Eindhoven.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant: westerlingen die Utrecht te ver vonden? Er kwamen er 2 uit Groningen en 1 uit Eindhoven, dus ik dacht laat ik het oosten wat ter wille zijn
Kantklossen, sjoelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien een activiteitje ook een goed idee aangezien we elkaar nu een beetje kennen?
Om te zuipen heb ik geen Fokkers nodig, dan kan ik net zo goed met mijn eigen vrienden op stap. Vorige keer was leuk om kennis te maken, maar de volgende keer doe ik liever iets.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef Northside het volgende:
Alcohol doet het altijd goed als activiteit, zei een wijs man ooit eens.
Wat wil je dan bijvoorbeeld met fokkers doen dat je niet met je eigen vrienden kan doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Om te zuipen heb ik geen Fokkers nodig, dan kan ik net zo goed met mijn eigen vrienden op stap. Vorige keer was leuk om kennis te maken, maar de volgende keer doe ik liever iets.
Er zijn bepaalde concerten of theatervoorstellingen waar ik mijn vrienden niet mee naartoe krijg. Maar voor een grootschalerige bijeenkomst is dat ook niet geschikt. Ten eerste vanwege de prijs, ten tweede vanwege het feit dat ook niet alle Fokkers hetzelfde leuk vinden.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat wil je dan bijvoorbeeld met fokkers doen dat je niet met je eigen vrienden kan doen?
Ja, maar voor veel mensen is het de 1e of 2e keer dat ze elkaar zien. Zou iets vrijblijvends als 'iets drinken' dan niet makkelijker zijn dan een activiteit waar je aan vast zit?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind bier drinken net zo leuk als de meesten, maar om uitgebreid te gaan stappen werkt het vaak ook alleen maar als de mensen enigszins gelijkgestemd zijn en dezelfde dingen leuk vinden.
True, ik ga ook geen dingen afwijzen en wil ook niet de zuurpruim uithangen. Zeker als het in de buurt is kom ik wel. Maar een activiteit lijkt mij het leukst. Ik snap ook wel dat het moeilijk is om iets te regelen voor zoveel mensen met zoveel verschillende interesses.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar voor veel mensen is het de 1e of 2e keer dat ze elkaar zien. Zou iets vrijblijvends als 'iets drinken' dan niet makkelijker zijn dan een activiteit waar je aan vast zit?
Hahahaha, ze zien me aankomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Godshand het volgende:
Of je gaat karten
Maar niet alle vrouwen zullen dat waarderen.
Verder: schaatsen in de ijshal, museum bekijken, concertje, meejagen met Chawi
Voor zoiets kun je misschien beter mensen vragen als je concreet iets hebt waar je naartoe wilt.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde concerten of theatervoorstellingen waar ik mijn vrienden niet mee naartoe krijg. Maar voor een grootschalerige bijeenkomst is dat ook niet geschikt. Ten eerste vanwege de prijs, ten tweede vanwege het feit dat ook niet alle Fokkers hetzelfde leuk vinden.
Ik ga liever op single vrouwenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Als we het strand op gaan, dan neem ik mijn honden mee..Kunnen we misschien toch nog gaan jagen in de duinen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |