SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Eerst zeuren dat ik je niet serieus moet nemen en dan hypocriet doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag trollen/een troll zijn wel van je geloof?
Benieuwd naar welke sfeerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat het net in die ene week is wanneer ik in Turkije zit. Zou er eigenlijk wel naar willen gaan. Benieuwd naar de sfeer.
Het gaat hier wel om een wereldpremiere he. 3D Imax. Gratis film, popcorn en drinken. En Fok tv!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Benieuwd naar welke sfeer
Ben wel vaker naar films gegaan waarbij minstens 40+ fokkers zatenAltijd zo stil. Misschien dat het hier anders is met 400 mensen oid.
Mag je zulke grappen wel maken? Word je niet vervloekt wanneer je liegt om een grap te kunnen maken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef Arcadia het volgende:
FIPO
[..]
Eerst zeuren dat ik je niet serieus moet nemen en dan hypocriet doen. Leer een grap herkennen.
Die dag zit ik (helaas) in Turkije.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Komen er ook Turken naar de film?
Tof! Ik wil Zargon een hand geven.
Oh meeen. Ik wil je hand ook schudden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die dag zit ik (helaas) in Turkije..
xminator is in ieder geval aanwezig en volgens mij Bilge ook.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
PSV 4-1..
6-1 zou een leuke knipoog naar Trabzon zijn..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Bilge het volgende:
Geef een Turk een hand en hij pakt je arm. Geef ZarGon een hand en hij pakt je van achter.![]()
Vuurwerk, wat link!! Die brutale Turken, hoe durven ze!
Nope, gewoon een ''première''. Net zoals alle voorgaande keren. Alleen ditmaal dus met 600 man van fok.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om een wereldpremiere he. 3D Imax. Gratis film, popcorn en drinken. En Fok tv!
Ik wil jou ook schudden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh meeen. Ik wil je hand ook schudden.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Bilge het volgende:
Geef een Turk een hand en hij pakt je arm. Geef ZarGon een hand en hij pakt je van achter.![]()
Vuurwerk, wat link!! Die brutale Turken, hoe durven ze!
Waar kun je een bepaalde stoel reserveren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, gewoon een ''première''. Net zoals alle voorgaande keren. Alleen ditmaal dus met 600 man van fok.
De ekte world première hiervan was dus gister.
Rij 8 stoel 15 gereserveerd bij dezen
Je kunt nog altijd een vriend/vriendin uitnodigen? Een groter probleem zou zijn als je een Siamese tweeling was en je broertje homo was en jullie één kont hadden en je broertje mij een hand gaf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Bilge het volgende:
Ik heb overigens 2 kaartjes gereserveerd, zonder zeker te weten of mijn partner in crime wel mee wil/ kan. Sta je voor lul als je alleen gaat?
Wat? Na gisteravond?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:42 schreef Bilge het volgende:
Toeterturken.![]()
Achtste finales Europa League.
Hoezo niet? Ik zag ondanks hun 2-0 achterstand Braga als favoriet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef Blocko het volgende:
Dus? Is niet echt een prestatie voor zo'n team.
Dan zie jij dingen anders als ik die zie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zag ondanks hun 2-0 achterstand Braga als favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |