quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:31 schreef Mark het volgende:
Zo, we kunnen bijna weer, tijd voor een schopje. Zijn er nog meer mensen hier die meezwemmen?
Oja, psst:
[..]
Top!quote:Op maandag 7 september 2015 01:24 schreef Mark het volgende:
Man, wat was het koud! Zat in wave 2 dus heb wel het volledige parcours gezwommen, las pas thuis op Teletekst dat het ingekort was vanwege die onderkoelingsgevallen....
Was zelf wel 3 minuten sneller dan vorig jaarScheelt als je niet steeds naar je kinderen hoeft te zwaaien
Dit ding kost zo'n 14K:quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:27 schreef Mark het volgende:
Wat een bedragen![]()
Maar groot respect voor Julius, en zijn weigering om wat dan ook te ontvangen. Ik hoop dat hij op een andere manier dan de waardering krijgt
14K?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit ding kost zo'n 14K:
[ afbeelding ]
en werkt ook nog maar halfbakken (applicatie wat draait op een standaard windows 7 install)
Yup, dit soort hulpmiddelen zijn niet zo'n probleem om vergoed te krijgen maar ik schrok ontzettend van de bedragen.... en voor zo'n bedrag verwacht ik iets wat vlekkeloos werkt. Niet wat ze nu geleverd hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:50 schreef starla het volgende:
[..]
14K?!
Wordt zoiets vergoed eigenlijk?
Back up maken kan waarschijnlijk niet?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup, dit soort hulpmiddelen zijn niet zo'n probleem om vergoed te krijgen maar ik schrok ontzettend van de bedragen.... en voor zo'n bedrag verwacht ik iets wat vlekkeloos werkt. Niet wat ze nu geleverd hebben.
Suf voorbeeldje; je bouwt een woordenboek op van vaakgebruikte woorden in dat ding, dus gaandeweg kun je sneller en sneller zinnen bouwen.
TOT het ding een verplichte software-update krijgt, want dan worden al je woordenboerken weggeknikkerd en kun je weer opnieuw beginnen.
Er is maar zoveel wat ik eraan kan en mag doen. Als het ding niet meer werkt en ze zien dat ik eraan heb gesleuteld gaat het dik geld kosten. Maar er is zoveel eraan wat beter / soepeler kan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:55 schreef starla het volgende:
[..]
Back up maken kan waarschijnlijk niet?
Hier ook allemaal, we gaan even voor een paar ALS-vrije jaren.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:12 schreef Mark het volgende:
Inschrijving voor de Amsterdam City Swim 2016 is geopend voor oud-deelnemers. Ik sla dit jaar over, ondanks dat ik het doel nog steeds een warm hart toedraag.
Gecondoleerdquote:Op maandag 15 februari 2016 10:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Pap is eind september overleden (4.5 jaar na diagnose) en we hebben er even genoeg van.
Thanks.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Gecondoleerd![]()
Ik kan me voorstellen dat je het na al die jaren even "uit je systeem" wilt hebben
Ik ben niet de enige zo te zien: inschrijving is al 2 maanden geopend, en nog niet vol.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:12 schreef Mark het volgende:
Inschrijving voor de Amsterdam City Swim 2016 is geopend voor oud-deelnemers. Ik sla dit jaar over, ondanks dat ik het doel nog steeds een warm hart toedraag.
ik zou geen kraanwater drinkenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
yup heel bizar, o.a. 1 huisarts zelf die het nu 2 jaar heeft.
en dat op een populatie van 25000 man...
Nou zonder gekheid, je zou gaan denken dat er iets in de grond zit daar, of in het water óf in de lucht... raaaaaaaaaaaaaaaaar ....quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zou geen kraanwater drinkenof altijd Alu-hoedje op voor de zekerheid
Je wordt nog steeds gemist...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Apart dat men zich druk maakt over één poster met leed, niet om dat leed op zichzelf, maar meer omdat men er niet mee geconfronteerd wil worden. Egocentrisme is waar de wereld omdraait, niet om de zon.
ik bedoelde het ook beetje serieusquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou zonder gekheid, je zou gaan denken dat er iets in de grond zit daar, of in het water óf in de lucht... raaaaaaaaaaaaaaaaar ....
begreep ikquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook beetje serieus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |