JE MAAKT DE INDUSTRIE KAPOT NICKquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
London 2012 Olympics XBOX360-iMARS
The Amazing Spiderman XBOX360-iMARS
Spec Ops The Line XBOX360-iMARS
Wat een geweldige games weer![]()
Vrouwmens, je bent te laat.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vrouwmens, je bent te laat.
http://m.youtube.com/watch?v=v8gS4QNcfcU
Dat zei ik dus alquote:
Oh? Ach zolang ze met DLC op release dag blijven aankomen, maken ze het zelf wel kapotquote:
pik ook meteen ff een snoek opquote:
Ik weet brada, maar vrouwen moet je dingen duidelijk maken door shit te herhalen. En mn youtube link faalt door de ipadquote:
Check die puntige rolschaatsen. 3/10, would not bang.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
Heel soms he, als je goed zoekt, loopt rolt er nog wel eens wat leuks door Delft.
[ afbeelding ]
Waar kan ik hun tieten vinden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
Heel soms he, als je goed zoekt, loopt rolt er nog wel eens wat leuks door Delft.
[ afbeelding ]
Ja dat is wel een deceptie inderdaad maar ze mogen 'm best hebben.quote:
Zijn corpsmeisjes dus ze zijn sowieso legaal.quote:
Dat is dan wel weer zo, anders leren ze het nooitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik weet brada, maar vrouwen moet je dingen duidelijk maken door shit te herhalen. En mn youtube link faalt door de ipad
Dude, nu wil ik echt niet lullig doen he. Maar welke van de 2?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mogen ze hebben? Broodje kroket?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat is wel een deceptie inderdaad maar ze mogen 'm best hebben.
Broodje piemel. Alleen die linker trouwens, die rechter laat maar zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat mogen ze hebben? Broodje kroket?
Die linker dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo, anders leren ze het nooit
[..]
Dude, nu wil ik echt niet lullig doen he. Maar welke van de 2?
Ah oke. Nja verder beetje onduidelijke foto, maar ja dan moeten we jou maar geloven hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Broodje piemel. Alleen die linker trouwens, die rechter laat maar zitten.
[..]
Die linker dus.
Zesjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook een onduidelijke foto, van de corps owee site geplukt en zo te zien met een brakke telefoon gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke. Nja verder beetje onduidelijke foto, maar ja dan moeten we jou maar geloven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |