Check die puntige rolschaatsen. 3/10, would not bang.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
Heel soms he, als je goed zoekt, loopt rolt er nog wel eens wat leuks door Delft.
[ afbeelding ]
Waar kan ik hun tieten vinden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
Heel soms he, als je goed zoekt, loopt rolt er nog wel eens wat leuks door Delft.
[ afbeelding ]
Ja dat is wel een deceptie inderdaad maar ze mogen 'm best hebben.quote:
Zijn corpsmeisjes dus ze zijn sowieso legaal.quote:
Dat is dan wel weer zo, anders leren ze het nooitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik weet brada, maar vrouwen moet je dingen duidelijk maken door shit te herhalen. En mn youtube link faalt door de ipad
Dude, nu wil ik echt niet lullig doen he. Maar welke van de 2?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mogen ze hebben? Broodje kroket?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat is wel een deceptie inderdaad maar ze mogen 'm best hebben.
Broodje piemel. Alleen die linker trouwens, die rechter laat maar zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat mogen ze hebben? Broodje kroket?
Die linker dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, anders leren ze het nooit
[..]
Dude, nu wil ik echt niet lullig doen he. Maar welke van de 2?
Ah oke. Nja verder beetje onduidelijke foto, maar ja dan moeten we jou maar geloven hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Broodje piemel. Alleen die linker trouwens, die rechter laat maar zitten.
[..]
Die linker dus.
Zesjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook een onduidelijke foto, van de corps owee site geplukt en zo te zien met een brakke telefoon gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke. Nja verder beetje onduidelijke foto, maar ja dan moeten we jou maar geloven he
Geld?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is ook een onduidelijke foto, van de corps owee site geplukt en zo te zien met een brakke telefoon gemaakt.
Maar ik ken die linker wel, is echt een lief meisje. Zo een waarin je wel wat moeite wilt steken voordat je er wat anders in steekt.
Dat zeg jij nu wel, maar ik zag toevallig dit topic voorbij komen :quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik kon om het verhaal wel lachen, maar begrijp ook goed dat mensen er niks mee hebben
Wij hebben in de vrienden groep ook vaak zat kut dingen gedaan. Lelijke scharrels die je hebt gefixed,op internet zetten, www.slaeendraakaandehaak.nl vond ook niet iedereen leuk
Een 1 en een min 1.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Te zien aanmijn agressie had ik warschijnlijk een paar drankjes op toenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu wel, maar ik zag toevallig dit topic voorbij komen :
MW2 SC#166 - Haat aan de studentenverenigingen
Moest na dat plaatje van Michhas meteen weer denken aan, slaeendraakaandehaak.nl
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin heeft net geprobeerd ¤ 50 in mijn aars te doen, het lukte half.
En jongens, ik moet zeggen, jullie hadden gelijk. Dit voelt echt geweldig!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat vind je dat niet leuk?! Hier een muntje !
( )|( )
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Michhas het volgende:
Ik ben nu al mijn kleingeld aan het sparen voor op de meet [ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, ik neem mijn spaarpot wel mee. Duw ik die gewoon naar binnen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
Wist je dat in de middeleeuwen veel vrouwen hun kut als spaarpot gebruikten? True story.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef tliciouz het volgende:
En dit is nog handiger, als het smelt zie je toch het verschil tussen chocolade en poep niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Als er iemand in slaap valt zetten we hem gewoon hierop, dan hoeven we zelf niet in die aars te wroeten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
http://www.muntstukken.be/forum/
Misschien daar eens registreren KK!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:55 schreef KoningStoma het volgende:
120 posts omdat er hier mensen zijn die het normaal vinden om iets in iemand anders zijn reet te duwen terwijl hij slaapt.
120 posts omdat er hier mensen zijn die het zelfs verdedigen.
Ik vind het prima wat voor een anale seks jullie allemaal hebben daar bij die vereniging van jullie, maar om nou iemand praktisch gezien te verkrachten terwijl hij slaapt..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je had het minder erg gevonden om een munt in je hol gedrukt te krijgen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens ik ga slapen laat me je niet betrappen met een tube glijmiddel en een euro! Peace out
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, ik laat me portemonnee met kleingeld maar beneden liggen, dadelijk word ik nog wakker met een stuiver in me aars
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die shit is echt niet meer funny.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:56 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het toch apart om een menselijk spaarvarken te hebben...
En dan heb ik het topic daarvoor nog niet eens bekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar er zat nog een stuiver vast
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice
Schijt je nu muntjes van geluk?
Die waren ook wel machtigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind er geen hol aan, maar goed dat is just my 2 cents...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |