Waar? DWDD?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
De tering, van Dam krijgt ervan langs.
De VVD-verkiezing was een beetje voor je tijd merk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel slim, want zo kom je wel achter de kwaliteiten van de mannen.
arme jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat luisterde m'n ex altijd.
Ben er wel aan gewend onderhand.
Zal in verkiezingstijd nog knap lastig zijn, zo'n naamquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maar inderdaad. Al kan Samsom natuurlijk wel van zich afbijten als een hond.
Hij valt echt door de mand. Hij is langdradig en geeft geen antwoorden op vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
Snel kijken. Ik heb dit nog niet meegemaakt bij DWDD.quote:
Van Nieuwkerkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
Valt mee, in de auto drukte ik 't altijd op Westerse muziek, maar in die Turkse shisha-bars vond ik 't niet erg.quote:
En hij liegt over het overladen met schulden van ondernemingen voor fiscale doeleinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij valt echt door de mand. Hij is langdradig en geeft geen antwoorden op vragen.
Daar is toch ook een Mark Rutte uit voort gekomen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD-verkiezing was een beetje voor je tijd merk ik.
Te popijopi met zijn ik-ga-mee-met-Rutger-naar-Ibiza.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Dutchnative het volgende:
Plasterk, die man moet fractievoorzitter worden, naar mijn mening
Waarom geniet jij er zo van als mensen het moeilijk hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik ga echt genieten van de PvdA de komende tijd.
Het is prachtig amusement.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom geniet jij er zo van als mensen het moeilijk hebben?
Wie zegt dat ze het moeilijk hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom geniet jij er zo van als mensen het moeilijk hebben?
Ik vind dit het domste wat je kan doen, als partij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef remlof het volgende:
Hmmm, ik vond Martijn van Dam niet erg sterk bij DWDD. Eens kijken hoe Samsom het er afbrengt bij P&W, al is dat een veel minder snel programma natuurlijk, minder lastig om te zeggen wat je echt wilt.
Wederom, de backslashquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Dutchnative het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W5n8-YNyTUM
[/youtube]1:40
Net een pestkop en een slachtoffer
gefixtquote:
Zit Samsom bij P&W vanavond? Is hij al kandidaat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef remlof het volgende:
Hmmm, ik vond Martijn van Dam niet erg sterk bij DWDD. Eens kijken hoe Samsom het er afbrengt bij P&W, al is dat een veel minder snel programma natuurlijk, minder lastig om te zeggen wat je echt wilt.
Dat is juist wel goed in deze tijd denk ik. Maar de vraag is nog of ie zich kandidaat stelt, ik denk het wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te popijopi met zijn ik-ga-mee-met-Rutger-naar-Ibiza.
Ik niet, in de VS doen ze het al sinds tijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dit het domste wat je kan doen, als partij.
Ja en ja. Werd gezegd in DWDD iig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit Samsom bij P&W vanavond? Is hij al kandidaat?
En daar is het dan ook kiezen uit twee, dus speelt het minder. Hier heb je meerdere opties, dan gaat een dergelijke interne slooppartij tegen je werken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, in de VS doen ze het al sinds tijden.
Nee, juist niet, maar zo moet het kennelijk in deze mediacratie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef De_Nuance het volgende:
Hij heeft hem niet uit laten en praten en onmogelijke vragen gesteld lees ik.
De VARA wil de PvdA kapot ?
De PvdA is dan ook wel aan vernieuwing toe. Ik juich dit echt toe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
En daar is het dan ook kiezen uit twee, dus speelt het minder. Hier heb je meerdere opties, dan gaat een dergelijke interne slooppartij tegen je werken.
Deze spant de kroonquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef eriksd het volgende:
Deze vond ik wel mooi. Vooral dat gelach vanuit Vak K.
De Republikeinse voorverkiezingen gaan tussen twee mensen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
En daar is het dan ook kiezen uit twee, dus speelt het minder. Hier heb je meerdere opties, dan gaat een dergelijke interne slooppartij tegen je werken.
Eens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is dan ook wel aan vernieuwing toe. Ik juich dit echt toe.
Hier kan het CDA nog wat van leren.
Als je het daadwerkelijk bent ja. Zoals Roemer. Niet als t eigenlijk je stijl niet is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is juist wel goed in deze tijd denk ik. Maar de vraag is nog of ie zich kandidaat stelt, ik denk het wel.
twitter:KustawBessems twitterde op woensdag 22-02-2012 om 20:28:15Van Nieuwkerk was daar even alles wat verschrikkelijk is aan media. Maar als je zo'n zware functie wil moet je dat aankunnen. En meer. #DWDD reageer retweet
Tussen twee partijen uiteindelijk, slimpie. Dan speelt dat verdeelde karakter minder, want je bent gewoon tegen de ander. Hier kan je tussen GL, PvdA, SP en D66 bewegen. Dat zag je bij de verdeelde VVD ook, iedereen ging naar het CDA.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De Republikeinse voorverkiezingen gaan tussen twee mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |