hoe?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
kickje
- de bovenste groene balk geeft de batterij aan
- 4 icons vervangen door texticons
[ afbeelding ]
Die batterijbalk kun je instellen in MIUI zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe?
dit is die van mij nu, maar die is aan vervanging toe![]()
[ afbeelding ]
Rom van xda gedownloadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:47 schreef andreas612 het volgende:
MIUI is toch fucked up? had iets dergelijks uit de appstore gedownload, maar na die nieuwe skin werkt de ontgrendeling best wel ruk, je ziet eerst kort je homescreen en dan de ontgrendeling..
of hebben jullie zo'n sicke rom?
Werkt hier anders zonder problemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:49 schreef o.us het volgende:
Het kutte aan MIUI is dat je geen externe sd-kaart kan gebruiken, waar ik juist alles er in heb zitten.
Anders ging ik nooit over op CM9.
Externe SD-kaart werkt niet standaard op MIUI, is een algemeen bekend feit. Struin maar rond vele fora, zul je nog vele topics daarover vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Werkt hier anders zonder problemen.
Ik geloof je meteen, maar heb hem zelf vanaf mn externe sd geinstalleerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Externe SD-kaart werkt niet standaard op MIUI, is een algemeen bekend feit. Struin maar rond vele fora, zul je nog vele topics daarover vinden.
forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1204quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:37 schreef gogosweden het volgende:
Kan iemand eens een linkje posten dan van een stabiele MIUI die (blijkbaar?) wel de SD kaart ondersteunt ?
Wil er eigenlijk op overstappen
EDIT: is de samsung galaxy s 2 eigenlijk supported ?
Fok! app?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:12 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
Met de meest gebruikte apps op de voorpagina.. product: Samsung Galaxy Nexus. Android 4.
geen app maar een link.quote:
Jammerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:38 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
geen app maar een link.
zou overigens geen slecht idee zijn, een Fok! Board App
Klopt ja, maar aan de UI van die ene te zien was die mooierquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:57 schreef Apotheose het volgende:
Er is anders wel een Fok app in de android market,![]()
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:33 schreef Expression het volgende:
[..]
forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1204
welke rom gebruik jij? Ik ben inmiddels ook wel weer op MIUI uitgekeken en wil ook naar sense terug, maar dan wel de nieuwequote:Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef J.Appleseed het volgende:
Van MIUI toch weer overgeschakeld naar HTC Sense![]()
[ afbeelding ]
Ik heb Fallout 2.0.0 voor de HTC Desire S, die kun je hier downloaden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:30 schreef Markster het volgende:
[..]
welke rom gebruik jij? Ik ben inmiddels ook wel weer op MIUI uitgekeken en wil ook naar sense terug, maar dan wel de nieuwe
Dan moet 't eerst geport worden. A.f.a.i.k. is de Samsung- en Sony Ericssonschil geport naar de Desire S.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:53 schreef o.us het volgende:
Is er geen mogelijkheid om de nieuwe Sense 4 schil te krijgen op een non HTC telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |