Nee; volgens mij maak je gebruik van een tablet in combinatie met photoshop of dat andere programma van adobe (ben de naam kwijt).quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Geloof je soms niet dat ik mijn tekeningen overtrek met behulp van het zonlicht en ze achteraf inkleur met Paint?
En nu moet jij bewijzen dat jij die foto's neemt en niet iemand anders.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee; volgens mij maak je gebruik van een tablet in combinatie met photoshop of dat andere programma van adobe (ben de naam kwijt).
Sommige van je tekeningen zijn duidelijk in een programma gemaakt dat gebruik maakt van vectors. Dat is dan of de pen tool van photoshop of dat andere programma
Nee, dat hoef ik niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef Julis het volgende:
[..]
En nu moet jij bewijzen dat jij die foto's neemt en niet iemand anders.
Ik weet zelf beter.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Oké. Ik wist toch al dat jij die foto's niet zelf neemt. Je plukt ze gewoon van het internet.
Sorry. Dit hoorde eigenlijk via DM of PM te gaan. Het spijt me nogmaals.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
Waarom deze zinloze discussie? De grootste e-penis heb ik gewoon hoor.
Als je iets vertaald naar Nederlands klinkt altijd zo droogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Lees jij dan koud nieuws? Daar heb je toch niets aan. Daar praat niemand meer over.
Drie papier jij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je iets vertaald naar Nederlands klinkt altijd zo droog
jij ookquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
En turq is slapen na een kus en zuig partij met Mevr. Marlboro..
ii gecelerr millet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |