Stuk of 15 volgens mij. 4 vrouwen. Godshand was de oudste dacht ik? Leeftijd varieert van 25 tot 35 jaar, zie topictitelquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel mannen en vrouwen waren er ongeveer, leeftijd?
Nou hoor, ik toon alleen maar interressequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Oersaai, vooral voor de mensen die er niet waren en het topic niet lezen
Hoe vaak blijven mensen vragen hoe het was terwijl al 2 pagina's lang wordt gezegd dat het gezellig was![]()
Het was dan ook geen date-meet. Dit is niet het singles topic, maar een topic voor iedereen die algemene contacten wil opdoen, tenzij ik me sterk vergisquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer zoveel mannen als mannen, dat kan nooit een goede date meet worden
Mja, interesse tonen is naar mijn bescheiden mening ook je inlezen in een discussie voordat je een reeds 5x gestelde vraag opnieuw gaat stellen. Je kan je toch neem ik aan wel voorstellen dat het leuker overkomt om je wat uitgebreider voor te stellen en je aan te melden voor een evt. toekomstige meetquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Nou hoor, ik toon alleen maar interresse
Geen zin om het hele topic door te ploegen om te zien of het gezellig was (zo'n belangerijke info is het nou ook weer niet)
Het was ook geen date-meet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer zoveel mannen als mannen, dat kan nooit een goede date meet worden
Hoe werkt datquote:
Geen idee, ik heb het niet verzonnen.quote:
Juist wel, jij begon over eindigen in een kelder met een gangbang..quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet verzonnen.
Is een beetje uit de routequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef Chawi het volgende:
Misschien de volgende meet, we kennen elkaar nu toch.
Ik ga trouwens zaterdag stappen in Amersfoort, dus als er nog mensen mee willen?
Ik heb de statistieken nog ergens! We waren met z'n twaalven,een kwart rookte een derde was vrouw en van de vrouwen rookte de helft. De conclusie was uiteraard dat mannen beter zijn in stoppen met rokenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel mannen en vrouwen waren er ongeveer, leeftijd?
Ik kom er wel langs zaterdag met de treinquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik heb de statistieken nog ergens! We waren met z'n twaalven,een kwart rookte een derde was vrouw en van de vrouwen rookte de helft. De conclusie was uiteraard dat mannen beter zijn in stoppen met rokenToen hadden we het uitgerekend en konden we naar huis. Kortom, het was best leuk!
Dat is goed op de heen en terug wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef Chawi het volgende:
Wel zwaaien dan he tijnbrein
En Naamah, met die conclusie ben ik het zo oneens *kijkt opstandig*
Haha, ben jij er zo een? Er lopen daar zoveel gerimpelde hippie's rond.. Lekker belangrijk, je gaat toch niet daten ofzo.. :Squote:Op woensdag 29 februari 2012 22:11 schreef Chawi het volgende:
Zomer lijkt nu nog zooooo ver weg. Tegen die tijd ben ik echt oud en gerimpeld en dus niet Bloemendaal proof
Had jij niet een lat relatie, en ging je niet in de duinen jagen? LOLquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:57 schreef Chawi het volgende:
Zoals mijn moeder zei:"je weet nooit wie je tegenkomt"
In de zomer kun je daar Chawi in bikini zien terwijl ze met d'r honden in de duinen jaagt..quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er in Bloemendaal
As zaterdag heb ik wss wat anders, dus helaas.
Bloemendaal?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:07 schreef Retronix het volgende:
Als het weer mooi weer wordt gaan we dus ook zeker een meet op Bloemendaal doen hé..
Ik verlang echt naar de zomer nu..
Een reforok danquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Chawi het volgende:
Maakt niet uit waar, maar Chawi in bikini..
Zo'n lange rok waar gelovige vrouwen in lopen.. refo komt van refo's.. dus reforok is een rok die door refo's wordt gedragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:17 schreef Chawi het volgende:
Een wattes? *te laat en te moe/lui om te googlen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a long line down from heaven.
Buideltasje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:22 schreef Chawi het volgende:
Bedankt voor het plaatje :-)..
Zit gelukkig nog een hoop tussen een bikini en een refro-rok
Je mag wel een paar kilo van mij hebben hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Retronix het volgende:
Ik kijk in elk geval uit naar de zomer en Bloemendaal!
Ik heb nu trouwens een luxe probleem, ik begin te licht te worden, ik moet dus aankomen.. Komt misschien omdat ik harder train met zwemmen, of harde fysieke werk afgelopen periode..
Ook al was ik 60, dan nog loop ik gewoon in m'n bali broek op Bloemendaal strand..
En toen haakte DiegoArmandoMaradona eindelijk af. Hadden jullie dit niet eerder kunnen zeggenquote:
Snelle stofwisseling, zijn er zo weer af!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je mag wel een paar kilo van mij hebben hoor.
Doe mij ook zo'n snelle.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Retronix het volgende:
[..]
Snelle stofwisseling, zijn er zo weer af!
Ik ben dan in Utrecht. Damn you, agenda!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:00 schreef Chawi het volgende:
Misschien de volgende meet, we kennen elkaar nu toch.
Ik ga trouwens zaterdag stappen in Amersfoort, dus als er nog mensen mee willen?
Nee vind ik echt niks aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:47 schreef kipptje het volgende:
Gaat trouwens iemand dinsdag ook naar de fok premiere in amsterdam????
Mij lijkt juist die film wel aardig.. maar ja... mijn vriend en ik zijn echte filmfreaksquote:
Wat ga je in Amersfoort eig doen? Keer in het centrum geweest, daar heb je paar verdwaalde 10 in 1 dozijn kroegjes...quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:02 schreef Chawi het volgende:
Mijn LATrelatie is zo sterk als het woord zelf is
Ga er ook vanuit dat deze situatie niet al te lang voortduurt![]()
Jammer Mystikvm
Bij een volgende meet neem ik mijn laptop met spss mee. Krijgt iedereen een uitdraai met grafiekjes mee naar huis voor boven het bed!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef Naamah het volgende:
Ik heb de statistieken nog ergens! We waren met z'n twaalven,een kwart rookte een derde was vrouw en van de vrouwen rookte de helft. De conclusie was uiteraard dat mannen beter zijn in stoppen met rokenToen hadden we het uitgerekend en konden we naar huis. Kortom, het was best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |