quote:1. Zendé – Here I Am
2. Channah – Mercy
3. Bente – Lost
4. Melissa – Jar Of Hearts
5. Vinchenzo – You Give Me Something
6. Aïsha – Listen
7. Dave – Geef Mij Je Angst
8. Pim – Love You More
9. Vajèn – The Climb
10. Lieke – Bottles
11. Zoë – If I Ain’t Got You
12. Fabiënne – The A Team
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
"3. Bente – Lost" is nog neit geweest toch?
Zouden dit ook de 12 finalisten zijn?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef iBenny het volgende:
Vanaf morgen kun je ook een album kopen met een aantal studio-opnamen van de audities.
[ afbeelding ]
Met de liedjes:
[..]
[..]
Lijkt t wel op. Fikse spoilers dan??quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zouden dit ook de 12 finalisten zijn?!
Nouja, het zal toch ook niet dat ze lukraak 12 kinderen op die cd zetten?quote:
Dat is best faal danquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zouden dit ook de 12 finalisten zijn?!
Ze heeft dan wel weer een toffe achternaamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb die Bente ff gegooglet. Wat een verschrikking die videoclip.... 10-jarige met een dosis make-up als een dinosaurus die niet om kan gaan met al die potjes, kwastjes en weet ik veel wat. Waarom____! ?
En haar Engels is nog erger dan Dora...
...iemand anders mag haar adopteren
Dat dan wel iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze heeft dan wel weer een toffe achternaam
Aangezien er 12 finalisten zouden zijn en er een cd met deze kids uitkomt, leek het mij wel vrij plausibel dat zij dan de finalisten zijn.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aangezien er 12 finalisten zouden zijn en er een cd met deze kids uitkomt, leek het mij wel vrij plausibel dat zij dan de finalisten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb die Bente ff gegooglet. Wat een verschrikking die videoclip.... 10-jarige met een dosis make-up als een dinosaurus die niet om kan gaan met al die potjes, kwastjes en weet ik veel wat. Waarom____! ?
En haar Engels is nog erger dan Dora...
...iemand anders mag haar adopteren
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:24 schreef iBenny het volgende:
Maar als ik dit dan weer hoor is het wel weer goed
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]Mogen wij dan helemaal niet stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Zijn alle audities van vanavond (muv Bente) dan voor Jan met de korte achternaam?
Eigenlijk denk ik dat wel, het lijkt me sterk dat je willekeurig 12 kindjes uitkiest terwijl de finale compleet anders is.
Goh, had ik niet verwacht van RTL, dat de winnaar bij voorbaat al bekend zou zijn
Dan weet ik ook al wie er wint, Zendé, een excuusnegertje, een jongentje en de enige met een single-digitleeftijd. Vanavond is de laatste keer dat ik kijk.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat was dát? Met 'alle dikzakken willen op me lijken'?In de reclame net.
zo maar eens inschakelen, maar ik verwacht dat gtst weer een kwartier uit gaat lopenquote:
Helaas, niet echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
Haha wat is dat nou, Jan Kooijemans dood.
Maar daar zaten geen vervelende BN'ers inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zal niet, was bij de Bold ook nooit
quote:
Nee vervelende Amerikanenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar daar zaten geen vervelende BN'ers in
je mag ook nog uit vorige rondes adopteren, als ze nog geen adopteur hebbenquote:
Ja maar dat zien ze niet he;)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
supergoede uitstraling, lekker actief
pixquote:
Arm zielloos familietje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Die hele familie is ook echt een ginger
Ik vond het zingen ook helemaal niet zo geweldig. Wel een leuk kind. Maar wat ik al zei, dat zien zij niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
Sorry, maar dit snap ik nu al niet...
Waarom hebben ze gedrukt?
En dat zou dan uitsterven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
gingerjongetjes zien er niet uit, maar meisjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Die gisteren bij TWI, weet zijn naam al niet meer, die zag er wel leuk uit hoor.lquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gingerjongetjes zien er niet uit, maar meisjes
Indd. Nog nooit een knappe gingerman gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gingerjongetjes zien er niet uit, maar meisjes
Echt? Dat klonk toch echt slecht?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Wat zeuren ze? Ik vond het wel gewoon goed eigenlijk...
Niets bijzonders, wel gewoon goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt? Dat klonk toch echt slecht?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Het is dat je beginnende tieten zag, anders had het gewoon een jongen kunnen zijn (Bente bij de klimmuur)
Hij zingt ook precies zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
Het is ook echt zo'n typisch Nederlands jongetje
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
beetje een jonge Danny de Munck look-a-like
Ik ook. Als ik een granaat moet vangen.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik een granaat moet vangen.
dus ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef vencodark het volgende:
Soms, heel soms, hoor ik een mooie klank erin. Maar echt zingen kan ie nog niet.
Zie je, je hebt niet eens gehoord welk liedje hij deed.quote:
Er zat een granaat in zijn orenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je, je hebt niet eens gehoord welk liedje hij deed.
Ja hè. Wist wel dat iemand het met me eens zou zijn.quote:
Ook bang kijkenquote:
Ik zou het niet kunnen ontwijken. Soort Peter Beense, jeweetzquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen ontwijken. Soort Peter Beense, jeweetz
dacht je dat, of hoopte je dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
Oh, Bente heeft een vriendje. Ik dacht dat ze op meisjes zou vallen.
Omdat ze een jackje aan heeftquote:
Ze is nog te jong om uit de kast te komenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
Oh, Bente heeft een vriendje. Ik dacht dat ze op meisjes zou vallen.
Dat komt omdat Wendy niet aan haar eigen tieten kan zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Studiotje het volgende:
SEKSUEEL MISBRUIK! WENDY ZAT AAN HAAR TIET
haar vriendje is een beetje meisjesachtigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is nog te jong om uit de kast te komen
Ik hoopte het omdat ik dan gelijk zou hebben en mijn gaydar het prima doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dacht je dat, of hoopte je dat?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Studiotje het volgende:
SEKSUEEL MISBRUIK! WENDY ZAT AAN HAAR TIET
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat Wendy niet aan haar eigen tieten kan zitten.
Die heb ik in de pcquote:
Joahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Stiekem van mijn ontdekte spoiler gebruik maken![]()
Of HEEL erg veel toevalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Maar als ze dus Marco kiest is het doorgestoken kaart?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Maar als ze dus Marco kiest is het doorgestoken kaart?
Het is een kind, ze hoeft nog niet te epileren, dat komt later wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ze moet wel even haar wenkbrauwen epileren. Ze heeft wel een diepe stem als ze praat.
Jeetje, hoe zingt een geit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:55 schreef Sickert het volgende:
Verschrikkelijk kindnep
en zingt als een geit
quote:
Zou ik normaal ook zeggen hoor, maar het viel me op, die grote wenkbrauwen. En ze krijgen tenslotte ook een hoop make-up op. Ik DENK dat het volgende keer wel gedaan is eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Het is een kind, ze hoeft nog niet te epileren, dat komt later wel!
Lekker kind laten wezen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef kwiwi het volgende:
die heeft geluk dat het blind auditions zijn
Hopelijk zingt ze beter dan ze praatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Ze mogen eerst langs Maik de Boerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:58 schreef vencodark het volgende:
Zeg, die kinderen worden toch wel gestyled enzo hè? Of lopen die werkelijk zo rond?
Waarom zou je haar afwimpelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:00 schreef D. het volgende:
Welke smoes gaan ze nou verzinnen om haar af te wimpelen?
vind ik ook, het programma heet toch 'the Voice'quote:
Ik vind dat ook niks. Maar ze had door dat men dat leuk vond dus doet ze het nog vaker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:00 schreef Pheno het volgende:
Oke, dit klinkt kut, geen idee waarom mensen dat leuk vindenDat gegrom uit haar tenen
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig.quote:
Ik vond het wel afwisselend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef vencodark het volgende:
Sorry, maar ik vond hier geen reet aan.
Ze zong wel goed, maar niet spectaculair of zo...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef vencodark het volgende:
eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef vencodark het volgende:
+ 1 like, krabbel, plus, bla en weet ik wat meer. veto!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef vencodark het volgende:
geeft niets hoor, meningen verschillen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef vencodark het volgende:
Ik vond het wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef vencodark het volgende:
Gecondoleerd.quote:
want?quote:
Elke dag Lady Gaga aanhoren. Ik benijd je niet.quote:
ze gaat vast wel wat anders zingen de volgende keerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke dag Lady Gaga aanhoren. Ik benijd je niet.
Het zou geweldig zijn als een wat minder mooi meisje wint. Ik ben fan.quote:
Anouk of Adelequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
ze gaat vast wel wat anders zingen de volgende keer
Of juist nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
Nou, zal hij doorgaan. Als Marco hem al kent
een vriendin van Angela's dochter ging ook niet doorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
Nou, zal hij doorgaan. Als Marco hem al kent
dus daarom heb ik haar gekozen als adoptiekind. Zij is weer even wat anders dan al die mooie kindersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als een wat minder mooi meisje wint. Ik ben fan.
Wat als Sinterklaas tot minstens november gewoon eens niet op tv kwam. Ik word zo al Sint-moe.quote:
Adelequote:
Dat snap ik idd ook niet, maar vind deze wel goed gevonden eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat als Sinterklaas tot minstens november gewoon eens niet op tv kwam. Ik word zo al Sint-moe.
Ach, de paaseieren lagen 2 januari ook al in de winkel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat als Sinterklaas tot minstens november gewoon eens niet op tv kwam. Ik word zo al Sint-moe.
Ik zag het kerst eh... paas, eh... pinksterbrood ook al liggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, de paaseieren lagen 2 januari ook al in de winkel.
Dit is de laatstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef ZaZoe het volgende:
Hoeveel blind audition afleveringen komen er nog na deze?
0, dit is de laatstequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef ZaZoe het volgende:
Hoeveel blind audition afleveringen komen er nog na deze?
kerstbrood dat overblijft gaat in de vriezer, met pasen plakken ze er een paasbroodsticker overquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag het kerst eh... paas, eh... pinksterbrood ook al liggen
dat weet ik zelf ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |