SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Eerst zeuren dat ik je niet serieus moet nemen en dan hypocriet doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag trollen/een troll zijn wel van je geloof?
Benieuwd naar welke sfeerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat het net in die ene week is wanneer ik in Turkije zit. Zou er eigenlijk wel naar willen gaan. Benieuwd naar de sfeer.
Het gaat hier wel om een wereldpremiere he. 3D Imax. Gratis film, popcorn en drinken. En Fok tv!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke sfeer
Ben wel vaker naar films gegaan waarbij minstens 40+ fokkers zatenAltijd zo stil. Misschien dat het hier anders is met 400 mensen oid.
Mag je zulke grappen wel maken? Word je niet vervloekt wanneer je liegt om een grap te kunnen maken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef Arcadia het volgende:
FIPO
[..]
Eerst zeuren dat ik je niet serieus moet nemen en dan hypocriet doen. Leer een grap herkennen.
Die dag zit ik (helaas) in Turkije.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Komen er ook Turken naar de film?
Tof! Ik wil Zargon een hand geven.
Oh meeen. Ik wil je hand ook schudden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die dag zit ik (helaas) in Turkije..
xminator is in ieder geval aanwezig en volgens mij Bilge ook.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
PSV 4-1..
6-1 zou een leuke knipoog naar Trabzon zijn..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Bilge het volgende:
Geef een Turk een hand en hij pakt je arm. Geef ZarGon een hand en hij pakt je van achter.![]()
Vuurwerk, wat link!! Die brutale Turken, hoe durven ze!
Nope, gewoon een ''première''. Net zoals alle voorgaande keren. Alleen ditmaal dus met 600 man van fok.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om een wereldpremiere he. 3D Imax. Gratis film, popcorn en drinken. En Fok tv!
Ik wil jou ook schudden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh meeen. Ik wil je hand ook schudden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Bilge het volgende:
Geef een Turk een hand en hij pakt je arm. Geef ZarGon een hand en hij pakt je van achter.![]()
Vuurwerk, wat link!! Die brutale Turken, hoe durven ze!
Waar kun je een bepaalde stoel reserveren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, gewoon een ''première''. Net zoals alle voorgaande keren. Alleen ditmaal dus met 600 man van fok.
De ekte world première hiervan was dus gister.
Rij 8 stoel 15 gereserveerd bij dezen
Je kunt nog altijd een vriend/vriendin uitnodigen? Een groter probleem zou zijn als je een Siamese tweeling was en je broertje homo was en jullie één kont hadden en je broertje mij een hand gaf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Bilge het volgende:
Ik heb overigens 2 kaartjes gereserveerd, zonder zeker te weten of mijn partner in crime wel mee wil/ kan. Sta je voor lul als je alleen gaat?
Wat? Na gisteravond?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:42 schreef Bilge het volgende:
Toeterturken.![]()
Achtste finales Europa League.
Hoezo niet? Ik zag ondanks hun 2-0 achterstand Braga als favoriet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef Blocko het volgende:
Dus? Is niet echt een prestatie voor zo'n team.
Dan zie jij dingen anders als ik die zie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zag ondanks hun 2-0 achterstand Braga als favoriet.
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dan zie jij dingen anders als ik die zie.
Jij geloofde zeker ook in een kans dat Trabzon door zou gaan voordat ze tegen PSV gespeeld hadden?
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:37 schreef Ayca het volgende:
Laten we het houden op smaken verschillen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind je nogal bekrompen overkomen.
quote:
En? Hoe vond je de film?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:01 schreef Eagle_99 het volgende:
Iemand die naar Fetih is gegaan? Ik ga vannacht, kijken hoe het is.
Hij vult mijn maagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Na het zien van de perverse voorkeuren van zG begin ik beter te begrijpen waarom Julis nog maagd is.
Vond het wel mooi, alleen special effects konden wel beter, soms dacht ik dat ik een schilderij keekquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef Arcadia het volgende:
zarGon kun je het beste definiëren als een verzameling van obscure en ranzige dingen gegoten in 1 mensenlichaam, met een snuifje absurditeit.
Op dumpert staan die filmpjes ook, je hebt ze ook in Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef Bilge het volgende:
Op youtube zijn duizenden filmpjes te vinden van Turkse trollen ijsverkopers van over de hele wereld, maar vooral in Oost-Azië. Ik bewonder ze en hoop enkele IRL te ontmoeten om mijn geheime adoratie kenbaar te maken.De onderstaande verkoper heet Mustafa en werkt volgens mij in China. Kent iemand het bazenliedje op de achtergrond?
hahahahahaquote:
Groene lantaarnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Wie staat er aan de rechterkant van Captain America?.
Green Lantern heeft alleen een een groene kanker bij z'n ogen en draagt hij geen vogel op z'n hoofd.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:10 schreef Blocko het volgende:
[..]
Groene lantaarn
denk ik; weet niet zeker.
Green Lantern heeft geen rood onderbroekje. (Ik dacht ook eerst aan Green Lantern.)quote:Op zondag 26 februari 2012 14:09 schreef Blocko het volgende:
Zargon het is gewoon groene lantaarn met een captain america hoedje op.
Foto genomen van een andere hoek!quote:
Écht?quote:Ik zie nu pas dat ze aan het bidden zijn
Ja het lijkt netalsof ze in de rechtbank staan, zo voor de rechterquote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto genomen van een andere hoek!. O.a. Batman en RoboCop zijn ook van de partij!
.
[..]
Écht?
.
Het is Gundala! (quote:Op zondag 26 februari 2012 14:09 schreef Blocko het volgende:
Zargon het is gewoon groene lantaarn met een captain america hoedje op.
Dacht ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja het lijkt netalsof ze in de rechtbank staan, zo voor de rechter
Je ziet hen allemaal in een rij staan met hun rechterhand over hun linkerhand op hun buik (kıyam) en het eerste wat je denkt is rechtbank? M'kay.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja het lijkt netalsof ze in de rechtbank staan, zo voor de rechter
Maar die is toch zwart? Tenminste google laat hem in zwart/grijs zien?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is Gundala! (! ) Die ene hommo met een open borstkas zonder borsthaar is Si Buta dari Gua Hantu. En die ene met de tiara is Gatotkaca.
Hm, net http://www.ted.com/talks/(...)spired_by_islam.html tegengekomen. Interesting. Nu eerst even douchen en zo meteen bekijken..
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
Maar die is toch zwart? Tenminste google laat hem in zwart/grijs zien?
Ook die namen zeggen helemaal niets, ben ik trouwens wel blij om.
Nee, jij ziet allemaal superhelden staan en het eerste wat je denkt is ze bidden?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je ziet hen allemaal in een rij staan met hun rechterhand over hun linkerhand op hun buik (kıyam) en het eerste wat je denk is rechtbank? M'kay.
Bij de foto die ik heb geplaatst zie ik dat ook meteen ja, maar bijdat van eagle zag ik dat dus niet meteen.quote:
Je zou gelijk hebben als dit de foto was:quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, jij ziet allemaal superhelden staan en het eerste wat je denkt is ze bidden?
Ik zie allemaal superhelden staan in rijen, met hun rechterhand over hun linkerhand en het eerste wat ik denk is dat ze bidden, ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, jij ziet allemaal superhelden staan en het eerste wat je denkt is ze bidden?
Oke dat kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als dit de foto was:
[ afbeelding ]
Maar het onderste stukje verandert alles:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zie allemaal superhelden staan in rijen, met hun rechterhand over hun linkerhand en het eerste wat ik denk is dat ze bidden, ja.
3-2 voor GS.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Iemand enig idee of GS - BJK nog bezig is of hoeveel het is geworden?
Alle veroveraars zijn kwaadaardig.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:28 schreef Yondaime het volgende:
tering he, Fetih is een bagger film!
Fatih Mehmed als een cru en kwaadaardige krijger?
de maker van dat film moet een flinke schop in de kont krijgen...
hoe kunnen ze blindeloos een character verbeelden als kwaadaardiger veroveraar?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
3-2 voor GS.
Galatasaray heeft weten te scoren in de blessuretijd.
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is Gundala! (! ) Die ene hommo met een open borstkas zonder borsthaar is Si Buta dari Gua Hantu. En die ene met de tiara is Gatotkaca.
Hm, net http://www.ted.com/talks/(...)spired_by_islam.html tegengekomen. Interesting. Nu eerst even douchen en zo meteen bekijken..
Helemaal uitgepluisdquote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het zijn foto's van (blijkbaar) een schilderij die te vinden is een noodlewinkel/kunstgalerie in Indonesië.
Vertel, bespaart mij tijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef Blocko het volgende:
Ik verdiep me even in enkele leden van dit topic en kom gelijk de meest "sappige" dingen te weten.
Nee zo ben ik niet.quote:
Zeg gewoon, wat doe je lastig.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet.
Zoek zelf waarschijnlijk is dit al algemeen bekend en kom ik er nu pas achter.
maar ik zeg niets
olur, baska?quote:
Dan mot je ons ook niet blij maken met een dode mus!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef Blocko het volgende:
“The public have an insatiable curiosity to know everything, except what is worth knowing”
Alhoewel het intressant is, is het niet "worth knowing"
I guess.
Wat kijken? Gewoon Turkish style, vur bacagi kemigine !quote:Op zondag 26 februari 2012 21:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
olur, baska?
Ben op mobiel, geen zin nu.. Sen bak?
Mijn been tegen mijn bot aan slaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan mot je ons ook niet blij maken met een dode mus!
[..]
Wat kijken? Gewoon Turkish style, vur bacagi kemigine !
Je weet wel; "bot vangen"quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn been tegen mijn bot aan slaan?
Blame Swypequote:Op zondag 26 februari 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
Wilde Bıçak schrijven, wtf waar komt bacak vandaan hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
4 eurie 50tigquote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef Ayca het volgende:
Ik heb er een note bij, nu op 4. Waarom?! Wat heb ik gedaan.
Ik zit op 7 en ik heb nog nooit iets gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef Ayca het volgende:
Ik heb er een note bij, nu op 4. Waarom?! Wat heb ik gedaan.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 26 februari 2012 22:21 schreef Julis het volgende:
Hoe kun je dat zien zonder abonnement? Of tellen jullie?
Jawel.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Blocko het volgende:
Hoeft toch niet per definitie is slechts te zijn?
Nja, in het verleden kreeg je ze om bijna niks.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:31 schreef Blocko het volgende:
Hoeft toch niet per definitie is slechts te zijn?
quote:FOK!usernotes Turquaz52
Je hebt 122 notes gekregen van onze moderators.
Dat kan niet. Jij bent toch lief?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[qoute]FOK!usernotes Turquaz52
Je hebt 122 notes gekregen van onze moderators.
[/qoute]
Ai. Bana canim dedinquote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben hier al weer 6 jaartjes lid he canim.. En ik ben misschien wel lief, maar de mods niet..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ai. Bana canim dedin. Utandim. Hm, ik geloofde je wel hoor
.
Blockhoofd.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef Blocko het volgende:
Probeer ik behulpzaam te doen is het nog niet goed :S
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Ben sana daha neler neler deriim ama Yavuz bey kizar diye zeg ik niks..
Oldumu gulum?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]Dit is verkeerd. Je hebt geluk dat hij een dutje neemt
.
Mij kapot slaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]. Precies. Hij slaat je kapot. Scheer je weg.
Gewoon zo gaan:quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaa Juliis, bi yardim etsene, zoek ff kleren voor mij uit voor 2 meijer.. Ik kan niks kiezen en wil op de Fok!Meeting goed uitzien..
http://www.label54.nl/
Maakt niet uit wat, het liefst een shirt, broek en een jas..
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Ama ik meen het.. Yardim edermisiin?
En de overige 170 euro..?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.label54.nl/pro(...)first%3D%26brand%3D0
Deze. Dan kun je makkelijk meisjes tavlamak yapmak. Zo van: hey chickie, ik ben mijn BMW aan het fixen :$. Kun je mij de hamer aangeven?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Ama wacht es ff dat is geen monteurs gereedschap maar een timmermans gereedschap..
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Ama wacht es ff dat is geen monteurs gereedschap maar een timmermans gereedschap..
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef xminator het volgende:
Hebben jullie zijn film gezien? Best grappig op zich![]()
Hier werd ik wel een beetje emotioneel.
Doe ene mooie leren jas.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaa Juliis, bi yardim etsene, zoek ff kleren voor mij uit voor 2 meijer.. Ik kan niks kiezen en wil op de Fok!Meeting goed uitzien..
http://www.label54.nl/
Maakt niet uit wat, het liefst een shirt, broek en een jas..
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=Z100989quote:
Korte broek moest wel, omdat ik op 185 euro zat en ik dus iets voor 15 euro moest hebben..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Ayca het volgende:
Ik vind die korte broek en de shirts niet zo, maar als je het mooi vindt gewoon doen. Niet zo moeilijk doen.
Niemand gaf mij advies en ik vind niks bij mij passen wat op dat site staat, ben meer iemand van Tommy Hilfiger etc..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
Elke 2 weken zelfde vraag..koop is iets man
Wat je nu in je winkelmand hebt is echt niet mooi, althans mijn mening.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niemand gaf mij advies en ik vind niks bij mij passen wat op dat site staat, ben meer iemand van Tommy Hilfiger etc..
Je hebt mijn penis nog niet gezien, hm? De geruchten gaan dat mijn over-over-overgrootopa notenkraker was in de bergen van Bolu. Kraakte fındık met zijn eikel en ceviz door zijn penis om de vrucht te wikkelen en dan kracht te zetten. Hij was de man die heeft ontdekt dat walnoten een bijdrage leveren aan het flexibel en elastisch houden van de aderen. Deze sport is doorgegeven van vader op zoon.quote:
De twee vesten zien er okay uit (tweede vest vind ik zelfs leuk), maar laat de shirts achterwege man. Of je moet ervan houden.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=Z100989
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=Z107984
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=WTSPR19720
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=Z107392
http://www.label54.nl/proddetail.asp?prod=Z107409
Dit heb ik allemaal in mijn winkelwagentje. Nog 1 druk op de knop en hij is overmorgen binnen..
Nasil? 2 vesten, 2 shirts en een korte broek?
Of een gillet en samen rocken met een goede overhemd.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
En neem een colbert. Staat chiquer dan een jas.
Staat maar één (gare) gilet op die site.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of een gillet en samen rocken met een goede overhemd.
Dankje güzellik.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:36 schreef Julis het volgende:
Dat broekje vind ik ook niets. Ik heb even wat 'veilige' kledingstukken gekozen. Ik heb geen idee hoe ze je zullen staan, wat ik ook belangrijk vind bij het kiezen.
[ afbeelding ]
25,-
[ afbeelding ]
36,-
[ afbeelding ]
20,-
[ afbeelding ]
70,-
[ afbeelding ]
35,-![]()
Dat is dan wss ook de reden dat je niet aan "internet dating" doet.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Koop nooit kleding online, wil het eerst voelen en passen etc voordat ik het koop
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Koop nooit kleding online, wil het eerst voelen en passen etc voordat ik het koop
Je kunt iemand van het internet toch ook wel passen en voelen voordat je hem/haar koopt?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is dan wss ook de reden dat je niet aan "internet dating" doet.
Waarom koop je op die website je kleding?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat ik door jouw tips nu wat nog mooie kleren kan aanschaffen.
Ahquote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat ik door jouw tips nu wat nog mooie kleren kan aanschaffen.
Waarom doe je gelijk zo agressief man. :S:Squote:Op maandag 27 februari 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom koop je op die website je kleding?.
Lichtjes behaarde armen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Meghan Ory speelt Roodkapjein Once Upon a Time
![]()
Mooi he?
Ziet er leuk uit en kittens zijn altijd baas!quote:Op maandag 27 februari 2012 03:52 schreef Julis het volgende:
Eindelijk af!
[ afbeelding ]
Iyi geceler.
Sinds wanneer hebben die beesten ronde ogen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:52 schreef Julis het volgende:
Eindelijk af!
[ afbeelding ]
Iyi geceler.
Mooi.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:52 schreef Julis het volgende:
Eindelijk af!
[ afbeelding ]
Iyi geceler.
Waar is HIER?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh jongens, wat is het toch lekker om hier ECHTE Adana kebab te eten.
Kebab in Nederlandquote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In Nederland.Heb het al op, hallo.
Adres dan? Zo lekker?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
In Nederland.Heb het al op, hallo.
Hmm met tereyag erop.quote:
Meegenomen uit Adana. Ik zeg toch 'echte' Adana kebab, joh.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kebab in Nederland____________!
niggaplz
Dat mag helemaal nietquote:Op maandag 27 februari 2012 13:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Meegenomen uit Adana. Ik zeg toch 'echte' Adana kebab, joh.
Jammer dan. Ik heb iig lekker gegeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet
illegale turk foei
Ik hoef mijn spuug daarvoor niet te laten onderzoeken, ik weet dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij welk bedrijf kon je ook alweer je spuug laten onderzoeken om te weten of je een superieure super turk bent?
* ClapClapYourHands geeft aai over de bolquote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoef mijn spuug daarvoor niet te laten onderzoeken, ik weet dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jah joh, van mister iskender himself @ bursa.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Adres dan? Zo lekker?
[..]
Hmm met tereyag erop.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik snap jullie niet.quote:
Welnee. Ik snap werkelijk niet wat er zo grappig is aan het uitschelden van de Armenen. True, er zijn 613 burgers afgeslacht. Heel verschrikkelijk. Maar in plaats van écht herdenken, wordt er een heel volk uitgescholden. Wat het zo dubieus maakt is de geschiedenis tussen Turken en Armenen waarbij het aantal slachtoffers vele malen hoger ligt dan 613.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik jou ook niet. Ga je weer de politiek correcte pipo uithangen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And remember, respect is everything!
Dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
Jullie volgen de Turkse politiek kennelijk niet zo nauw. De geadresseerden van dat scheldwoord zijn geen Armeniërs, maar de liberale Turken die na de dood van Hrant Dink trots riepen: Hepimiz Ermeniyiz. Ze ontkennen hun eigen roots, waardoor de term 'piç' treffend is. Deze protesteerder confronteert liberalen met het logische gevolg van hun eigen woorden.
De glimlach op haar gezicht is priceless btw.
Dus exact wat de minister van arbeid, Furak Çelik, gezegd heeft. Men hoeft niet een Armeen te zijn om de moord op een mede mens te veroordelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
Jullie volgen de Turkse politiek kennelijk niet zo nauw. De geadresseerden van dat scheldwoord zijn geen Armeniërs, maar de liberale Turken die na de dood van Hrant Dink trots riepen: Hepimiz Ermeniyiz. Ze ontkennen hun eigen roots, waardoor de term 'piç' treffend is. Deze protesteerder confronteert liberalen met het logische gevolg van hun eigen woorden.
Wanneer jij de moraalridder gaat uithangen klinkt alles ironisch, dat besef je toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee. Ik snap werkelijk niet wat er zo grappig is aan het uitschelden van de Armenen. True, er zijn 613 burgers afgeslacht. Heel verschrikkelijk. Maar in plaats van écht herdenken, wordt er een heel volk uitgescholden. Wat het zo dubieus maakt is de geschiedenis tussen Turken en Armenen waarbij het aantal slachtoffers vele malen hoger ligt dan 613.
Nee, ik praat het gedrag van noch de Armenen noch de Azeri's noch de Turken goed, maar kom nou, dit is echt te simpel en te makkelijk.
Hoeveel zarGon heb je nou eigenlijk bewust meegemaakt?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer jij de moraalridder gaat uithangen klinkt alles ironisch, dat besef je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, je kunt ook overdrijven met 'ontkennen hun eigen roots'.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
quote:
Dank jullie welquote:Op maandag 27 februari 2012 04:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit en kittens zijn altijd baas!
Beter kijken, fotograafquote:Op maandag 27 februari 2012 10:37 schreef Blocko het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben die beesten ronde ogen dan?
HE?
Denk dat hij de pupillen bedoelt, maar alsnog mooiquote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel. Mee eens, Doler12
.
[..]
Beter kijken, fotograaf. Ze zijn niet rond. Of wel? Of horen ze blokvormig te zijn? Of bedoel je de manier hoe ik de ogen heb ingekleurd (rondvormig)? Of iets anders
?
Miauw miauw.quote:
Bedanktquote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
Leuke tekening, heb je trouwens je broertje nog een klap gegeven zoals ik zei?
Hm ... Even beter kijken naar kattenplaatjesquote:Op maandag 27 februari 2012 20:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Denk dat hij de pupillen bedoelt, maar alsnog mooi!
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef Arcadia het volgende:
Maak ook eens tekening van mijn katOef. Die is lief. Ook een leuke foto, camouflage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil deze kat knuffelenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Over katten gesproken, onze luilak, die telkens een pak slaag kreeg van een grotere kat(waarschijnlijk zijn vader)![]()
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wat aan de ronde kant, maar op het plaatje dat ik gebruikte waren ze ook best rond (naja, het donkere gebied in het oog dan). En het maakt niet uit dat ik faal, daar leer ik juist vanquote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef Blocko het volgende:
@Julis
Die zijn toch veel te rond? Je faalt gewoon; keihard ook nog.
Overvloed aan katten in dit topicquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Over katten gesproken, onze luilak, die telkens een pak slaag kreeg van een grotere kat(waarschijnlijk zijn vader)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat aan de ronde kant, maar op het plaatje dat ik gebruikte waren ze ook best rond (naja, het donkere gebied in het oog dan). En het maakt niet uit dat ik faal, daar leer ik juist van.
Ahaaaa dat doe je vaker? Gewoon kopieeren van een plaatje? Heb je dat met al je tekeningen gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man. Als je goed kijkt dan zie je dat ik het éne oog kleiner heb getekend dan het andere. Ook zijn de ogen bij mijn tekening iets groter dan de verhouding. De mond krult bij mijn tekening iets meer naar boven. Ik gebruik zelfs niet de eyedropper tool. Ik kies de kleuren puur zoals ik denk dat ze horen te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ahaaaa dat doe je vaker? Gewoon kopieeren van een plaatje? Heb je dat met al je tekeningen gedaan?
Ik zou echter graag antwoord op me vraag willen, specifiek dat laatste deel.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee man. Als je goed kijkt dan zie je dat ik het éne oog kleiner heb getekend dan het andere. Ook zijn de ogen bij mijn tekening iets groter dan de verhouding. De mond krult bij mijn tekening iets meer naar boven. Ik gebruik zelfs niet de eyedropper tool. Ik kies de kleuren puur zoals ik denk dat ze horen te zijn.Wat doe je gemeeeen. Zal ik gemeen doen? HÈ?
Nou. Eigenlijk print ik de plaatjes van het internet. Daarna pak ik een leeg vel en plak ik dat aan het raam. Het gekopieerde plaatje zet ik onder het lege vel tegen het raam aangedrukt zodat ik de lijntjes kan overtrekken. Daarna scan ik mijn tekening in. De gescande tekening kleur ik achteraf in met paint.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zou echter graag antwoord op me vraag willen, specifiek dat laatste deel.
Je gebruikt paint op je macbook?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Deze baas:
[ afbeelding ]
Hier begon ik mee op de computer. Ik maakte er vooral Pokémon tekeningen mee.
Als bewijs verwacht ik een plaatje van je macbook met paint en post it met daar "Julis" op.quote:
Mijn kangal!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Julis het volgende:
Ik wil nog iets tekenen. Wat zal ik tekenen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef Blocko het volgende:
[..]
Als bewijs verwacht ik een plaatje van je macbook met paint en post it met daar "Julis" op.
Or it didn't happen.
Oh ja. Jij had wel eens plaatjes gepost hèquote:
Finder staat openquote:
ECHT NIET. Ik drukte op de achtergrond, daarom staat er finder. En ik ben bezig met een andere tekening, daarom staat Photoshop aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
Finder staat open
volgens mij ben je hem nu gewoon aan het faken met photoshop die ook open staat.
bii bakim of ik ook foto's kan vinden van toen hij een pup was..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh ja. Jij had wel eens plaatjes gepost hè. Even kijken, misschien doe ik het wel. En als ze mislukken dan zeg ik er niets over
.
Ik zeg je iets klopt er niet wat is het verschil dan tussen deze en http://i1206.photobucket.com/albums/bb457/Jul55/Paintcopy.jpg deze versie?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef Julis het volgende:
[..]
ECHT NIET. Ik drukte op de achtergrond, daarom staat er finder. En ik ben bezig met een andere tekening, daarom staat Photoshop aan.
Ah! Ik wil ze wel zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bii bakim of ik ook foto's kan vinden van toen hij een pup was..
Whut. Hoe heb je die gevonden? Ik dacht ...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zeg je iets klopt er niet wat is het verschil dan tussen deze en http://i1206.photobucket.com/albums/bb457/Jul55/Paintcopy.jpg deze versie?
Ik heb het nog niet ontdekt hoor maar het ziet er verdacht uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Whut. Hoe heb je die gevonden. Ik dacht ...
Bulamiyorum..quote:
omg zij gebruikt mac met het vensterbalk van winxp..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet ontdekt hoor maar het ziet er verdacht uit.
Ook het feit dat je 10 minuten nodig hebt om een simpele screenshot te maken is opmerkelijk.
Geloof je soms niet dat ik mijn tekeningen overtrek met behulp van het zonlicht en ze achteraf scan en inkleur met Paint?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet ontdekt hoor maar het ziet er verdacht uit.
Ook het feit dat je 10 minuten nodig hebt om een simpele screenshot te maken is opmerkelijk.
Ik had de foto's eerder gezien in dit topic, dacht ikquote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bulamiyorum..![]()
Ik heb alleen een paar foto's samen met mijn BMW toen ie nog wat jonger was en eentje waar hij wat groter is (7-8 maandjes)..
Nee; volgens mij maak je gebruik van een tablet in combinatie met photoshop of dat andere programma van adobe (ben de naam kwijt).quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Geloof je soms niet dat ik mijn tekeningen overtrek met behulp van het zonlicht en ze achteraf inkleur met Paint?
En nu moet jij bewijzen dat jij die foto's neemt en niet iemand anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee; volgens mij maak je gebruik van een tablet in combinatie met photoshop of dat andere programma van adobe (ben de naam kwijt).
Sommige van je tekeningen zijn duidelijk in een programma gemaakt dat gebruik maakt van vectors. Dat is dan of de pen tool van photoshop of dat andere programma
Nee, dat hoef ik niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Julis het volgende:
[..]
En nu moet jij bewijzen dat jij die foto's neemt en niet iemand anders.
Ik weet zelf beter.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Oké. Ik wist toch al dat jij die foto's niet zelf neemt. Je plukt ze gewoon van het internet.
Sorry. Dit hoorde eigenlijk via DM of PM te gaan. Het spijt me nogmaals.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
Waarom deze zinloze discussie? De grootste e-penis heb ik gewoon hoor.
Als je iets vertaald naar Nederlands klinkt altijd zo droogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Lees jij dan koud nieuws? Daar heb je toch niets aan. Daar praat niemand meer over.
Drie papier jij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je iets vertaald naar Nederlands klinkt altijd zo droog
jij ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
En turq is slapen na een kus en zuig partij met Mevr. Marlboro..
ii gecelerr millet
Iyi gecelerrrrrr.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
En turq is slapen na een kus en zuig partij met Mevr. Marlboro..
ii gecelerr millet
Why.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet lang duren voordat je penisfoto's krijgt opgestuurd per DM/PM
Omdat elke meisje varierend van redelijk tot mooi op Fok! dat soort plaatjes krijgt toegestuurd, is maar een kwestie van tijd voordat je enkele piemeltjes in je inbox hebt. Is ook een kwestie van tijd voordat je die foto's verwijdert lijkt me.quote:
Ik heb vet lang foto's in mijn FoBo gehad, hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat elke meisje varierend van redelijk tot mooi op Fok! dat soort plaatjes krijgt toegestuurd, is maar een kwestie van tijd voordat je enkele piemeltjes in je inbox hebt. Is ook een kwestie van tijd voordat je die foto's verwijdert lijkt me.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef Blocko het volgende:
We gaan dus ech nie liken op facebook hoor.
Dat kijkt iedereen me toch scheef aan? Zovan wat is er opeens met jou, voorheen super, muzieksmaak gebeurt?
Plaats foto's van jouw torso en je krijgt dezelfde reacties van meisjes en homo's.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat elke meisje varierend van redelijk tot mooi op Fok! dat soort plaatjes krijgt toegestuurd, is maar een kwestie van tijd voordat je enkele piemeltjes in je inbox hebt. Is ook een kwestie van tijd voordat je die foto's verwijdert lijkt me.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Schatjes, zouden jullie iets voor mij willen doen?!
Gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nasiil
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Yep.quote:
quote:
Heel veel mensen zeggen dat lang haar mij beter staat, en veel zeggen juist van niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij zou kort haar jou beter staan man.
Ik weet niet of ik dat wel wil, mijn lichaam is geen object, er zit nog een persoon inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Plaats foto's van jouw torso en je krijgt dezelfde reacties van meisjes en homo's.
Mijn riem heb ik net nieuw gekocht, hooguit 2 weken geleden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef Arcadia het volgende:
Je mag trouwens daar ook een nieuwe riem bij kopen, staat veel beter dan wat je nu aan hebt.
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil, mijn lichaam is geen object, er zit nog een persoon in
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
En mijn kleertjes zijn binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindresultaat:Lang haar staat je leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nasiil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |