Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:59 schreef Northside het volgende:
Wacht even... het is echt aan het gebeuren?!![]()
Zeker weten dat het niet een uberfokker is die met al z'n klonen een feestje in z'n hoofd aan het houden is?
en ook ik weer terug in de trein wegens ontbreken nachtnet..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef Mystikvm het volgende:
Omdat Nachtnet niet op mijn woonplaats aansluit zit ik nu helaas alweer in de trein terug. Maar dit was zeer geslaagd, meer mensen dan ik had verwacht en ook mensen die ik graag nog een keer spreek. Ik heb begrepen dat het feestje in Utrecht nog even door gaat, maar wat mij betreft genoeg aanknopingspunten om vaker eens wat te ondernemen met een aantal van de mensen daar!
Dus ja, shit did go down. For real!
Ik met 10 min vertraging met een trein die Utrecht als startpunt hadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
We zijn met 6 min vertraging vertrokken en dat midden in de nacht.
Je doet je naam eer aanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben ook zojuist teruggekeerd. Geen meetgangers gezien, maar da's mijn eigen schuld
Dat is 'm nu juist. Door onophoud arriveerde ik pas tegen 21:00 uur in die tent. Heb alle vertrekken uitgeplozen en zowel binnen als buiten groepen mensen aandachtig bekeken, maar kwam niet op het logische idee dat er ook een bovenverdieping kon zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
Je doet je naam eer aan. Maar hoe kan je ons nou hebben gemist? We zaten met 12 man gezellig bovenin de winkel van sinkel
Volgende keer gaan we ergens heen waar ze wél eten willen serveren dat op de menukaart staat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:52 schreef BlaZ het volgende:
Gelukkig hadden we de 20 euro vreetgeld nog opgekregen
Met moeitequote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:52 schreef BlaZ het volgende:
Gelukkig hadden we de 20 euro vreetgeld nog opgekregen
Bladeren op de rails zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
We zijn met 6 min vertraging vertrokken en dat midden in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |