Theater kan een toneelstuk zijn, niemand die daar ooit heen gaat. Ik houd gewoon niet heel erg van musicals en cabaret hoef ik niet in het theater te zien. Dat is het enige waar mensen die ik ken heen willen, een goede muzikale uitvoering (geen opera) of toneel gaat niemand meer heen, behalve zure oude mensen, zo lijkt het.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor zoiets kun je misschien beter mensen vragen als je concreet iets hebt waar je naartoe wilt.Wat voor dingen zijn dat dan zoal, trouwens?
Ik zag vandaag een mooie vrouw met een lief klein puppyquote:
Het was ook geen idee voor een volgende meet. Ik weet hoe weinig dat in trek is, bovendien spreek je elkaar nou ook niet bepaald uitgebreid als je naar een concert of voorstelling gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik had toch eigenlijk een meet in gedachten die voor meer dan een paar mensen geschikt is, en ik betwijfel of toneel / theater / concerten nou een hoop mensen aanspreekt.
Jammer dat Fok geen agenda-functie heeft. De OP laten updaten met elk meeting-idee is een beetje omslachtig
Misschien kan er een kleine sub-meet georganiseerd worden voor mensen die er wel heen willen ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het was ook geen idee voor een volgende meet. Ik weet hoe weinig dat in trek is, bovendien spreek je elkaar nou ook niet bepaald uitgebreid als je naar een concert of voorstelling gaat.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat is mogelijk inderdaad, maar dan lijkt mij het beste om die submeet op een andere datum te houden.
Betaal jij?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan houden we de meet toch gewoon in Mexico?
LOL, ja, op jou en je honden hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Als we het strand op gaan, dan neem ik mijn honden mee..Kunnen we misschien toch nog gaan jagen in de duinen ;-)
Mexico? Wat moet je daar danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef BlaZ het volgende:
Als jullie opschieten kom ik nog wel naar de volgende meeting , vanaf 14 maart zit ik weer in Mexico.
Reisje vanuit Queretaro,Mexico met de auto naar Panama City, daarna wat vrienden opzoeken in Veracruz, Uruapan, Mexico City en Queretaro.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Reisje vanuit Queretaro,Mexico met de auto naar Panama City, daarna wat vrienden opzoeken in Veracruz, Uruapan, Mexico City en Queretaro.
Gewoon een gangbang in een sekskelder, niks bijzonders.quote:
Doe de groeten aan de drugsmaffia daarquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Reisje vanuit Queretaro,Mexico met de auto naar Panama City, daarna wat vrienden opzoeken in Veracruz, Uruapan, Mexico City en Queretaro.
Vraag of hij wat coke meeneemtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de drugsmaffia daar
Ok ik zal iets over mezelf vertellen: Ik zou op dit tijdstip niet eens meer wakker moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom!
Vertel iets over jezelf!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik zal iets over mezelf vertellen: Ik zou op dit tijdstip niet eens meer wakker moeten zijn.
Dus.Ik denk er even over na, hoewel ik mensen ontmoeten leuk vind is contacten onderhouden niet mijn sterkste punt.
Dank je voor het welkom in ieder geval.
Ik dacht dat het FOK! mod team 1 Happy Family is? Dus genoeg contacten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik zal iets over mezelf vertellen: Ik zou op dit tijdstip niet eens meer wakker moeten zijn.
Dus.Ik denk er even over na, hoewel ik mensen ontmoeten leuk vind is contacten onderhouden niet mijn sterkste punt.
Dank je voor het welkom in ieder geval.
Zo'n reacties nodigen niet bepaald uit voor de niet inteeltgangquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon een gangbang in een sekskelder, niks bijzonders.
Dit is op zijn minst een opmerkelijke reply te noemen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon een gangbang in een sekskelder, niks bijzonders.
Er staat toch al vaak zat in het topic dat het gewoon leuk was.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef Retronix het volgende:
[..]
Dit is op zijn minst een opmerkelijke reply te noemen..
Ik wilde hem ook hier gaan posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Godshand het volgende:
De stapmeet van R&P:
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Leek me juist meer iets voor de stamgasten uit de slowchat topics, die elkaar toch al een beetje kennen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook hier gaan posten.Als je mensen wilt ontmoeten is zoiets tof.
Net alsof ik tijd en energie heb om alles te lezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er staat toch al vaak zat in het topic dat het gewoon leuk was.
Als jij geen zin hebt om het te lezen, waarom zou ik de meeting dan nóg een keer gaan beschrijven?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof ik tijd en energie heb om alles te lezen
Gewoon in 10-15 woorden de meeting omschrijven, dat lijkt me voor de niet autisten niet al te moeilijk
Als je het zo interessant zou vinden dan had je allang teruggelezen luilak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon in 10-15 woorden de meeting omschrijven, dat lijkt me voor de niet autisten niet al te moeilijk
Kijken of het wat isquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:28 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Als jij geen zin hebt om het te lezen, waarom zou ik de meeting dan nóg een keer gaan beschrijven?
Dan moet je er gewoon bij zijn. Belevingen zijn altijd persoonlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijken of het wat is
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
13 woorden, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog niet eens iedereen gesproken helaas, maar ik vond het ook heel gezellig.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijken of het wat is
Je kan ook ergens anders gaan trollen ofzo.quote:
Oersaai, vooral voor de mensen die er niet waren en het topic niet lezenquote:
Omdat irritant doen een leuke hobby is blijkbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Oersaai, vooral voor de mensen die er niet waren en het topic niet lezen
Hoe vaak blijven mensen vragen hoe het was terwijl al 2 pagina's lang wordt gezegd dat het gezellig was![]()
Hoeveel mannen en vrouwen waren er ongeveer, leeftijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Hoe vaak blijven mensen vragen hoe het was terwijl al 2 pagina's lang wordt gezegd dat het gezellig was![]()
Stuk of 15 volgens mij. 4 vrouwen. Godshand was de oudste dacht ik? Leeftijd varieert van 25 tot 35 jaar, zie topictitelquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel mannen en vrouwen waren er ongeveer, leeftijd?
Nou hoor, ik toon alleen maar interressequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het was dan ook geen date-meet. Dit is niet het singles topic, maar een topic voor iedereen die algemene contacten wil opdoen, tenzij ik me sterk vergisquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer zoveel mannen als mannen, dat kan nooit een goede date meet worden
Mja, interesse tonen is naar mijn bescheiden mening ook je inlezen in een discussie voordat je een reeds 5x gestelde vraag opnieuw gaat stellen. Je kan je toch neem ik aan wel voorstellen dat het leuker overkomt om je wat uitgebreider voor te stellen en je aan te melden voor een evt. toekomstige meetquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nou hoor, ik toon alleen maar interresse
Geen zin om het hele topic door te ploegen om te zien of het gezellig was (zo'n belangerijke info is het nou ook weer niet)
Het was ook geen date-meet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer zoveel mannen als mannen, dat kan nooit een goede date meet worden
Hoe werkt datquote:
Geen idee, ik heb het niet verzonnen.quote:
Juist wel, jij begon over eindigen in een kelder met een gangbang..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet verzonnen.
Is een beetje uit de routequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef Chawi het volgende:
Misschien de volgende meet, we kennen elkaar nu toch.
Ik ga trouwens zaterdag stappen in Amersfoort, dus als er nog mensen mee willen?
Ik heb de statistieken nog ergens! We waren met z'n twaalven,een kwart rookte een derde was vrouw en van de vrouwen rookte de helft. De conclusie was uiteraard dat mannen beter zijn in stoppen met rokenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel mannen en vrouwen waren er ongeveer, leeftijd?
Ik kom er wel langs zaterdag met de treinquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb de statistieken nog ergens! We waren met z'n twaalven,een kwart rookte een derde was vrouw en van de vrouwen rookte de helft. De conclusie was uiteraard dat mannen beter zijn in stoppen met rokenToen hadden we het uitgerekend en konden we naar huis. Kortom, het was best leuk!
Dat is goed op de heen en terug wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Chawi het volgende:
Wel zwaaien dan he tijnbrein
En Naamah, met die conclusie ben ik het zo oneens *kijkt opstandig*
Haha, ben jij er zo een? Er lopen daar zoveel gerimpelde hippie's rond.. Lekker belangrijk, je gaat toch niet daten ofzo.. :Squote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Chawi het volgende:
Zomer lijkt nu nog zooooo ver weg. Tegen die tijd ben ik echt oud en gerimpeld en dus niet Bloemendaal proof
Had jij niet een lat relatie, en ging je niet in de duinen jagen? LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Chawi het volgende:
Zoals mijn moeder zei:"je weet nooit wie je tegenkomt"
In de zomer kun je daar Chawi in bikini zien terwijl ze met d'r honden in de duinen jaagt..quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er in Bloemendaal
As zaterdag heb ik wss wat anders, dus helaas.
Bloemendaal?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Retronix het volgende:
Als het weer mooi weer wordt gaan we dus ook zeker een meet op Bloemendaal doen hé..
Ik verlang echt naar de zomer nu..
Een reforok danquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Chawi het volgende:
Maakt niet uit waar, maar Chawi in bikini..
Zo'n lange rok waar gelovige vrouwen in lopen.. refo komt van refo's.. dus reforok is een rok die door refo's wordt gedragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Chawi het volgende:
Een wattes? *te laat en te moe/lui om te googlen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a long line down from heaven.
Buideltasje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef Chawi het volgende:
Bedankt voor het plaatje :-)..
Zit gelukkig nog een hoop tussen een bikini en een refro-rok
Je mag wel een paar kilo van mij hebben hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Retronix het volgende:
Ik kijk in elk geval uit naar de zomer en Bloemendaal!
Ik heb nu trouwens een luxe probleem, ik begin te licht te worden, ik moet dus aankomen.. Komt misschien omdat ik harder train met zwemmen, of harde fysieke werk afgelopen periode..
Ook al was ik 60, dan nog loop ik gewoon in m'n bali broek op Bloemendaal strand..
En toen haakte DiegoArmandoMaradona eindelijk af. Hadden jullie dit niet eerder kunnen zeggenquote:
Snelle stofwisseling, zijn er zo weer af!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je mag wel een paar kilo van mij hebben hoor.
Doe mij ook zo'n snelle.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Retronix het volgende:
[..]
Snelle stofwisseling, zijn er zo weer af!
Ik ben dan in Utrecht. Damn you, agenda!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef Chawi het volgende:
Misschien de volgende meet, we kennen elkaar nu toch.
Ik ga trouwens zaterdag stappen in Amersfoort, dus als er nog mensen mee willen?
Nee vind ik echt niks aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:47 schreef kipptje het volgende:
Gaat trouwens iemand dinsdag ook naar de fok premiere in amsterdam????
Mij lijkt juist die film wel aardig.. maar ja... mijn vriend en ik zijn echte filmfreaksquote:
Wat ga je in Amersfoort eig doen? Keer in het centrum geweest, daar heb je paar verdwaalde 10 in 1 dozijn kroegjes...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:02 schreef Chawi het volgende:
Mijn LATrelatie is zo sterk als het woord zelf is
Ga er ook vanuit dat deze situatie niet al te lang voortduurt![]()
Jammer Mystikvm
Bij een volgende meet neem ik mijn laptop met spss mee. Krijgt iedereen een uitdraai met grafiekjes mee naar huis voor boven het bed!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Naamah het volgende:
Ik heb de statistieken nog ergens! We waren met z'n twaalven,een kwart rookte een derde was vrouw en van de vrouwen rookte de helft. De conclusie was uiteraard dat mannen beter zijn in stoppen met rokenToen hadden we het uitgerekend en konden we naar huis. Kortom, het was best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |