons van ontwetendheid ...
Diegene die er nu in zou stappen moet wel heel veel geld meebrengenquote:
Yes het is gelukt, nog genoeg plaatsen beschikbaar..... Ik zit ergens achter de president van Valencia .... werd me verteldquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:39 schreef chufi het volgende:
Is het alweer avond? ... Dan gaan de winkels hier weer open ... Op naar tickets
Omdat het .... is die spelen
Nee, had het voor de familie al eerder gevierd en voor de vrienden komt nog. Had vanavond wel gezellig bestuursvergadering van het tafeltennis hier dus was nog erg gezellig en veel bierquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Al veel verjaardagsbezoek en cadeaus gehad rubber?
gooien de Joden alsnog Lyon eruitquote:
Joden op cyprus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gooien de Joden alsnog Lyon eruit
ze zitten overalquote:
geef maar toe dat je je vergiste met Hapoel..quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:15 schreef chufi het volgende:
Voorproefje voor vanavond
voor Bossie
[ afbeelding ]
Ik wil ook een kitten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:06 schreef Ole het volgende:
Zo.. kittens hebben vakkundig een keukenrol geslacht
ik vind de kittens al erg groot voor vijf maandern. Denk dat het bakbeesten worden. Nu nog hartstikke speels. Japie is ook heel lang heel speels geweest.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:21 schreef borisz het volgende:
Kittens.
Die kleine hier is inmiddels 10 maanden, nou dat noem ik geen kitten meer. Wel eenbeest en wat een contrast met de oude poes qua gedrag
.
beessie doet het hier ook goed. Dia haalt het EK nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef borisz het volgende:
Wiske is ook heel erg speels. De wuppie doet nog steeds dienst als speeltje en ze kan er nog uren mee vermaken
FF pissenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Last van slapeloosheid Tong?
Ja het is te doen natuurlijk ..
Ik neem aan dat je het voetbal gisteren gezien hebt? en zondag? daar word ik niet vrolijk van.quote:
Ja uiteraard heb ik gekeken, maar ik lig er niet wakker van, was even bang dat het om de privé sfeer ging..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het voetbal gisteren gezien hebt? en zondag? daar word ik niet vrolijk van.
Zakt wederom als een kaartenhuis in elkaar.
Lijkt me niet, aangezien hij weg gaat na dit seizoen..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:33 schreef borisz het volgende:
Heeft Rutten al een contract voor het leven gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |