Theater kan een toneelstuk zijn, niemand die daar ooit heen gaat. Ik houd gewoon niet heel erg van musicals en cabaret hoef ik niet in het theater te zien. Dat is het enige waar mensen die ik ken heen willen, een goede muzikale uitvoering (geen opera) of toneel gaat niemand meer heen, behalve zure oude mensen, zo lijkt het.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor zoiets kun je misschien beter mensen vragen als je concreet iets hebt waar je naartoe wilt.Wat voor dingen zijn dat dan zoal, trouwens?
Ik zag vandaag een mooie vrouw met een lief klein puppyquote:
Het was ook geen idee voor een volgende meet. Ik weet hoe weinig dat in trek is, bovendien spreek je elkaar nou ook niet bepaald uitgebreid als je naar een concert of voorstelling gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik had toch eigenlijk een meet in gedachten die voor meer dan een paar mensen geschikt is, en ik betwijfel of toneel / theater / concerten nou een hoop mensen aanspreekt.
Jammer dat Fok geen agenda-functie heeft. De OP laten updaten met elk meeting-idee is een beetje omslachtig
Misschien kan er een kleine sub-meet georganiseerd worden voor mensen die er wel heen willen ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het was ook geen idee voor een volgende meet. Ik weet hoe weinig dat in trek is, bovendien spreek je elkaar nou ook niet bepaald uitgebreid als je naar een concert of voorstelling gaat.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat is mogelijk inderdaad, maar dan lijkt mij het beste om die submeet op een andere datum te houden.
Betaal jij?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan houden we de meet toch gewoon in Mexico?
LOL, ja, op jou en je honden hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Als we het strand op gaan, dan neem ik mijn honden mee..Kunnen we misschien toch nog gaan jagen in de duinen ;-)
Mexico? Wat moet je daar danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef BlaZ het volgende:
Als jullie opschieten kom ik nog wel naar de volgende meeting , vanaf 14 maart zit ik weer in Mexico.
Reisje vanuit Queretaro,Mexico met de auto naar Panama City, daarna wat vrienden opzoeken in Veracruz, Uruapan, Mexico City en Queretaro.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Reisje vanuit Queretaro,Mexico met de auto naar Panama City, daarna wat vrienden opzoeken in Veracruz, Uruapan, Mexico City en Queretaro.
Gewoon een gangbang in een sekskelder, niks bijzonders.quote:
Doe de groeten aan de drugsmaffia daarquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Reisje vanuit Queretaro,Mexico met de auto naar Panama City, daarna wat vrienden opzoeken in Veracruz, Uruapan, Mexico City en Queretaro.
Vraag of hij wat coke meeneemtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de drugsmaffia daar
Ok ik zal iets over mezelf vertellen: Ik zou op dit tijdstip niet eens meer wakker moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom!
Vertel iets over jezelf!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik zal iets over mezelf vertellen: Ik zou op dit tijdstip niet eens meer wakker moeten zijn.
Dus.Ik denk er even over na, hoewel ik mensen ontmoeten leuk vind is contacten onderhouden niet mijn sterkste punt.
Dank je voor het welkom in ieder geval.
Ik dacht dat het FOK! mod team 1 Happy Family is? Dus genoeg contacten?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok ik zal iets over mezelf vertellen: Ik zou op dit tijdstip niet eens meer wakker moeten zijn.
Dus.Ik denk er even over na, hoewel ik mensen ontmoeten leuk vind is contacten onderhouden niet mijn sterkste punt.
Dank je voor het welkom in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |