quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
JH is geen crew meer, dus je kan je gang gaan.
Dat onvruchtbare is echt een godsgeschenk. Neuken als een malle zonder anticonceptiequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
Het is dat Samzz incontinent en onvruchtbaar is, anders had ze al minimaal 2 elftallen rondlopen.
Rughaar!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit is al wel een stukje over de grens hoor.
Wordt je ineens zwanger.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat onvruchtbare is echt een godsgeschenk. Neuken als een malle zonder anticonceptie.
Je weet wat er kan gebeuren wanneer je dat niet doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou hem nat houden en terug rollen.
SPOILER: Eet smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dat heb ik nog laaaang niet.. En zoals ik 't nu heb hou ik 't wel denkquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit is al wel een stukje over de grens hoor.
De soa's heb je al, dus waarom je nog druk maken over dingen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat onvruchtbare is echt een godsgeschenk. Neuken als een malle zonder anticonceptie.
Wablief.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Samzz het volgende:
Och, eigenlijk maakt lichaamshaar mij niet zoveel uit, als de schaamstreek maar geen oerwoud is. Die heb ik al.
Ja, iedereen moet dat meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:48 schreef Monopoly het volgende:
Ja nou, herpes genitalis doorgeven vind jij normaal ?
Pics.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik nog laaaang niet.. En zoals ik 't nu heb hou ik 't wel denk
Mijn ogen branden nog steeds, bijna 2 jaar na dato.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Er zijn meerdere mensen in dit topic die mij naakt hebben gezien, ik heb niets te bewijzen. Mensen weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:
Ik heb nogsteeds geen goede foto'squote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. PM staat open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |