quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
We hebben DE jongensnaam al, jij hebt er destijds nog op gereageerd dat je het geweldig bij elkaar vond passen!
Kan ook een jongetje zijn die een oudere zus heeft.. Als zij een haarknipje in mag, wil hij dat ook! Zo heeft m'n broertje naar voorbeeld van z'n twee oudere zussen ook wel eens een badpak aangehad, want een zwembroek was maar vreemdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha! Of een kind wat ze sexloos laten opgroeien en het zelf laten bepalen![]()
Als ik google zie ik zowel mannen als vrouwen die zo heten!
Ik moet maandagochtend toch eens goed luisteren als ze hem/haar roepen, ben ervan overtuigd dat het een jochie is
Joop is een ouderwetse meisjesnaam. Maar eh.. nee, ook niet mijn smaakquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net op FB een baby. Jopie. Een meisje.
Gevalletje ken uw cosmeticamerken? Die vader bedoelde natuurlijk Christian (van Dior)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:51 schreef Twinkly het volgende:
Een jongetje hier in de buurt heet C hanel...
O ik vind het gaaf en zeker Joop! van (Josephine) (Joop ter Heul)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net op FB een baby. Jopie. Een meisje.
ik vind het juist heel leuk voor een jongen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Troel het volgende:
Zo hoorde ik onlangs een jongens Se nna en ik vond het maar raarMet dank aan miss_sly dus
Heronquote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef Quarant het volgende:
[..]
Andreas = Anders
Yoram is wel erg 2009
Jaron/Yaron vind ik mooi![]()
Geslacht:
m
verklaring:
Oudgrieks Iaron, Hiaroon, Hieroon, vermoedelijk verwant met hiëros `heilig', vgl. Hieronymus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |