Ik wil diequote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef o.us het volgende:
Kick, wil nog meer nieuwe screens zien. TS begint weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heeft mooie openingspost en Dimens was de laatste poster, en gaf aan een mooie OP te gaan maken.quote:
Die heeft een slotje.quote:
geen probleem,quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze heeft mooie openingspost en Dimens was de laatste poster, en gaf aan een mooie OP te gaan maken.
Welke launcher gebruik jij?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker fout weer een dame op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Is android 4.0(ics).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desire HD trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links boven de cameraknop komt via de Missed It! widget 'n sms/mail/whatsapp/wordfeud tevoorschijn als ik er eentje binnen heb
M'n homescherm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4 andere schermen met verschillende widgets, oa. agenda, regendetector, plume, facebook, rss. Dit alles op 'n Galaxy Nexus met custom ROMBen alleen nog niet zo tevreden over m'n homescherm achtergrond, ik zoek 'n geweldige zwart witte. Iemand 'n leuke, niet te drukke maar gave achtergrond voor me?
"If you're not a manc, you're a wank"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n schermvergrendeling (Widgetlocker):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links boven de cameraknop komt via de Missed It! widget 'n sms/mail/whatsapp/wordfeud tevoorschijn als ik er eentje binnen heb
M'n homescherm:Ken je de Zedge app? Daar kun je bijv. in zoeken op 'black and white' in de category wallpapers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4 andere schermen met verschillende widgets, oa. agenda, regendetector, plume, facebook, rss. Dit alles op 'n Galaxy Nexus met custom ROMBen alleen nog niet zo tevreden over m'n homescherm achtergrond, ik zoek 'n geweldige zwart witte. Iemand 'n leuke, niet te drukke maar gave achtergrond voor me?
Erg tof, maar kan je deze:quote:
launcher is MIUI gok ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Erg tof, maar kan je deze:
Post hier jouw mobiele homescreen
delen? Welke launcher, en die foto's? Ziet er zo gaaf uit
Home knop en aan/uit knop tegelijk (snel!) indrukken.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef andreas612 het volgende:
hoe maak je screenshot bij android? (met name: desire)
Staat erbij hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Home knop en aan/uit knop tegelijk (snel!) indrukken.![]()
Zou trouwens ook handig zijn als mensen hier bijvoorbeeld nét dat beetje extra informatie gaven bij hun screenshot. Bijvoorbeeld het toestel, skins, wallpapers etc.
zeker weten dat het met de desire op android v.2.2.2 ook kan? want bij mij gaat ie dan gewoon lockenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Home knop en aan/uit knop tegelijk (snel!) indrukken.![]()
Zou trouwens ook handig zijn als mensen hier bijvoorbeeld nét dat beetje extra informatie gaven bij hun screenshot. Bijvoorbeeld het toestel, skins, wallpapers etc.
quote:
Sorry, dat weet ik niet zeker. M'n eigen draait nu namelijk op een Custom ROM en daar werkt het wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zeker weten dat het met de desire op android v.2.2.2 ook kan? want bij mij gaat ie dan gewoon locken
Op mijn Desire S kan het ook door de aan/uitknop bovenop het toestel gewoon in te drukken en ingedrukt te houden terwijl ik daarna op homebutton druk. Probeer dat eens. Als het goed is hoor je dan ook het sluitergeluid van je camera.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zeker weten dat het met de desire op android v.2.2.2 ook kan? want bij mij gaat ie dan gewoon locken
nope, denk dat de mijne te prehistorisch isquote:Op zondag 26 februari 2012 19:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Op mijn Desire S kan het ook door de aan/uitknop bovenop het toestel gewoon in te drukken en ingedrukt te houden terwijl ik daarna op homebutton druk. Probeer dat eens. Als het goed is hoor je dan ook het sluitergeluid van je camera.
Mag ik jouw wallpaper?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Cool, ik sta in de openingspost.
Huidige (yes, ik ben van toestel gewisseld):
[ afbeelding ]
Hoe instaleer je die CyanMod precies? Is dat een Costum Rom? En dus een root nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Sensation CM9
Beautiful Widgets is clock skin met theme.
Dat is ook CM toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef lelouch het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Sensation. ICS. Nova Launcher.
Eigen achtergrond (Fringe).
Kan je het beste even op tweakers.net sensation forum doorlezen, maar is inderdaad custom rom (onofficieel) www.cyanogenmod.comquote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Hoe instaleer je die CyanMod precies? Is dat een Costum Rom? En dus een root nodig?
Hoeft niet, kan ook een rom zijn waar alles van HTC is gestript en vervangen met AOSP(androidopensource) systeem.quote:
Hij stelde een vraag op een homescreen daar is dit topic voor.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ja enig jongens. Maar laat eens een cap zien van jullie homescreen, of verplaats deze discussie naar het betreffende ROM nerd topic?
X gr gr
Nee het is Virtuous Inquisition.quote:
Oke, maar wist niet dat er in ICS die blauwe kleur in die symbooltjes etc. zat!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:02 schreef lelouch het volgende:
[..]
Nee het is Virtuous Inquisition.
De officiele ICS rom van HTC maar Sense eruit gehaalt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1408351
EDIT: epicbeardman heeft het al uitgelegd zie ik
Als je er te lang naar kijkt krijg je adhd.quote:
Hoe krijg je die blauwe iconen daar? ICS of Costum Rom?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:31 schreef Ebbao het volgende:
Een rustige dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rom. Broodrom om precies te zijn. Het moet ook zonder custom te doen zijn maar ik zou niet weten hoe.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:04 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Hoe krijg je die blauwe iconen daar? ICS of Costum Rom?
Welke clock widget gebruik je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:31 schreef Ebbao het volgende:
Een rustige dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks, ik ga het eens proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat mClock met een MIUI skin is.
klopt, deze skin gebruikt:quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef Nilscollection het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat mClock met een MIUI skin is.
ik kan er niet mee om dat mijn galaxy note niet meer de snelste isquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe telefoon, dus ook nieuwe screenshot:
[ afbeelding ]
HTC One X nu.
Idem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot android 4 voor de desire s uitkomt
msnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
Sony Xperia S (een van de themas op dat toestel. Standaard, maar wel mooi imho)
Sony heeft smaak idd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
Sony Xperia S (een van de themas op dat toestel. Standaard, maar wel mooi imho)
Alleen HSDPA lolooolquote:
hoe?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
kickje
- de bovenste groene balk geeft de batterij aan
- 4 icons vervangen door texticons
[ afbeelding ]
Die batterijbalk kun je instellen in MIUI zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe?
dit is die van mij nu, maar die is aan vervanging toe![]()
[ afbeelding ]
Rom van xda gedownloadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:47 schreef andreas612 het volgende:
MIUI is toch fucked up? had iets dergelijks uit de appstore gedownload, maar na die nieuwe skin werkt de ontgrendeling best wel ruk, je ziet eerst kort je homescreen en dan de ontgrendeling..
of hebben jullie zo'n sicke rom?
Werkt hier anders zonder problemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:49 schreef o.us het volgende:
Het kutte aan MIUI is dat je geen externe sd-kaart kan gebruiken, waar ik juist alles er in heb zitten.
Anders ging ik nooit over op CM9.
Externe SD-kaart werkt niet standaard op MIUI, is een algemeen bekend feit. Struin maar rond vele fora, zul je nog vele topics daarover vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Werkt hier anders zonder problemen.
Ik geloof je meteen, maar heb hem zelf vanaf mn externe sd geinstalleerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Externe SD-kaart werkt niet standaard op MIUI, is een algemeen bekend feit. Struin maar rond vele fora, zul je nog vele topics daarover vinden.
forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1204quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef gogosweden het volgende:
Kan iemand eens een linkje posten dan van een stabiele MIUI die (blijkbaar?) wel de SD kaart ondersteunt ?
Wil er eigenlijk op overstappen
EDIT: is de samsung galaxy s 2 eigenlijk supported ?
Fok! app?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:12 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
Met de meest gebruikte apps op de voorpagina.. product: Samsung Galaxy Nexus. Android 4.
geen app maar een link.quote:
Jammerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
geen app maar een link.
zou overigens geen slecht idee zijn, een Fok! Board App
Klopt ja, maar aan de UI van die ene te zien was die mooierquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef Apotheose het volgende:
Er is anders wel een Fok app in de android market,![]()
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:33 schreef Expression het volgende:
[..]
forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1204
welke rom gebruik jij? Ik ben inmiddels ook wel weer op MIUI uitgekeken en wil ook naar sense terug, maar dan wel de nieuwequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Van MIUI toch weer overgeschakeld naar HTC Sense![]()
[ afbeelding ]
Ik heb Fallout 2.0.0 voor de HTC Desire S, die kun je hier downloaden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:30 schreef Markster het volgende:
[..]
welke rom gebruik jij? Ik ben inmiddels ook wel weer op MIUI uitgekeken en wil ook naar sense terug, maar dan wel de nieuwe
Dan moet 't eerst geport worden. A.f.a.i.k. is de Samsung- en Sony Ericssonschil geport naar de Desire S.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:53 schreef o.us het volgende:
Is er geen mogelijkheid om de nieuwe Sense 4 schil te krijgen op een non HTC telefoon?
Nee heb je root voor nodigquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:05 schreef WatskeZegt het volgende:
[ afbeelding ]
Is het mogelijk om zoiets dergelijk op mijn unrooted sensation te instaleren?
Ik wil graag de blauwe kleur, deze past bij de rest van mijn home screen:
[ ]afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:05 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet nog even herinrichten, en ga de dock icons nog veranderen.
Lang verhaalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:20 schreef Michhas het volgende:
Maurice:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
FYI, ik ga nog herinrichten en de dock icons veranderen, en moet er nog een paar apps bijzetten.
Maargoed, wat je sowieso nodig hebt:
https://play.google.com/s(...)mZWRlLmxhdW5jaGVyIl0.
Launcher Pro
https://play.google.com/s(...)lkLmFwcC5kc2t2enIiXQ..
Desktop Visualizer
Met de Desktop Visualizer kun je zelf bepalen welke icons je aan apps geeft, ongeacht grootte e.d.
Icons zijn hier te vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=910606
Onderaan de eerste post vind je de .zipfiles. Deze moet je gewoon unzippen, en overzetten op de root van je SDcard (waar alle maps zich bevinden). Ik heb er zelf een aparte map voor aangemaakt, houdt het overzichtelijk.
LauncherPro installeren, bij Homescreen Settings 4 kolommen aanvinken en 6 rijen, anders worden de icons zwaar vervormd. Auto-fit Items uitzetten anders komen ze niet mooiop de grid te staan.
In principe zijn dat de belangrijkste settings voor LauncherPro, de andere settings gaan een beetje over performance, geheugen en hoe het er allemaal uitziet.
Als je je dock icons nog wil veranderen, kun je het beste bij Appearance Settings de Dock Background veranderen naar None.
In principe kun je nu gewoon aan de slag met DV. Gewoon widgets toevoegen op je homescreen, dan kiezen voor Desktop Visualizer (de horizontale icons zijn 3x1, de verticale 1x2).
Ziet er zo uit (verouderde versie wel):
[ afbeelding ]
Bovenin kies je gewoon je icon (hier laadt je dus een icon vanaf je SDcard naartoe), daarna in de tweede regel kies je de app die gestart moet worden.
Wel verstandig om (met deze icons in ieder geval) het label uit te zetten. De labels zitten bij deze icons al in de icons zelf, als je hem in DV laat staan krijg je dubbele labels.
Dat was het wel zo'n beetje denk ik
Dankquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lang verhaal
Er simpel te doen echter.
Succes manquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
DankHeb toevallig een jaar geleden of zo Launcher Pro gekocht maar verder niets meer mee gedaan, toch maar weer eens gaan doen dan
Tuurlijk, maar als mensen die nu handig of leuk vinden?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:47 schreef andreas612 het volgende:
echt lelijk die google searchbar overalkan je die niet weghalen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2012 22:49:11 ]
werkt dat dan alleen op google.com of zoekt het ook in je telefoon?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als mensen die nu handig of leuk vinden?
Ook op de telefoon.quote:Op donderdag 28 juni 2012 23:23 schreef n8n het volgende:
[..]
werkt dat dan alleen op google.com of zoekt het ook in je telefoon?
Onderhuids is 't gewoon Android. Ik heb er gewoon een iOS-achtige lockscreen en launcher op gezetquote:
Ooh oke zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Onderhuids is 't gewoon Android. Ik heb er gewoon een iOS-achtige lockscreen en launcher op gezet
Alles werkt verder wel: Spotlight, mappen, die jingle-modus om te bewerken enz. enz.
Enige functionaliteit wat iOS standaard niet heeft is icoontjes aanpassen, dat kan ik wel.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Onderhuids is 't gewoon Android. Ik heb er gewoon een iOS-achtige lockscreen en launcher op gezet
Alles werkt verder wel: Spotlight, mappen, die jingle-modus om te bewerken enz. enz.
Enige functionaliteit wat iOS standaard niet heeft is icoontjes aanpassen, dat kan ik wel.
Ik vind de UI wat mooier en overzichtelijker dan die van MIUI zelfquote:
MIUI heeft honderden themas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind de UI wat mooier en overzichtelijker dan die van MIUI zelf
Daar geldt voor mij ook hetzelfde antwoord op. Het maakt me overigens vrij weinig uit wie dat design heeft bedacht, ik vind het gewoon erg praktisch en stijlvol dus gebruik ik het.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef Expression het volgende:
Ik had het trouwens over het Apple design op een Android.
Je kunt een paar thema's downloaden en dan alleen bepaalde onderdelen van een thema kiezen. Zo kun je je eigen thema maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Weet ik, maar er is altijd wel een afknapper. Bij elk thema
Ik zal wel te kieskeurig zijn
Weet ik, maar dat past vaak niet bij elkaar. Ik ben er zo i.i.g. blij mee, dan is het toch goed?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef Expression het volgende:
[..]
Je kunt een paar thema's downloaden en dan alleen bepaalde onderdelen van een thema kiezen. Zo kun je je eigen thema maken.
Notificatie van een van de spellen in die map.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:22 schreef Expression het volgende:
[..]
Wat betekend zo'n 1tje nou eigenlijk bij je map met spelletjes?
En het staat ook in je dropdown menu zeker? Best onhandig dat het niet in je notificatiebalk staat.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Notificatie van een van de spellen in die map.
Dat je bv aan de beurt bent ofzo.
Edit: fijne UI.
Mwa dat je kun je geloof ik ook wel intstellen maar vind 't zelf wel prima dat dat soort triviale meuk geen notificaties oplevert.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Expression het volgende:
[..]
En het staat ook in je dropdown menu zeker? Best onhandig dat het niet in je notificatiebalk staat.
Mooi hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef hugsy33 het volgende:
[ afbeelding ]
eigen foto op de achtergrond van twee ikea spookjesen verder vooral zo opgeruimd mogelijk.
cute!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef hugsy33 het volgende:
[ afbeelding ]
eigen foto op de achtergrond van twee ikea spookjesen verder vooral zo opgeruimd mogelijk.
mooie icoontjes, welke en waar vndaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Sensation met Sense 4.0 rom, icon packs voor verschillende onderdelen.
Background uit Flikie wallpapers HD
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1857223quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:39 schreef Markster het volgende:
[..]
mooie icoontjes, welke en waar vndaan?
404 Page Not Foundquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthead.php?t=1857223
Zag het, updatedquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:57 schreef Markster het volgende:
[..]
404 Page Not Found
The page you requested was not found.
Dat is fluxed, te vinden in store.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef Markster het volgende:
je hebt me trouwens de verkeerde link gegeven, ik was op zoek naar de icoontjes van je eerdere post
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje standaard Jellybean.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Een beetje standaard Jellybean.
Ligt volgens mij aan de launcher die je gebruikt, weet niet wat Sony standaard gebruikt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef hugsy33 het volgende:
ik heb een probleem, sinds kort heb ik de xperia arc S.
Als ik daarmee een achtergrond in wil stellen krijg ik onderstaand dingetje, waardoor je achtergrond op je homescreen naar links ook de afbeelding verder naar links laat zien.
[ afbeelding ]
is er een manier dat elke homescreen dezelfde achtergrond heeft ipv dat hij meeschuift?
ik heb ook een desire en wil eigenlijk wel eens wat nieuws ipv froyo 2.2, welke rom heb jij en hoe installeer je zo'n ding? en doet alles het nog?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmiddag maar 'ns een nieuwe ROM op m'n oude Desire gezet; nu een JB ROM.
't ding is in een keer weer een bruikbaar toestel geworden
Kan dus nu rustig m'n One X achterlaten en deze als backup gebruiken![]()
Rooten weet ik niet meer; dat heb ik lang geleden gedaan en dus ook nooit meer naar omgekeken. Maar even googlen naar 'Root HTC Desire' moet vast wat goeds opleveren.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik heb ook een desire en wil eigenlijk wel eens wat nieuws ipv froyo 2.2, welke rom heb jij en hoe installeer je zo'n ding? en doet alles het nog?
ah thx! misschien laat ik 'm dan maar, aangezien 't voor mij geen backup isquote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rooten weet ik niet meer; dat heb ik lang geleden gedaan en dus ook nooit meer naar omgekeken. Maar even googlen naar 'Root HTC Desire' moet vast wat goeds opleveren.
Heb je dat eenmaal gedaan dan is een andere ROM erop zetten bijzonder eenvoudig. Hier staan veel custom ROM's.
Ik heb nu deze Jelly Bean ROM erop staan, voor die ROM kun je hier (https://docs.google.com/s(...)mRnRyYWc&pli=1#gid=0) zien wat werkt en wat niet. En dat laatste is direct het nadeel van een custom ROM; vaak werken een paar dingen niet, zoals in dit geval camera (niet/nauwelijks bruikbaar), USB-tethering en FM-radio.
Maar zoals gezegd is het nu toch maar een backup telefoon dus niet erg.
Dan pak je een rom die wel werkt, desnoods een ics of gb rom. Gewoon even goed dat topic doorspitten van xda... Daar zit vast wel iets goed tussenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ah thx! misschien laat ik 'm dan maar, aangezien 't voor mij geen backup isen camera is wel een must
desire gaat niet verder dan froyo met officiële updatesquote:Op donderdag 20 september 2012 09:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan pak je een rom die wel werkt, desnoods een ics of gb rom. Gewoon even goed dat topic doorspitten van xda... Daar zit vast wel iets goed tussen
Maar waarom kun je eigenlijk niet 'gewoon' updaten naar een nieuwe versie van de stock rom?
Welk achtergrond is dat?quote:Op zondag 16 september 2012 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HTC One X
Duurde even maar ik kon het bericht niet meer vinden waar hij gelinkt werd, maar gevonden:quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Yes, heb hem van de MIUI theme app. Hier: (https://dl.dropbox.com/u/(...)9%9C%93%E8%99%B9.jpg) het origineel.
Zie boven.quote:
ik ook niet. Mooie achtergrond! Persoonlijke foto of gewoon wallpaper?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd niet van rommel.
Dank je! Het is foto van internet, helaas niet zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik ook niet. Mooie achtergrond! Persoonlijke foto of gewoon wallpaper?
nee, custom ROMsquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:30 schreef Kostyan het volgende:
Hebben zoveel mensen hier een galaxy nexus?
Dit is de 'Paris' clock van 'Memscape'. Als je daar op zoekt vind je hem, niet goedkoop maar ze hebben mooi spul op Google Play met een heel aparte look.quote:
Thanks!quote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is de 'Paris' clock van 'Memscape'. Als je daar op zoekt vind je hem, niet goedkoop maar ze hebben mooi spul op Google Play met een heel aparte look.
is dit een tablet? Of gewoon een customrom op je note ofzo?quote:
Galaxy Tab natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef m.y.m het volgende:
[..]
is dit een tablet? Of gewoon een customrom op je note ofzo?
heb je nou helemaal je screenshot zitten verdraaien en 'm in een galaxy phone geplaatst?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:33 schreef J.Appleseed het volgende:
Alweer een nieuwe ROM. Ditmaal blijft 'ie denk ik wat langer, die hybride tabletmodus is echt top.
[ afbeelding ]
Jups. Ziet er i.m.o. beter / leuker / origineler / ... uit dan zo'n standaard screenshot, niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heb je nou helemaal je screenshot zitten verdraaien en 'm in een galaxy phone geplaatst?
jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jups. Ziet er i.m.o. beter / leuker / origineler / ... uit dan zo'n standaard screenshot, niet?
Welke widget is dat rechtsboven?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:59 schreef spamcat het volgende:
Alleen maar gepost vanwege mijn "grappige" plaatsing van icoontjes
[ afbeelding ]
Ja, dat is van de Sony Xperia skin, maar er zullen vast ontelbaar veel vergelijkbare widgets beschikbaar zijn in Google Playquote:
hij lijkt veel op de sense skin van htcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:44 schreef spamcat het volgende:
[..]
Ja, dat is van de Sony Xperia skin, maar er zullen vast ontelbaar veel vergelijkbare widgets beschikbaar zijn in Google Play
Bij mij kijkt ie bozer:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Breaking Bad wallpaper op Desire S. Android 4.1.1
Ook vet diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij kijkt ie bozer:
[ afbeelding ]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tablet (ainol novo aurora II)
[ afbeelding ]
Mobiel (LG optimus one, p500)
[ afbeelding ]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tablet (ainol novo aurora II)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?
Dat komt overeen met de echte Apple maps, hoort zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wel tof dat Kaarten icoontje dat je linksaf het viaduct afstuurt...
Leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef hugsy33 het volgende:
go launcher jellyB plus met zelfgemaakte achtergrond
[ afbeelding ]
Typisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef hugsy33 het volgende:
go launcher jellyB plus met zelfgemaakte achtergrond
[ afbeelding ]
mooi rustig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nova Launcher op Samsung Galaxy S2
[ afbeelding ]
Link?quote:
kan m zo niet vinden voor de tablet. Geen live versiequote:
Mooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
Batterijslurper.quote:
Oh jammerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kan m zo niet vinden voor de tablet. Geen live versieWel dat je 'm kunt downloaden voor je telefoon...
ja die is er niet int witquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Markster het volgende:
jammer van dat lelijke groene whatsapp icoontje
Download Simple Text uit de Play store. Daarmee kun je eigen afbeeldingen als icon instellen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef 314 het volgende:
[..]
ja die is er niet int witen ook geen vergelijkbare witte van Go launcher zelf.. ergerde me er even aan, maar het went
https://play.google.com/s(...)livewallpaper.sakuraquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:40 schreef Faux. het volgende:
Weet iemand een mooie live achtergrond voor een Android tablet?
kan ook met Go Launcher, maar ik heb geen wit icoontje voor whatsapp in mijn afbeeldingen staan, plus te lui om er een te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Download Simple Text uit de Play store. Daarmee kun je eigen afbeeldingen als icon instellen!
Mooie setup! Welke widget gebruik je voor je gemiste oproepen/messages/whatsapp (UCCW?)?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi clean.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:28 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
One X met te gave Nexus 4 wallpaper.
Thanksquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Mooie setup! Welke widget gebruik je voor je gemiste oproepen/messages/whatsapp (UCCW?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |