Overvloed aan katten in dit topicquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Over katten gesproken, onze luilak, die telkens een pak slaag kreeg van een grotere kat(waarschijnlijk zijn vader)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Het is inderdaad wat aan de ronde kant, maar op het plaatje dat ik gebruikte waren ze ook best rond (naja, het donkere gebied in het oog dan). En het maakt niet uit dat ik faal, daar leer ik juist van.
Ahaaaa dat doe je vaker? Gewoon kopieeren van een plaatje? Heb je dat met al je tekeningen gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man. Als je goed kijkt dan zie je dat ik het éne oog kleiner heb getekend dan het andere. Ook zijn de ogen bij mijn tekening iets groter dan de verhouding. De mond krult bij mijn tekening iets meer naar boven. Ik gebruik zelfs niet de eyedropper tool. Ik kies de kleuren puur zoals ik denk dat ze horen te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ahaaaa dat doe je vaker? Gewoon kopieeren van een plaatje? Heb je dat met al je tekeningen gedaan?
Ik zou echter graag antwoord op me vraag willen, specifiek dat laatste deel.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee man. Als je goed kijkt dan zie je dat ik het éne oog kleiner heb getekend dan het andere. Ook zijn de ogen bij mijn tekening iets groter dan de verhouding. De mond krult bij mijn tekening iets meer naar boven. Ik gebruik zelfs niet de eyedropper tool. Ik kies de kleuren puur zoals ik denk dat ze horen te zijn.Wat doe je gemeeeen. Zal ik gemeen doen? HÈ?
Nou. Eigenlijk print ik de plaatjes van het internet. Daarna pak ik een leeg vel en plak ik dat aan het raam. Het gekopieerde plaatje zet ik onder het lege vel tegen het raam aangedrukt zodat ik de lijntjes kan overtrekken. Daarna scan ik mijn tekening in. De gescande tekening kleur ik achteraf in met paint.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zou echter graag antwoord op me vraag willen, specifiek dat laatste deel.
Je gebruikt paint op je macbook?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Deze baas:
[ afbeelding ]
Hier begon ik mee op de computer. Ik maakte er vooral Pokémon tekeningen mee.
Als bewijs verwacht ik een plaatje van je macbook met paint en post it met daar "Julis" op.quote:
Mijn kangal!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef Julis het volgende:
Ik wil nog iets tekenen. Wat zal ik tekenen?
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef Blocko het volgende:
[..]
Als bewijs verwacht ik een plaatje van je macbook met paint en post it met daar "Julis" op.
Or it didn't happen.
Oh ja. Jij had wel eens plaatjes gepost hèquote:
Finder staat openquote:
ECHT NIET. Ik drukte op de achtergrond, daarom staat er finder. En ik ben bezig met een andere tekening, daarom staat Photoshop aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
Finder staat open
volgens mij ben je hem nu gewoon aan het faken met photoshop die ook open staat.
bii bakim of ik ook foto's kan vinden van toen hij een pup was..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh ja. Jij had wel eens plaatjes gepost hè. Even kijken, misschien doe ik het wel. En als ze mislukken dan zeg ik er niets over
.
Ik zeg je iets klopt er niet wat is het verschil dan tussen deze en http://i1206.photobucket.com/albums/bb457/Jul55/Paintcopy.jpg deze versie?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef Julis het volgende:
[..]
ECHT NIET. Ik drukte op de achtergrond, daarom staat er finder. En ik ben bezig met een andere tekening, daarom staat Photoshop aan.
Ah! Ik wil ze wel zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bii bakim of ik ook foto's kan vinden van toen hij een pup was..
Whut. Hoe heb je die gevonden? Ik dacht ...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zeg je iets klopt er niet wat is het verschil dan tussen deze en http://i1206.photobucket.com/albums/bb457/Jul55/Paintcopy.jpg deze versie?
Ik heb het nog niet ontdekt hoor maar het ziet er verdacht uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Whut. Hoe heb je die gevonden. Ik dacht ...
Bulamiyorum..quote:
omg zij gebruikt mac met het vensterbalk van winxp..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet ontdekt hoor maar het ziet er verdacht uit.
Ook het feit dat je 10 minuten nodig hebt om een simpele screenshot te maken is opmerkelijk.
Geloof je soms niet dat ik mijn tekeningen overtrek met behulp van het zonlicht en ze achteraf scan en inkleur met Paint?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet ontdekt hoor maar het ziet er verdacht uit.
Ook het feit dat je 10 minuten nodig hebt om een simpele screenshot te maken is opmerkelijk.
Ik had de foto's eerder gezien in dit topic, dacht ikquote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bulamiyorum..![]()
Ik heb alleen een paar foto's samen met mijn BMW toen ie nog wat jonger was en eentje waar hij wat groter is (7-8 maandjes)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |