Waar? DWDD?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
De tering, van Dam krijgt ervan langs.
De VVD-verkiezing was een beetje voor je tijd merk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel slim, want zo kom je wel achter de kwaliteiten van de mannen.
arme jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat luisterde m'n ex altijd.
Ben er wel aan gewend onderhand.
Zal in verkiezingstijd nog knap lastig zijn, zo'n naamquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maar inderdaad. Al kan Samsom natuurlijk wel van zich afbijten als een hond.
Hij valt echt door de mand. Hij is langdradig en geeft geen antwoorden op vragen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
Snel kijken. Ik heb dit nog niet meegemaakt bij DWDD.quote:
Van Nieuwkerkquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
Valt mee, in de auto drukte ik 't altijd op Westerse muziek, maar in die Turkse shisha-bars vond ik 't niet erg.quote:
En hij liegt over het overladen met schulden van ondernemingen voor fiscale doeleinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij valt echt door de mand. Hij is langdradig en geeft geen antwoorden op vragen.
Daar is toch ook een Mark Rutte uit voort gekomen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD-verkiezing was een beetje voor je tijd merk ik.
Te popijopi met zijn ik-ga-mee-met-Rutger-naar-Ibiza.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Dutchnative het volgende:
Plasterk, die man moet fractievoorzitter worden, naar mijn mening
Waarom geniet jij er zo van als mensen het moeilijk hebben?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik ga echt genieten van de PvdA de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |