Deze ook gelezen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Economen komen met een plan, bouw de HRA langzaam af en zet daar dan belastingverlaging tegenover.
http://www.rtl.nl/compone(...)k-hypotheekrente.xml
Een prima plan, ware het niet dat de overheid niet te vertrouwen is dat ze de verlaging ook blijven handhaven.
Dat luisterde m'n ex altijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is meer TRT
Ook niet om aan te horen verder, maar goed.
Ik vind het opzich wel slim, want zo kom je wel achter de kwaliteiten van de mannen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef eriksd het volgende:
Zo'n lijsttrekkersverkiezing bij de PvdA, dat wordt toch helemaal een grote ellende?
quote:
quote:
Denk dat Jan Kees verdomt goed weet dat als je de burger decennialang voor hebt gelogen over het geld voor griekenland, de betaalbaarheid van de pensioenen, het succes van de integratie, bezuinigen roepen terwijl de overheid harder groeit dan de economie deze burgers je niet vertrouwen als je de HRA afbouwt en belooft de belastingen daarvoor te verlagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze ook gelezen?
http://www.volkskrant.nl/(...)-Kees-de-Jager.dhtml
Waar? DWDD?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
De tering, van Dam krijgt ervan langs.
De VVD-verkiezing was een beetje voor je tijd merk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel slim, want zo kom je wel achter de kwaliteiten van de mannen.
arme jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat luisterde m'n ex altijd.
Ben er wel aan gewend onderhand.
Zal in verkiezingstijd nog knap lastig zijn, zo'n naamquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maar inderdaad. Al kan Samsom natuurlijk wel van zich afbijten als een hond.
Hij valt echt door de mand. Hij is langdradig en geeft geen antwoorden op vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
Snel kijken. Ik heb dit nog niet meegemaakt bij DWDD.quote:
Van Nieuwkerkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
Valt mee, in de auto drukte ik 't altijd op Westerse muziek, maar in die Turkse shisha-bars vond ik 't niet erg.quote:
En hij liegt over het overladen met schulden van ondernemingen voor fiscale doeleinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij valt echt door de mand. Hij is langdradig en geeft geen antwoorden op vragen.
Daar is toch ook een Mark Rutte uit voort gekomen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD-verkiezing was een beetje voor je tijd merk ik.
Te popijopi met zijn ik-ga-mee-met-Rutger-naar-Ibiza.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Dutchnative het volgende:
Plasterk, die man moet fractievoorzitter worden, naar mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |