Ik (als instelling) zou denken dat je met neutraal gestemde zielen meer bereikt dan met angstige depressief gestemde zielen. Die laatste zijn op dat moment zo "geschokt" en "geprikkeld" dat ik me afvraag of ze daadwerkelijk zullen doneren/effectief een bijdrage zullen leveren.Kortom: op aangedane mensen kun je niet bouwenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is namelijk algemeen bekend dat gortdroge informatie mensen boeit en tot denken aan zet. Eén ongecensureerd nieuws-item over de slachtoffers van een oorlog zorgt voor meer reactie dan het louter vermelden van het aantal slachtoffers.
Maar goed dat jij geen instelling bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Ik (als instelling) zou denken dat je met neutraal gestemde zielen meer bereikt dan met angstige depressief gestemde zielen. Die laatste zijn op dat moment zo "geschokt" en "geprikkeld" dat ik me afvraag of ze daadwerkelijk zullen doneren/effectief een bijdrage zullen leveren.Kortom: op aangedane mensen kun je niet bouwen
Wel psycholoogquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen instelling bent.
Dat is naar mijn weten dus geen instelling.quote:
Maar wel iemand die weet wat voor impact emoties op het doen en laten van een individu hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is naar mijn weten dus geen instelling.
Blijkbaar het de stichting ALS dus een andere visie op de psychologie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:51 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Maar wel iemand die weet wat voor impact emoties op het doen en laten van een individu hebben
Bovendien was die "instelling" niet letterlijk bedoeld...![]()
Zie dit topic nu pas, was op zoek omdat ik in september mee ga doen aan de City Swim 2014. Verbaas me er idd over, wellicht dat men inmiddels wat meer bekend is met het fenomeen ALS en de campagne.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Overigens heeft mijn vader nu bijna een jaar ALS (althans dat het bekend is) en zit me oprecht te verbazen over de idiote reacties hierboven...
Ah, mijn zussen zwemmen ook weer mee (vorig jaar ook gedaan). Ik sta aan de kant te supporterenquote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Zie dit topic nu pas, was op zoek omdat ik in september mee ga doen aan de City Swim 2014. Verbaas me er idd over, wellicht dat men inmiddels wat meer bekend is met het fenomeen ALS en de campagne.
Tof! Ik ben er iig weer om je aan te moedigen (ok, allereerst m'n zussen maar ben er dan tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef Mark het volgende:
Hopelijk maken ze die claim waar.....
Ik train in ieder geval gewoon door voor 7 september
quote:DEN BOSCH - Binnen nu en een jaar wordt een nieuw medicijn tegen de dodelijke spierziekte ALS getest in een klinische studie. Dat meldt Inez de Greef, directeur van Treeway.
Treeway is een pharmaceutisch bedrijf, opgericht door twee ondernemers die zelf ALS hebben. Het legt zich toe op het ontwikkelen van geneesmiddelen tegen amyotrofe laterale sclerose (ALS).
Volgens De Greef is het TW001 het eerste middel in de pijplijn van Treeway dat bij een kleine groep mensen met ALS is getest. "De resultaten zijn veelbelovend." Het middel wordt al langer als vloeibaar medicijn via infuus toegepast bij mensen met andere hersenaandoeningen. Treeway bouwt het om in pilvorm, zodat het ook buiten het ziekenhuis gebruikt kan worden.
Bij ALS gaan in de hersenen bepaalde zenuwcellen die de spieren aansturen dood, waardoor spieren verzwakken. "Dit middel beschermt de zenuwcellen tegen de schadelijke stoffen." De toegedane schade wordt als het ware stopgezet.
Je hebt exact hetzelfde gepost op 28 mei...quote:Op zondag 27 juli 2014 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Eindelijk ook eens wat positief nieuws.
Nieuwe Pil gaat de testfase in
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef starla het volgende:
[..]
Je hebt exact hetzelfde gepost op 28 mei...
Ik zit 2 waves voor ze, zie ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tof! Ik ben er iig weer om je aan te moedigen (ok, allereerst m'n zussen maar ben er dan toch)
ah cool, en iddquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zit 2 waves voor ze, zie ikJe ene zus moet nog wel ff wat sponsoring binnen harken....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |