Dat is fluxed, te vinden in store.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:19 schreef Markster het volgende:
je hebt me trouwens de verkeerde link gegeven, ik was op zoek naar de icoontjes van je eerdere post
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje standaard Jellybean.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
Een beetje standaard Jellybean.
Ligt volgens mij aan de launcher die je gebruikt, weet niet wat Sony standaard gebruikt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef hugsy33 het volgende:
ik heb een probleem, sinds kort heb ik de xperia arc S.
Als ik daarmee een achtergrond in wil stellen krijg ik onderstaand dingetje, waardoor je achtergrond op je homescreen naar links ook de afbeelding verder naar links laat zien.
[ afbeelding ]
is er een manier dat elke homescreen dezelfde achtergrond heeft ipv dat hij meeschuift?
ik heb ook een desire en wil eigenlijk wel eens wat nieuws ipv froyo 2.2, welke rom heb jij en hoe installeer je zo'n ding? en doet alles het nog?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmiddag maar 'ns een nieuwe ROM op m'n oude Desire gezet; nu een JB ROM.
't ding is in een keer weer een bruikbaar toestel geworden
Kan dus nu rustig m'n One X achterlaten en deze als backup gebruiken![]()
Rooten weet ik niet meer; dat heb ik lang geleden gedaan en dus ook nooit meer naar omgekeken. Maar even googlen naar 'Root HTC Desire' moet vast wat goeds opleveren.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik heb ook een desire en wil eigenlijk wel eens wat nieuws ipv froyo 2.2, welke rom heb jij en hoe installeer je zo'n ding? en doet alles het nog?
ah thx! misschien laat ik 'm dan maar, aangezien 't voor mij geen backup isquote:Op woensdag 19 september 2012 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Rooten weet ik niet meer; dat heb ik lang geleden gedaan en dus ook nooit meer naar omgekeken. Maar even googlen naar 'Root HTC Desire' moet vast wat goeds opleveren.
Heb je dat eenmaal gedaan dan is een andere ROM erop zetten bijzonder eenvoudig. Hier staan veel custom ROM's.
Ik heb nu deze Jelly Bean ROM erop staan, voor die ROM kun je hier (https://docs.google.com/s(...)mRnRyYWc&pli=1#gid=0) zien wat werkt en wat niet. En dat laatste is direct het nadeel van een custom ROM; vaak werken een paar dingen niet, zoals in dit geval camera (niet/nauwelijks bruikbaar), USB-tethering en FM-radio.
Maar zoals gezegd is het nu toch maar een backup telefoon dus niet erg.
Dan pak je een rom die wel werkt, desnoods een ics of gb rom. Gewoon even goed dat topic doorspitten van xda... Daar zit vast wel iets goed tussenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ah thx! misschien laat ik 'm dan maar, aangezien 't voor mij geen backup isen camera is wel een must
desire gaat niet verder dan froyo met officiële updatesquote:Op donderdag 20 september 2012 09:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan pak je een rom die wel werkt, desnoods een ics of gb rom. Gewoon even goed dat topic doorspitten van xda... Daar zit vast wel iets goed tussen
Maar waarom kun je eigenlijk niet 'gewoon' updaten naar een nieuwe versie van de stock rom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |