Iyi gecelerrrrrr.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
En turq is slapen na een kus en zuig partij met Mevr. Marlboro..
ii gecelerr millet
Why.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet lang duren voordat je penisfoto's krijgt opgestuurd per DM/PM
Omdat elke meisje varierend van redelijk tot mooi op Fok! dat soort plaatjes krijgt toegestuurd, is maar een kwestie van tijd voordat je enkele piemeltjes in je inbox hebt. Is ook een kwestie van tijd voordat je die foto's verwijdert lijkt me.quote:
Ik heb vet lang foto's in mijn FoBo gehad, hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat elke meisje varierend van redelijk tot mooi op Fok! dat soort plaatjes krijgt toegestuurd, is maar een kwestie van tijd voordat je enkele piemeltjes in je inbox hebt. Is ook een kwestie van tijd voordat je die foto's verwijdert lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef Blocko het volgende:
We gaan dus ech nie liken op facebook hoor.
Dat kijkt iedereen me toch scheef aan? Zovan wat is er opeens met jou, voorheen super, muzieksmaak gebeurt?
Plaats foto's van jouw torso en je krijgt dezelfde reacties van meisjes en homo's.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat elke meisje varierend van redelijk tot mooi op Fok! dat soort plaatjes krijgt toegestuurd, is maar een kwestie van tijd voordat je enkele piemeltjes in je inbox hebt. Is ook een kwestie van tijd voordat je die foto's verwijdert lijkt me.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Schatjes, zouden jullie iets voor mij willen doen?!
Gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nasiil
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Yep.quote:
quote:
Heel veel mensen zeggen dat lang haar mij beter staat, en veel zeggen juist van niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij zou kort haar jou beter staan man.
Ik weet niet of ik dat wel wil, mijn lichaam is geen object, er zit nog een persoon inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:40 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Plaats foto's van jouw torso en je krijgt dezelfde reacties van meisjes en homo's.
Mijn riem heb ik net nieuw gekocht, hooguit 2 weken geleden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:14 schreef Arcadia het volgende:
Je mag trouwens daar ook een nieuwe riem bij kopen, staat veel beter dan wat je nu aan hebt.
[..]
Ik weet niet of ik dat wel wil, mijn lichaam is geen object, er zit nog een persoon in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |