Maar daar hebben ze nu besloten dat er 40 dagen niet meer gezopen mag worden.quote:
Daar hebben we hier in het Noorden ook geen last vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze nu besloten dat er 40 dagen niet meer gezopen mag worden.
En jij denkt dat de gemiddelde katholieke Brabander zich daaraan houdtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze nu besloten dat er 40 dagen niet meer gezopen mag worden.
Articuleer dan ook duidelijk..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef Ole het volgende:
Jullie begrijpen mijn post niet. Ik steek mijn tong uit naar het zuidenDie mogen weer aan het werk maandag
Ja maar ik ben de bedrijfseconomie docent. Vind dat Communicatie maar een hoop vaag geleuter eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Articuleer dan ook duidelijk..
en dat geeft les op een Communicatie opleiding
Dat is het ook volgens mij..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de bedrijfseconomie docent. Vind dat Communicatie maar een hoop vaag geleuter eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef Ole het volgende:
Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 #8 zal me wat worden
Twee keer in mn leven bij de burgerking geweestquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:45 schreef borisz het volgende:
Al in geen jaren bij de MacD gegeten..
Laatste fastfoodtoko was de burgerking een maandje geleden
Plasterkquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:54 schreef borisz het volgende:
Eend doet de campagne voor Plasterk neem ik aan?
dat wordt wel gezellig vreesik. Gelukkig maandag vrijquote:
woeiiiii ik hen morgen weer msnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe PC. Gekregen van een IT-vriend. Tien keer zo snel met een dubbel geheugen. Ook een nieuw toetsenbord gekregen Paar uur bezig geweest om alles te installeren en te herstellen.
Wat je geeft krijg je soms gratis terug. Kan nu weer lekker adrem zijn en 100 posts per dag halen.
Wat een weelde ik ben de ouwe Tong weer
Ik mis je al te langquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef Againzender het volgende:
Zomaar opeens dood. 22 jaar. Vorig jaar moeder geworden, getrouwd met een leuke vent.
Het zelfde geldt vanavond voor AC Milan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:04 schreef tong80 het volgende:
Kijk net naat sportschau. Een bal een meter over de lijn, en wordt niet geteld. Blatter maar weigeren camera's te gebruiken.
En m'n PC is rete snel ( voor mijn doen ). Weet niet wat me overkomt. Wist niet eens meer hoe dat ook alweer was.
Nogmaals Blatter word eens wakker.....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Het zelfde geldt vanavond voor AC Milan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Classic albums : Zaterdag over het debuutalbum van The Doors
Ja het verbaasd me inderdaad niet, dat jij deze geopend had. Dit soort programma's blijven altijd leuk. Ik heb ook een paar van deze docu's op DVD, maar dat zijn naast Night of the Opera, meer Metalclassics dus kleinere kans dat NED 3 ze uitzend. Meer iets voor RTL4 of RTL 5, die wel eens iets Van Iron Maiden hebben uitgezonden..quote:
wat een goed planquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
dank, ik ga naar bed. heb het wel gehad, morgen beter...
We schijnen in een apart fanvak te zitten. We zijn te herkennen aan rood wit blauw oranje kleding, en we wapperen ons suf met onze speciaal aangeschafte vlaggetjesquote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef borisz het volgende:
Nou Sterkte. Ben benieuwd of we jullie zien zitten
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
We schijnen in een apart fanvak te zitten. We zijn te herkennen aan rood wit blauw oranje kleding, en we wapperen ons suf met onze speciaal aangeschafte vlaggetjes![]()
![]()
Moet haast wel opvallen!
Eerst nog genoten van Arsenal - Tottenhamquote:
Toch wel leuk zon Sport1 of niet ?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst nog genoten van Arsenal - Tottenham
Eigenlijk welquote:
Ja voor die paar Euros extra , laat je toch 2 pilsjes in de week staan...quote:Op zondag 26 februari 2012 17:08 schreef borisz het volgende:
Als ik op mijzelf woon en centen verdien neem ik een abo op sport1..
Hier ouderwets maar 1 tv in huisen wil wel gebruik van sport1 kunnen maken
. Vooral in het weekend (lees de avonden) is dat lastig.
In Engeland zijn de goedkoopste opties 40pond pm voor sky. En dan heb je nog een minimaal pakket. Daarnaast mag om 15u Engelse tijd de duels niet live worden uitgezonden om te zorgen dat de amateurploegen nog bezoek krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor die paar Euros extra , laat je toch 2 pilsjes in de week staan...
Ja ik weet niet hoeveel het precies is aangezien ik de combi film1-sport1 hebquote:Op zondag 26 februari 2012 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
In Engeland zijn de goedkoopste opties 40pond pm voor sky. En dan heb je nog een minimaal pakket. Daarnaast mag om 15u Engelse tijd de duels niet live worden uitgezonden om te zorgen dat de amateurploegen nog bezoek krijgen.
Dan valt die 15e voor Sport1 toch echt wel mee.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef chufi het volgende:
En vanavond als toegift Atletico Madrid - Barcelona om 2130 p[ Sport1
Oh goed dat je 't zegtquote:Op zondag 26 februari 2012 17:31 schreef chufi het volgende:
En vanavond als toegift Atletico Madrid - Barcelona om 2130 p[ Sport1
Ik lees het ja. John laat niets toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Ole het volgende:
We worden behandeld als kleine kinderen hier
maar we mogen straks wel smsen voor veul geldquote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik lees het ja. John laat niets toe.
Hahaha Ja ik ben ooit 1 x bij de staatsloterijshow geweest ,,, toen waren daar als gasten die kleine en ook die die dikke , ze leven niet meer ... Maar ja zo'n show wordt geregiseerd dus klappen op bevelquote:Op zondag 26 februari 2012 19:24 schreef Ole het volgende:
We worden behandeld als kleine kinderen hier
waar?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik lees het ja. John laat niets toe.
en valsquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Raffaella laat haar ware aard zien. Aandachtshoer en lelijk wijf no 1
Topic voor introverte, lelijke, kleine, puberende Fok!kers.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:01 schreef borisz het volgende:
Songfestival is zo slecht dat het gewoon grappig is.
Waarom zaten Ali B en AfroJack in de jury. En Carlo Boschard is plots een muziekkenner ?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:26 schreef Ole het volgende:
Commentaar ven afrojack op raffaela was wel lachen
Lekker met een indiaan naar het ESFquote:
omdat AfroJack over de hele wereld scoort?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zaten Ali B en AfroJack in de jury. En Carlo Boschard is plots een muziekkenner ?
carlo is homo, homo's horen in de juryquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zaten Ali B en AfroJack in de jury. En Carlo Boschard is plots een muziekkenner ?
Minder belachelijk wil niet zeggen dat het niet belachelijk is.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
Zag er minder belachelijk uit dan dat haar van Stacey.
Daar heb je wel een heel goed punt eigenlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder belachelijk wil niet zeggen dat het niet belachelijk is.
Geert wilders is ook minder racistisch dan Hans Janmaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |