DSOTMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef SonicVolcano het volgende:
31 maart DSOTM. Blijft een leuke docu
Nee, ik heb eigenlijk praktisch niets van The Doors gezien / gehoord, moet ik met schaamte bekennen. Dus vandaar dat deze documentaire misschien wel een mooie introductie isquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ben ook benieuwd. Vreemd dat Morisson zo'n impact heeft achtergelaten en toch maar 27 is geworden.
Heb je de film van Oliver Stone gezien ? En wat vond je er van ?
Ik ben ook niet echt een grote fan. Maar heb wel de albums en vind ze ok. Het verhaal van Jim Morisson maakt het natuurlijk wel extra.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenlijk praktisch niets van The Doors gezien / gehoord, moet ik met schaamte bekennen. Dus vandaar dat deze documentaire misschien wel een mooie introductie is
Ik vind ze gewoon erg goed. Moet toch als ik wat meer geld heb, wat meer CD's van ze kopen of van ze vragen, ben toch bijna jarig..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ik leefde toen al Bos. Maar was pas 5.
Indrukwekkend tot nu toe.
Ik moest aan Apocalyps now denken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:13 schreef Tism het volgende:
Je hoeft niet in die tijd geleefd te hebben om hen te ervaren..The Doors symboliseren bijv. voor mij een heel aparte onbeschrijfelijke periode in mijn leven, begin jaren 90, waar The Doors een hele grote invloed op hadden destijds, terwijl ik deze uitzending aan het bekijken ben komen er weer een hele boel "flashback" uit die tijd naar boven, erg gaaf..
Goede film..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest aan Apocalyps now denken.
Nee, ik had het album "The Soft Parade" aangeslingerd hiero..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:35 schreef dikkekaas het volgende:
Lijkt me eerder dat je het album 'The Doors' aangezet hebt na het zien van deze docu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |