Zo'n reacties nodigen niet bepaald uit voor de niet inteeltgangquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon een gangbang in een sekskelder, niks bijzonders.
Dit is op zijn minst een opmerkelijke reply te noemen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon een gangbang in een sekskelder, niks bijzonders.
Er staat toch al vaak zat in het topic dat het gewoon leuk was.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef Retronix het volgende:
[..]
Dit is op zijn minst een opmerkelijke reply te noemen..
Ik wilde hem ook hier gaan posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Godshand het volgende:
De stapmeet van R&P:
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Leek me juist meer iets voor de stamgasten uit de slowchat topics, die elkaar toch al een beetje kennen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook hier gaan posten.Als je mensen wilt ontmoeten is zoiets tof.
Net alsof ik tijd en energie heb om alles te lezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er staat toch al vaak zat in het topic dat het gewoon leuk was.
Als jij geen zin hebt om het te lezen, waarom zou ik de meeting dan nóg een keer gaan beschrijven?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof ik tijd en energie heb om alles te lezen
Gewoon in 10-15 woorden de meeting omschrijven, dat lijkt me voor de niet autisten niet al te moeilijk
Als je het zo interessant zou vinden dan had je allang teruggelezen luilak.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon in 10-15 woorden de meeting omschrijven, dat lijkt me voor de niet autisten niet al te moeilijk
Kijken of het wat isquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:28 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Als jij geen zin hebt om het te lezen, waarom zou ik de meeting dan nóg een keer gaan beschrijven?
Dan moet je er gewoon bij zijn. Belevingen zijn altijd persoonlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijken of het wat is
quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
13 woorden, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog niet eens iedereen gesproken helaas, maar ik vond het ook heel gezellig.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijken of het wat is
Je kan ook ergens anders gaan trollen ofzo.quote:
Oersaai, vooral voor de mensen die er niet waren en het topic niet lezenquote:
Omdat irritant doen een leuke hobby is blijkbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Oersaai, vooral voor de mensen die er niet waren en het topic niet lezen
Hoe vaak blijven mensen vragen hoe het was terwijl al 2 pagina's lang wordt gezegd dat het gezellig was![]()
Hoeveel mannen en vrouwen waren er ongeveer, leeftijd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Oersaai, vooral voor de mensen die er niet waren en het topic niet lezen
Hoe vaak blijven mensen vragen hoe het was terwijl al 2 pagina's lang wordt gezegd dat het gezellig was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |