Dit is de 'Paris' clock van 'Memscape'. Als je daar op zoekt vind je hem, niet goedkoop maar ze hebben mooi spul op Google Play met een heel aparte look.quote:
Thanks!quote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is de 'Paris' clock van 'Memscape'. Als je daar op zoekt vind je hem, niet goedkoop maar ze hebben mooi spul op Google Play met een heel aparte look.
is dit een tablet? Of gewoon een customrom op je note ofzo?quote:
Galaxy Tab natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef m.y.m het volgende:
[..]
is dit een tablet? Of gewoon een customrom op je note ofzo?
heb je nou helemaal je screenshot zitten verdraaien en 'm in een galaxy phone geplaatst?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:33 schreef J.Appleseed het volgende:
Alweer een nieuwe ROM. Ditmaal blijft 'ie denk ik wat langer, die hybride tabletmodus is echt top.
[ afbeelding ]
Jups. Ziet er i.m.o. beter / leuker / origineler / ... uit dan zo'n standaard screenshot, niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef andreas612 het volgende:
[..]
heb je nou helemaal je screenshot zitten verdraaien en 'm in een galaxy phone geplaatst?
jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jups. Ziet er i.m.o. beter / leuker / origineler / ... uit dan zo'n standaard screenshot, niet?
Welke widget is dat rechtsboven?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:59 schreef spamcat het volgende:
Alleen maar gepost vanwege mijn "grappige" plaatsing van icoontjes
[ afbeelding ]
Ja, dat is van de Sony Xperia skin, maar er zullen vast ontelbaar veel vergelijkbare widgets beschikbaar zijn in Google Playquote:
hij lijkt veel op de sense skin van htcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:44 schreef spamcat het volgende:
[..]
Ja, dat is van de Sony Xperia skin, maar er zullen vast ontelbaar veel vergelijkbare widgets beschikbaar zijn in Google Play
Bij mij kijkt ie bozer:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Breaking Bad wallpaper op Desire S. Android 4.1.1
Ook vet diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij kijkt ie bozer:
[ afbeelding ]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tablet (ainol novo aurora II)
[ afbeelding ]
Mobiel (LG optimus one, p500)
[ afbeelding ]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tablet (ainol novo aurora II)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?
Dat komt overeen met de echte Apple maps, hoort zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wel tof dat Kaarten icoontje dat je linksaf het viaduct afstuurt...
Leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef hugsy33 het volgende:
go launcher jellyB plus met zelfgemaakte achtergrond
[ afbeelding ]
Typisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef hugsy33 het volgende:
go launcher jellyB plus met zelfgemaakte achtergrond
[ afbeelding ]
mooi rustig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nova Launcher op Samsung Galaxy S2
[ afbeelding ]
Link?quote:
kan m zo niet vinden voor de tablet. Geen live versiequote:
Mooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
Batterijslurper.quote:
Oh jammerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kan m zo niet vinden voor de tablet. Geen live versieWel dat je 'm kunt downloaden voor je telefoon...
ja die is er niet int witquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Markster het volgende:
jammer van dat lelijke groene whatsapp icoontje
Download Simple Text uit de Play store. Daarmee kun je eigen afbeeldingen als icon instellen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef 314 het volgende:
[..]
ja die is er niet int witen ook geen vergelijkbare witte van Go launcher zelf.. ergerde me er even aan, maar het went
https://play.google.com/s(...)livewallpaper.sakuraquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:40 schreef Faux. het volgende:
Weet iemand een mooie live achtergrond voor een Android tablet?
kan ook met Go Launcher, maar ik heb geen wit icoontje voor whatsapp in mijn afbeeldingen staan, plus te lui om er een te makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Download Simple Text uit de Play store. Daarmee kun je eigen afbeeldingen als icon instellen!
Mooie setup! Welke widget gebruik je voor je gemiste oproepen/messages/whatsapp (UCCW?)?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi clean.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:28 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
One X met te gave Nexus 4 wallpaper.
Thanksquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Mooie setup! Welke widget gebruik je voor je gemiste oproepen/messages/whatsapp (UCCW?)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |